,, Suntem doi nebuni îndrăgostiți...,,
Au privit minunata stațiune minute in sir , Mengele zâmbind observând că Gerda stătea cu capul pe umărul lui . Totuși , avea o față ciudata . Părea că se gândește sau se holbează la ceva ..Brusc , fata s-a ridicat .
- Josef !
- Te ascult ....zise el blând indreptându-si ochii dulci spre chipul ei .
- Trece ziua ! Și nu vreau sa treacă ! Trebuie sa profităm din plin de ziua asta fermecătoare ....
- Asa deci...unde vrei sa mergem?
- Nu contează destinația ci călătoria , mein arzt. Haide ! L-a tras Gerda de mână
Au coborât de pe deal , de data asta prin iarbă , nu pe poteca din piatra . Peisajul era superb ...munții ...stațiunea ...Din cauza neatenției și a brumei , Gerda a alunecat și a căzut , în fund , pe iarbă .
- Auch , se strâmba Mengele amuzat. Cred că va fi nevoie sa te consult când ne întoarcem la Auschwitz . Discopatia lombara te așteaptă .....
- Ce-ar fi sa mă ajuți să mă ridic și după să îmi ții seminar medical ? Vorbi fata pe un ton ironic. De ai oferi tratamente la fel cât oferi diagnostice....
Auzind asta , Mengele i-a dat drumul mâinii , Gerda căzând înapoi enervată .
- Pentru ce ai făcut asta??
- Pentru că te iubesc prea mult ...
Atunci , Josef s-a aplecat și a luat-o în brațe coborând până pe la o bancă din stațiune.
- Lasă-mă să te verific puțin....dă-ti paltonul jos ...a spus medicul atent.
- Să nu dureze mult....
- Nu va dura , surâse diabolic.
Medicul s-a răsucit către spatele Gerdei și a apăsat cu doua degete o porțiune din coloana vertebrală .
- Te doare ?
- Puțin ...nu mai apăsa și tu ca disperatul....mai mult doare apăsatul tău..
- Sunt antropolog , scumpete. Îți cunosc toate oasele din corp. Nu apăsatul meu doare , ci faptul că ai căzut , ceva normal pentru tine .
- Îmi vine sa te bat...a zis Gerda ușor amuzată imbrăcându-si iarăși haina.
- De ce ?
- ,, Pentru că te iubesc prea mult ,, .
- Măcar recunoaște că ești experta la căzut ! Ai căzut în brațele mele , de vreo 3 ori ! Ai căzut peste mine , din nou , de vreo 2 ori , ai căzut în pădure , ai căzut în apă , ai căzut în lagăr de nu știu câte ori ....
- În primul rând : Datorită căderii mele te-am cunoscut pe peron! Nu am căzut peste tine ci tu m-ai tras ! In apa tot tu m-ai impins iar în lagăr au fost simple împiedicări..
- Și in al doilea rând ? Râdea Josef. Știu eu ! In al doilea rând , datorită căderii tale acum , trebuie sa ne întoarcem înapoi în Polonia . Aproape ai discopatie lombara iar eu nu vreau să mă joc cu sănătatea ta !
- Ce ?! Nu ! Josef.....Sunt sănătoasă !
- Dulceață , nu mă poți păcăli ..de aceea mă mândresc zilnic că sunt doctor . Ce ai pățit ?
Gerda se uita cu ochii întredeschiși la o persoana care era la vreo câțiva metri de banca lor . Brusc , speriată , și-a înălțat corpul de pe bancă și a încercat să meargă spre acel om ținându-se de spate.
CITEȘTI
Lagarul iubirii : Auschwitz
RomanceAuschwitz 1944. Gerda Rosenberg , o evreica naiva în vârstă de 25 de ani , îl întâlnește accidental pe renumitul doctor nazist Josef Mengele . De la munca forțată ajunge în sala de experimente unde se îndrăgostește de acesta. O iubire amuzanta și...