,, Sunt o umbra în viața ta...,,
Dis de dimineață, în soarele timorat al Auschwitz.ului, Gerda s.a odihnit onorabil ,având în vedere ca nu mai era apel.
Perla, una dintre pitici , a sărit deodată în patul ei făcând.o sa scoată un țipăt ascuțit de spaima.- Ce țipăt! Stai liniștită , sunt eu , Perla .
- M.ai speriat de moarte ..
- Scuză.mă . Am vrut sa.ti urez un bună dimineața și sa.ti spun ca trebuie sa mergem sa luam masa.
Gerda se ridică aranjându.si parul , urmat de rochie. A ieșit afara alături de Perla și de ceilalți pitici. Pe drum , femeia pitica a grăbit pasul depărtându.se încet de ceilalți, în același timp extragând.o și pe Gerda din grup..
- Ia zi.mi , de ce te.a luat doctorul așa târziu ?
Ea tăcu o clipa gândindu.se la o scuza mulțumitoare ,alta decât că a dansat cu acesta .
- Păi....m.a dus în cabinet și m.a consultat..
Pitica o privi atent după, zâmbind socată.
- Minți! Te bâlbâi , ochii iți sunt dilatați....Te.ai îndrăgostit de doctorul Mengele , nu ?
- Îndrăgostit?! Nu! De unde ți.a m.ai venit și asta?
- Nu știu dar așa pare
- Mmm...
Aproape de destinație, fata auzi acel fluierat....acel fluierat perfect stăpânit ....tot Beethoven. Suna cunoscut. S.a uitat mai bine și a descoperit ca o silueta îmbrăcată în uniforma și chipiu stătea razamata de ușă . Mengele....
Total plictisit , indiferent însă ochind toate persoanele de parcă ar căuta pe cineva...
Perla l.a zărit imediat și a ghiontit.o pe Gerda desfătata...- Termina ca nu imi place de el...
Josef a mers către ei neincetând sa fluiere liniștit..
- În sfârșit , agita palma spre pitici semn ca sa îl lase singur cu ea. Deci , cantareato , după ce termii aici , un soldat te va conduce la dezinfecție iar după vei veni în cabinetul meu. Nu îndrăzni sa întrebi de ce sau sa spui ca nu vii ! Este obligatoriu!
A vrut sa vorbească dar era prea târziu căci el plecase deja lansând.o vagă.
Așezându.se pe scaun , Avia s.a dus la Gerda:
- Cu tine se comporta diferit , toți am observat asta...
- Înseamnă ca și doctorul s.a îndrăgostit de ea , interveni Perla
- Perla ! Nu sunt îndrăgostită și mai mult ca sigur nici el! Scoateți din minte chestia asta.... Gerda s.a îmbufnat strângând în mana lingura.
În cele din urma soldatul apăru strigând..
- A/4000 sa vina cu mine din ordinul domnului doctor Mengele!
Fata s.a apropiat de soldat , știind sigur ca despre ea este vorba și nu din cauza numărului , ci din cauza cuvântului magic : Mengele .
Au intrat amândoi într.o sala micuța dintr.o clădire zugrăvită, cu același tip de geamuri și uși. Admira uimita împrejurimile acelei săli care deșii era mica, arăta straniu. Cuiere peste tot , paznici , o ambianță neplacuta, încă o camera cu o ușă din metal și în colt , o masă unde stătea o persoana urâcioasa semnând niște foi. Soldatul i.a înmânat un bilețel acelui domn care l.a citit superficial stampilându.l la final.
- Dezbracă.te și intră în cameră !
Gerda a refuzat pudică incrucisând mâinile la piept. Oricât ar fi vrut nazistul sa țipe la ea , sa o bată sau sa o împuște, nu putea din cauza ca i s.a interzis sa facă acele lucruri.
- Nu ai de ales ! Dezbracă.te odată! Pufăia calmându.se
- Cum adică dezinfecție? Întreba Gerda în timp ce se dezbrăca.
- O sa vezi ...
A împins.o blocând ușa din metal. În interior, absolut înfricoșător. Lumină slaba , sute de dușuri care atârnau pe tavan. Tremura de frica nestiind ce se întâmplă.
A început sa curgă apa peste trupul Gerdei făcând.o sa de liniștească. Se învârtea în apa suportabila ca și cum ar fi o balerina. Însă , după 3 minute apa se opri venind din nou o combinație cu apa și clor care simțea ca îi lovește corpul. Ochii o usturau.
La final, a ieșit și s.a sters cu un prosop.- Mă ustura ochii!
- O sa.ti treacă ....Mergi!
Au ajuns în insuportabilul block 10. Pe coridor, soldatul a lasat.o sa intre singura în cabinet. Gerda , cu ochii aproape inchisi , a intrat încercând să găsească patul. Josef tresări la auzul scârțâitului ușii..
- În viața mea nu mă mai duc la dezinfecție...
- De ce?
- Mă ustura ochii de nici nu pot sa.i deschid!
- Așa trebuie! Cu lanterna, a plecat de la birou spre Gerda. Când a dorit sa.i îndepărteze genele pentru a vedea ochii ea i.a dat peste mana crispata...
- Ți.am spus ca nu pot sa.i deschid!
- Dacă nu încerci așa vei rămâne cu ei !
I.a deschis ușor ,Mengele reușind sa.i vadă cât de cat...
- La naiba ca doare!
- Ai ochii roșii...ridica.te
Ridicându.se doctorul a apucat.o de umeri ajutând.o sa nu se lovească de vreun obiect...mergeau concentrați către baie. A așezat.o într.o poziție ducându.se la chiuveta . Și.a udat mâinile ștergându.i ochii.
- Apa va ameliora usturimea. Sa.i ții câteva minute intredeschisi iar după poți sa vezi normal..
- Pentru ce a fost nevoie de dezinfecție?
- Pentru testele medicale promise...
- Serios?!
- Da...Nu te bucura căci va durea puțin...
- Aoleu..
- Sper ca o suporți și nu vei urla ca o nebuna sau te vei zbate..
-Abia suport injecțiile...Bineînțeles ca voi țipa și mă voi zbate dacă doare..
- Înseamnă ca o sa.ti pun căluş la gura...
- Doamne ferește! Numai cu din ăla nu am m.ai stat...
Mengele începu sa râdă conducând.o înapoi.
- Testele medicale nu le vom face în cabinet ci în laborator. Ți.am analizat sângele și e în regula.
- În ce constau testele astea?
- Simple cercetări științifice...Nu dau mai multe informații.. Te atenționez ca nu sunt singurele pe care le vei face.
- Adică?
- Adică o sa fiu sătul de concertele tale, cantareato.
CITEȘTI
Lagarul iubirii : Auschwitz
RomanceAuschwitz 1944. Gerda Rosenberg , o evreica naiva în vârstă de 25 de ani , îl întâlnește accidental pe renumitul doctor nazist Josef Mengele . De la munca forțată ajunge în sala de experimente unde se îndrăgostește de acesta. O iubire amuzanta și...