,, Niciodată sa nu spui niciodată ,,
- Ce amfetamina ? A întrebat.o Avia
- Nu contează...Răspunse Gerda întorcăndu.se la realitate
Au mers printre blocuri , povestind întâmplări amuzante , dramatice , de iubire petrecute pana sa ajungă la Auschwitz.
- Mie nu mi.ai spus niciodată că ți.a plăcut de Vicktor..Grăi Avia mâhnită
- Cine.i Vicktor?
- Vecinul nostru , un baiat destul de frumușel
- O , Perla , când plecăm de aici aş vrea sa mi.l prezinti si mie..
- Gerda , imi place dar inca nu sunt impreuna cu el ..Vorbi Perla imbujorata
Văzând gramezile de detinuti , si.au dat seama ca era timpul pentru masa de prânz...Absolut totul ca o rutina...Așezarea , mâncarea , spălarea și plecarea în barăci.
Gerda s.a aruncat obosita în iubitul ei pat , oftând și privind în gol. Durerea nu dispăruse, la fel și sutele de întrebări pe care și le punea mereu în cap ....degeaba ,ca niciodată nu a găsit răspunsurile.
- Vine Mengele!
Vestea s.a împrăștiat rapid în baracă ajungând pana la Gerda.
- La naiba! Frida! A strigat.o pe una dintre pitice
- Da , ce este?
- Dacă întreabă doctorul de mine îi spuneți că nu știți unde sunt și ca e posibil sa fiu pe afară...
- De ce? Unde pleci?
- Sincera sa fiu , habar nu am doar ca nu vreau sa mă vadă...
- Am înțeles , nu.ti fă griji...
A alergat , în speranța că va putea ieși, însă chiar în fața ușii apăru Mengele uitându.se confuz...
- Fir.ar ! Cum Dumnezeule am crezut ca as putea ieși înainte ca el sa intre?
- Vorbești singura?
- Da ! Sa se duca dracului planurile mele!
- Hmm , măcar mi.ai ușurat treaba. Haide..
- Vreau sa stiu locatia , scopul si durata...
Josef s.a încruntat trăgându.i mana..
- Cam multe pretenții , cantareato.
Văzând ca au trecut de poarta ,,Arbeit macht frei,, ( Munca te eliberează ) , apoi de peron , curioasa , Gerda l.a ispitit din nou...
- Unde mergem?
- Ai răbdare..
În cele din urma , au ajuns pe un mal semi-abrupt al unui lac. O diferență enorma intre lagăr , locul în care nu exista iarba sau flori , și peisajul ăla. Apa strălucea în prezenta naturii.
- Doamne ! Și.a pus fața intre palme fata , admirând uimita.
- Aici va fi videoclipul la următoarea melodie.
CITEȘTI
Lagarul iubirii : Auschwitz
RomanceAuschwitz 1944. Gerda Rosenberg , o evreica naiva în vârstă de 25 de ani , îl întâlnește accidental pe renumitul doctor nazist Josef Mengele . De la munca forțată ajunge în sala de experimente unde se îndrăgostește de acesta. O iubire amuzanta și...