Capitol XXXVIII

271 8 1
                                    

,, Lumea se destrama langa noi ,,

Mengele s.a dus la ea si a citit eticheta pastilelelor , făcându.l sa se linistească căci nu a murit . Contineau paracetamol . A luat.o in brate si a așezat.o pe patul din dormitor injectându.i câteva ,,antibiotice,, . La scurt timp , aceasta s.a trezit si a inceput să respire greoi . De aceea , medicul ii ridicase capul .

- Ușor , respiră ..respiră .

- Nici măcar să mă sinucid nu am putut , zise Gerda pe un ton plin de ură .

Josef s.a uitat la ea si a zâmbit .

- Poate că incă nu este timpul pentru așa ceva. M.ai speriat ingrozitor , dulceață.

- Meritai ....

In jurul orei 18 , după ce fata s.a odihnit in patul medicului , lipsita de orice chef de a evada , Mengele intrase in cameră imbrăcat intr-o uniforma nazista de culoare verde - deschis , fara curele sau alte accesorii .

- Trezeste.te ....

- Nu vreau , mârâia Gerda . Oricum nu pot fugi...

- Of , si voiam sa plecam undeva ..

Auzind vorbele , Gerda s.a ridicat intr-o secundă având o față mirată.

- Unde anume?

- Surpriză , râdea el de reactie . Deci , vii ?

- Logic !

Si.a aranjat parul si rochia si l.a urmat pe doctor observând fericită cum deschide ușa. Se simtea atat de bine când se indrepta spre automobil .Si masina porni rapid . Habar n-avea de locatie.....ce conta? Josef si.a revenit si i.a dat drumul ! Abia astepta momentul acesta...

- Vai , doctorașule , grăi ea ironica. Ti-a venit mintea la cap de mă eliberezi?

- Eliberat? Se incruntă acesta. Uite , Gerda...motivul adevarat al ,,sechestrarii,, a fost de a afla dacă e adevărat că mă inșeli...

- Te referi la faza cu acel medic din block? Doamne....de asta ai facut gestul acela cu răpirea ....Gelosule ! Nici măcar nu.l cunoșteam ! A flirtat cu mine iar eu l-am respins...atunci ai venit tu ...credeai că te inșeli cu un bărbat de..ăăă...cred că 40 de ani ?

- Mda...răsufla Mengele liniștit. Ei bine , gata..ești liberă , scumpete. Asta doream să știu , rânji doctorul aplecându.se si sărutând.o scurt .

Gerda , cu un surâs de entuziasm , a intrerupt sărutul , a deschis geamul si s.a urcat pe portiera țipând in bătaia vântului.

- Sunt libera ! Trăiască Germania !

- Ar fi culmea să virez acum brusc ca să te lovesti de vreun indicator ...atunci vei țipa de durere , chicoti Mengele.

- Păstreaza ideea pentru tine , sadic impielițat.

- Sau o păstrez pentru viitoarea soacră...continua să râdă .

- Mama ?....Mama e o persoana incredibilă , măi ,,amuzantule,,

- Dacă e mama Gerdei Rosenberg , clar e incredibilă.

- Ce drăguț , inseamnă că mama ta e arogantă ca și tine .

- Hmm...la ce indicator vrei să virez? Cel din față cu kilometrajul sau cel cu orașele? Doar capul tău va simți durerea...tu alegi.

- La indicatorul : IN NICIUN CAZ !

Insă , Josef a virat deodată apropiindu.se de marginea șoselei.

- Deci tu chiar faci așa ceva?! Intreba fata in timp ce se întorcea pe scaun.

Lagarul iubirii : AuschwitzUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum