Capitol VIII

408 15 0
                                    

,, Muzica e hrana sufletului ,,

Pe la ora 5 dimineața Gerda a fost trezita de un șuierat puternic de tren....s.a ridicat din patul cabinetului , cu același vârtej care nu.i dădea pace , punându.si o suta de întrebări. Venise un nou transport. Călca ,ținând mana la tâmple , dezechilibrata spre ușă. A apăsat clanța ....usa nu se deschidea.

- Ce dumne..?

Apăsa și apăsa.....nicio mișcare. Era închisă. După mai multe încercări s.a hotărât sa o spargă. A făcut câțiva pași în spate , amețită, si s.a trântit pe ușa
deschizând.o. Ieșind din bloc s.a îndreptat către baraca sa dar lumina orbitoare venită de la peron a făcut.o sa se răzgândească . Dorea sa.i ceara socoteala doctorului pentru faptul ca a închis.o în cabinet și știa ca acolo sigur îl ca găsi deoarece tot acolo a fost când a venit și ea. Mergea în zigzag ignorând orice pericol. Niciun soldat nu a reactionat căci toți credeau ca face parte din prizonierii puși sa ia bagajele noilor veniți. Se uita cruciş după medic.
Mengele stătea ,de data asta , în centru cu mâinile încrucișate vorbind cu un soldat. Fata l.a văzut imediat iar , buimăcita, se apropia. El observă o silueta cutreierând în spatele soldatului cam ciudat. Și.a luat o secunda privirea .. facu ochii mari și începu sa fuga spre ea. Celalalt pe urmele lui.

- De ce m.ai blocat acolo? Ai crezut ca daca ma droghezi sunt proasta ? Ei bine nu sunt...
amfetamina ta a..

Nu a apucat sa termine ca Josef îi puse mâna la gura ducandu.se în dosul ei.. Îi zâmbi condescent tânărului efectuând o mișcare cu mana în zona capului , aproape justificând zbaterea Gerdei ținută bine de el.

- E o pacienta de la sanatoriu.

- Sanatoriu?! Vorbi printre dinți fata.

Băiatul aprobă din cap înțelegând.

- Trebuie sa o duc înapoi .In caz ca ajung mai târziu pune.l pe Dr. Withs sa facă selecția.

- Am înțeles, domnule.

A târât.o nervos cu forta pana la intrarea in blocul 10.

- Sanatoriu?!! De unde ti.a m.ai venit si asta?

- Esti ametita cu + ! Nu realizezi ce spui!

- Ba realizez! Si nu mai sunt ametita...

- A , da? Mergi 100 de metri fara sa te clatini....

- Merg ! A urlat enervata Gerda incepand sa mearga . Se straduia sa paseasca drept insă dupa un metru se clatina de parca ar fi beata .

Josef , amuzandu.se convins de starea ei , a smuls.o catre cabinet.

- Da.mi drumul! In niciun caz nu ma intorc ! Si.a retras bratul mâniata........

- Nu vii? Atunci te iau eu ! A spus el săltând.o ...

S.a deplasat pana in camera aruncand.o pe pat ...

- Nu stiam ca exista cantarete atat de antipatice ! Pe nervii mei ..trebuie sa ma calmez!

- Asta zic si eu ! Poate daca mi.ai da drumul si m.ai lăsa in lumea mea , te.ai calma

-Kostspieligkeit , si in pragul nebuniei tot nu te las ! Esti atat de ametita incat nici nu realizezi in ce stadiu te afli !

- Si oare cand doamne ma voi vindeca?

- Probabil , cand vei inceta sa spargi usi sau sa te comporti ca ultima disperata...

- Nu am facut asta ....

- Mai gandeste.te ....a vorbit Mengele aratand ironic spre usa ...

A rămas pironita pe pat tăcând. Josef pregătea o injecție cu ceva calciu , din perspectiva Gerdei, pentru tipica ,,insănătoșire,,. I.a injectat.o atât de calm și silențios încât abia se auzea respirația.Timp de câteva minute Gerda nu a spus niciun cuvânt. Nici nu știa ce sa spună....Mengele începu, brusc, sa rada...

- De ce râzi?

- Ai reușit sa taci 5 minute !

- Nu tăceam....Mă gândeam...

- La ?

- Nu e problema ta...

- Dulceață, totul este problema mea....lagărul este problema mea , cabinetul este problema mea , tu ești problema mea , in momentul de fata . Așa ca spune.mi , la ce te gândeai....

- Pff, bine , mă gândeam la....defapt știi ce? Sunt foarte amețită și nu gândesc rațional....Doar abureli

Josef și.a dat ochii peste cap și a gesticulat încruntat..

- Parcă nu erai amețită..Acum deodată ai devenit?

- Ce ciudat ....zise sarcastica și căscând....Mi.e atât de somn...

- Culcă.te....A surâs medicul

Gerda s.a întins obosita adormind imediat după contactul cu perna. Mengele a pus fiola goala pe birou ieșind fără sa blocheze usa căci va reveni pana se va trezi. S.a uitat , încă odată , la fiola citind ,, Somnifer ,, și chicotind.

- Noapte buna ..

Kostspieligkeit ( germana ) - Scumpete

Lagarul iubirii : AuschwitzUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum