,, Dragostea e tot ce rămâne ...dupa atâta vânt și ploi,,
O iubire imposibil de posibila. O iubire lentă și înșelătoare. O iubire fără motive. S.au îndrăgostit amândoi, insa au negat tot timpul...Ei bine , doctorul a lăsat prejudecățile și a făcut primul pas. A sărutat.o....Atât de dulce și tandru. Într.un peisaj încântător , în soarele pal învelit de ceata densa a dimineții. Simțeau buzele umezite , simțeau frigul care le înțepa corpul , simțeau iubirea , de acum ,vizibila. Nimic nu mai conta...întrebările pe care le ținea ea în cap au dispărut....Iadul numit Auschwitz. Un infern mascat de prietenie.
Ce rost mai avea durerea testelor medicale , dorul de părinți , lipsa condițiilor necesare unei vieți normale când fluturii zburau liberi prin stomacul fetei?Emoțiile o copleşisera după ce Josef a întrerupt sărutul și a privit.o atât de frumos cu ochii întredeschisi. A tăcut schițând un mic zâmbet. O voce sorptită i.a strafulgerat urechea , palpitațiile crescându.i enorm...
- Cântăreațo....de acum ești a mea. Și spunând asta o ia în brațe ieșind la mal
În contact cu uscatul a început sa tremure și mai tare. Și.a încrucișat brațele în zona pieptului creând astfel o căldură insuficienta. A continuat sa tacă . El când a zarit.o în acel stadiu , si.a dezbrăcat geaca nazista și i.a pus.o pe umeri . Chiar dacă era la fel de udă , s.a încălzit molcom , având în vedere ca purta doar o rochie cu fără mâneci , subtitirica și cu șliț.
Pâna la mașină au mers pe o cărare parca infinita , cu pași grăbiți. Contactul cu suprafața interioara a automobilului i.a ajutat cât de cât sa se usuce. Tot drumul Gerda isi atingea buzele și visa. Il iubeste.... mult. Poate ca nu a recunoscut mai niciodată dar îl iubește. Se așezase pe scaunul din față cu o poziție oarecum eleganta. În timp ce încă visa , gura i s.a deschis și a zis o sigura propoziție. Și cea mai importanta. Atât de indiferent , dar atât de suav..
- Și tu al meu , doctore.
Mengele a privit.o uimit surâzând. Din păcate, conducea și nu putea sa o privească lung așa ca i.a luat mâna într.a lui.
- Buna dimineata ....a șovăit paznicul portii Arbeit Macht Frei confuz .......domnule doctor .
Dupa ce masina s.a oprit , Josef a intrat in block.ul 10 , fata urmandu.l .
- Aseaza.te pe pat ... Grai medicul luand un plasture si o sticluta de spirt din dulap..
I.a dezinfectat rana iar dupa a lipit plasturele . Zambetele se astupau usurel ....erau mahniti , nostalgici , fricosi ..fara motiv ....sau exsta un motiv? Evreica , nazist ...nu se completau unul pe celalalt din punct de vedere religios sau social. In schimb , se completau sufleteste ....
- Pana la urma astea au fost testele medicale ? Intreba Gerda cu un glas amuzat..
- Eii , chiar ai crezut ? Radea Mengele..Aveai nevoie de aer proaspat..
- Da , si de raceala ...
- Va trebui sa stai in cabinet pana te usuci complet . Nu vreau sa banuiasca vreo cineva ce s.a intamplat. Poti pastra un secret , cantareato ?
- Normal ca da ! De ce imi tot spui cantareata ? Imi poti spune pe nume ...Ma numesc Gerda , incantata...
- Bun. Am dosarul tau ...deci stiu cum te cheama ....deci imi place mai mult ,, cantareata,,.
- Numeste.ma cum vrei...n.are importanta.
- Cantareato..
- Taci!
- Cantareato ...
- Taci , te rog , taci!
- Cantareato....A repetat Mengele sărutându.i fruntea..
- Pentru ce a fost asta?
- Ca sa se vindece repede...Da.ti geaca jos ...
- Mor de frig ...nu pot
- Liebe , geaca inrautateste situatia . E uda fleasca.
Deobicei ii zicea ,,liebe ,, in batjocora . Oare acum il folosea i adevaratul sens? Gerda a ascultat imboldul si a inalturat.o . Josef a plecat spre sertarul de langa , unde se aflau halate , prosoape , luand o patura si aranjand.o in jurul ei .
- Gata ...acum o sa te incalzesti . Rosti doctorul indreptandu.se catre usa .
- Unde te duci?
- Unde crezi?
- A...nu mai sta 100 de ani ca data trecuta ..
- Ti.a fost dor de mine sau ce?
- Ce?! Nu , doar ca.....Insa nu a terminat fraza ca devenise inutil . El ieșise.
Clar nu va aștepta stand pe gânduri pe un pat plictisitor . S.a ridicat și a cercetat cabinetul. Citea medicamentele , fenol, epival, cloroform , somnifer, calciu , nu înțelegea nimic dar le citea. Impecabilul birou....documentele strălucitoare, pixurile puse dezinvolt la rand , eprubetele cu sânge...ciudat ca sângele avea culori diferite....rosu...visiniu....rozaliu....acaju....microscopul curățat....perfecțiune.
Tablouri sute! Unul uriaș cu Adolf Hitler ca o icoana , unul cu jurământul lui Hipocrate pe care sigur nu îl respecta iar restul erau diplomele acestuia. ,, Câte diplome! ,, - Se mira fata ...
Ceva sclipea...ceva micuț....ca o bijuterie în dulap. A captat.o așa ca a fugit înapoi pentru a.l descoperi. Deschizând uşile dulapului medicul a intrat brusc, făcând.o sa le trântească și întorcandu.se...- Are rost sa iti cer explicații pentru....asta? Ai studiat medicina?
- Poftim?! Medicina? Nu...
- Pai? De unde ai știut ca o sa.ti fac o injecție ?
Gerda se uita la medic nedumerita...A acaparat.o posibila ironie cât și uniforma acestuia. Total diferita. În loc de verdele obișnuit al uniformelor naziste , aceea era verde întunecat, închis, strânsă la talie cu o curea neagra zăcând atașată o husa de pistol...cu un pistol înăuntru. Același cizme , super lustruite , parul acoperit de un chipiu , mănuși albe și o cravaşă în mâna stângă. Nu arăta rău. Acel chipiu îi umbrea fața , transformând seninătatea în mister. Simplitatea gesturilor , eleganța cu care isi purta hainele .
- Ramai mereu asa....A sopotit ea socata
- Asa cum?
- Imbracat asa....Jur pe toti sfintii ....Arati bestial ...
- E doar o uniforma ..
- Uniforma , neuniforma , doar ramai asa ..te rog ....tot timpul ...
- Stii ca nu e posibil , nu? In fine.....Hai sa.ti fac injectia ....aseaza.te. ..
- Spune.mi mai multe despre tine. Dacă mă va lua Perla la interogatoriu măcar sa.i răspund sincer...Ești doctor ...Atât știu...
- E de ajuns sa știi asta. Ce legătură are Perla ?
- Mereu mă întreabă ce am făcut, unde am fost ,cu cine....iar eu mint de fiecare data...
- Mm...de ce sa minți? A întrebat.o Mengele agitând niște fiole cu magneziu
- Si ce ai vrea sa.i zic? Ca m.am sărutat cu doctorul Mengele într.un lac dintr.o pădure la 5 dimineața?
- Da..
- Pe bune? În niciun caz....
CITEȘTI
Lagarul iubirii : Auschwitz
Roman d'amourAuschwitz 1944. Gerda Rosenberg , o evreica naiva în vârstă de 25 de ani , îl întâlnește accidental pe renumitul doctor nazist Josef Mengele . De la munca forțată ajunge în sala de experimente unde se îndrăgostește de acesta. O iubire amuzanta și...