,, Nicio durere nu e mai puternica decât acea a dragostei ,, - Daria Cretu
- Acum îi poți deschide? A întrebat.o Mengele politicos.
Gerda a deschis ochii, brusc, fără sa o mai usture. Zâmbea liniștită și clipea accentuat.
- Da , ai avut dreptate.
- Mereu am ...bine atunci, haide în laborator.
L.a urmat total curioasa pe acel coridor , urcând scările pana la etajul 2 . Rămăsese socata de faptul ca ceilalți medici aveau halatele însângerate, iar venirea doctorului împreună cu o deținută nu i.a surprins deloc , ba chiar unii se uitau la ea cu tristețe ca ci cum și.ar lua adio.
- Pe aici , fräulein.
Ambii au intrat în laboratorul unde plutea durerea. Totul pus la punct , instrumentele sterilizate și așezate în ordine , alb ! Alb imaculat ! Faianța, podeaua , tavanul , totul alb ! Deșii albul însemna puritate , acel alb misterios nu prezenta aceasta caracteristica. Un alb curat de murdar...
- O, doamne! Se mira fata de întregul laborator.
Josef și.a îmbrăcat celălalt halat , și ăla de un alb impecabil făcându.i semn sa se așeze pe targa .
- Sus aici , curajoaso..
- Chiar nu sunt curajoasa. Mă sperii și de umbra mea...
- Ah, și vroiam sa.ti dau o bomboana la finalul testelor , pentru vitejie..
- Sa știi ca nu am 2 ani ca sa mai mănânc bomboane ...
- Nu te cred , arata.mi buletinul..
- Ha , ha, ha - Râdea ea ironica....
A legat.o, cu niște curele din piele, de acea masa care părea a fi de operație și a luat un căluş punându.i.l în gura și închizându.l la spate...
- Phhdhdjejsnshs bdbdb? Bilborosea Gerda zguduind enervata membrele strânse...
- Gata cu agitația! Cântă.ti o melodie în gând și calmează.te...
Ii puse , ca un reflector, un bec foarte puternic în față urmând sa.si pună mănușile din cauciuc..
- Voi avea treaba cu ochii și cu urechile așa că , să nu te miști ca altfel voi greși și e viața ta în joc ! Fii cântăreața cuminte. ..
A examinat cu mare precizie toate simțurile după, luând o seringa , fara ac , cu o substanta care arăta ca apa clocotita. Îi foise capul într.o parte turnându.i astfel substanta în ureche , făcând.o sa urle ..
- Eu spun, eu aud. Acum ți.am zis sa nu tipi , tu asta faci...mmm
- Bbbjdhdjskksmmsks
- Halt maul ! ( Taci! )
A făcut același lucru și la urechea stângă însă , pe lângă căluş i.a pus și Mengele mâna la gură ca sa înăbușe urletele.....Nu suporta zgomotul în timpul testelor sale...
A plecat la cel de.al doilea birou notând atent tot ce a făcut , lăsând.o pe Gerda acolo cu urechile acoperite de vată.
La final , după jumătate de ora unde s.a axat asupra ochilor fetei , efectuând tot felul de comparații, măsurători ale pupilelor, injecții care au durut foarte tare , doctorul a dezlegat.o și i.a înlăturat călusul.
- Asta a fost tot , pentru prima data te.ai descurcat onorabil.. Te poți ridica..
Gerda l.a privit cu o imensă ură ridicându.se . Când s.a apropiat de ea , l.a împins fugind din cabinet.
A preferat sa fuga personal după Gerda decât sa cheme gardienii. Nu auzea nimic , vedea chiorâş dar totuși încerca să iasă din block.
- Ce s.a intamplat , domnule Mengele ? De ce fugiti?
Josef a continuat sa alerge ignorând total intrebarea adresata de un medic . Coborî iute scarile si iesi afara căutând.o ingrijorat. Gerda incetinea fiindca era obosita si oricum , era imposibil sa se scape din vina auzului si al vederii slabe. Mengele o zări si fugi in spatele ei prinzand.o si lipind.o de perete . A tresărit dar el o privea vigilent scoțându.i vata din urechi.
- Of , căntăreato ...A spus doctorul îmbrățișând.o liniștit....
A tăcut ....A tăcut fiindcă îi era prea teama ca sa zică ceva....Și, pana la urma , tăcerea e cel mai bun răspuns...
Nu știa dacă îi va da vreodata dreptate Perlei în legătură cu îndrăgostitul dar , vorbim de lup și lupul la ușă, cineva îi vedea din depărtare....O umbra micuța, analizând acțiunile lor.....
Perla....
CITEȘTI
Lagarul iubirii : Auschwitz
RomanceAuschwitz 1944. Gerda Rosenberg , o evreica naiva în vârstă de 25 de ani , îl întâlnește accidental pe renumitul doctor nazist Josef Mengele . De la munca forțată ajunge în sala de experimente unde se îndrăgostește de acesta. O iubire amuzanta și...