Capitol XLI

243 6 1
                                    

,, Nu lăsa ca opiniile celorlalți să devină realitatea ta ,,

- Ai auzit ce s-a întâmplat?

- Nu , ce sa se întâmple? A ispitit Avia curioasă.

- Pe bune ?! S-a anunțat la microfonul lagărului ! Toată lumea vorbește despre asta!

- Probabil dormeam .....spune.

- Doctorul Mengele a avut accident de mașină pe la pădurea de lângă Brzezinka ! Acum vreo două zile , cam așa ceva . Dar cică nu a fost singur...ci cu o fată .

- Dumnezeule.......Gerda era sigur ! Știu precis! Și unde sunt ?

- Pai comandantul a anunțat , pe un ton îngrijorător , că se află amândoi la spitalul din Oswiecim și că el va lipsi Fata si-a revenit ..in schimb , doctorul....iar Perla făcu o pauză plină de înțeles .

- Sper că se facă bine amândoi ! Iubirea va triumfa intre cei doi și vei vedea că vor veni , sănătoși , inapoi în Auschwitz .

- Doamne ajută! Deșii este nazist , chiar îmi este drag ...niciodată nu ne-a făcut rău!

- Ai dreptate , răspunse Avia.

Iar astfel de discuții nu s-au strâns între Avia și Perla , ci printre toti prizonierii și ofițerii care interpretau de bine sau de rău șcena aceea plina de confuzie .

...............................................

La spital , însă , nu exista interpretare . Veniții pentru cei doi tremurau ca varga când observau că vreun doctor se apropie de ei . Deobicei , doctorii le comunicau că situația a rămas aceeași . Gerda este trează , mănâncă forțat , primește sute de medicamente și tratamente , și stă cu ochii pironiți pe diferite obiecte din salon , gândindu-se , deprimată . Din cauza că psihicul ei se afla la pământ , plânge repede și uneori țipă la asistente că vrea sa-l întâlnească pe Josef , o consultă zilnic un psiholog. Ședințele decurg normal , până Gerda iarăși incepe să plângă când trebuie să povestească incidentul.

- Deci , Gerda , de ce te învinovățești pentru incident ?

- Pentru că eu sunt de vină ! Nu înțelegeți ?! E numai vina mea ! Dacă Mengele moare nu mă voi ierta niciodată !

- Da , te înțeleg perfect . Dar as dori să cunosc altceva ....care este motivul învinovățirii? A intrebat-o psihologul calm . Explicați incidentul.

- Veneam de la un restaurant de prin Oswiecim , iar spre casă , nu știu cum , i-am propus lui să accelereze ca să depășim mașinile din față și să ne ,,distram,, . Fiind atât de amabil , a acceptat și viteza a început să crească ! De la 80 km|h la 100 și la final 150 km. După....a pierdut contr....n-apucat să termine căci a izbucnit în lacrimi .

Și uite așa au trecut două săptămâni , destul de tensionate . Fata s-a vindecat complet , putea merge , putea râde . Chiar și Mengele a avansat în vindecare . Puțin mai greu dar a avansat . Soldații ii vizitează zilnic ajutând cu toată puterea lor .

Într-o zi , pe la ora 10 dimineața , doi polițiști Gestapo au cerut ca Gerda sa vina cu ei la secție pentru un scurt interogatoriu. Ea a acceptat , simtindu-se bine , și a mers cu aceștia . Acolo , a fost condusă intr-o încăpere neagra unde era doar un birou cu o lampă . S-a așezat tremurând pe scaun și a început să răspundă la întrebările adresate de polițiști. Doar că a fost supusă și detectorului de minciuni in același timp.

- Care este numele dumneavoastră ?

- Gerda Rosenberg .

- Mda , se uita polițistul la ecranul detectorului de minciuni . Corect . Vârstă?

Lagarul iubirii : AuschwitzUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum