,,Totul consta în tine...,,
Somnul Gerdei a fost oprit de aceleași trezitoare enervante .
- M.am saturat de ele ! Marâia ea frecându.si ochii.Se repetau , ca o rutina , toate acțiunile ...trezirea ,așezarea în rânduri în fata barăcii și așteptarea sosirii ,,apelistilor,,.
- Fir.ar sa fie ca iar mi.a pierit somnul....vorbi Gerda enervata
- Liniște! A țipat o SS.istaÎn cele din urma doctorul , însoțit de cei doi asistenți , veni cu un zâmbet uriaș pe față ridicând mâna în semn de salut către ,,trezitoare,,.
A luat lista mergând atât de relaxat printre fete , pe unele întrebându.le ce număr au , completând foaia cu un pix pe care îl avea tot timpul agățat de buzunarul halatului.
Gerda simțea ca se scufunda în plictiseala....Toate părțile corpului, moi ca niște bezele..
Mengele ajunse în fata ei privind.o ca și cum s.ar uita la o piesa de teatru...ochii erau actorii principali urmați de buze....
Fata, în schimb , nu îl privea în ochi...îi era atât de rușine de ce s.a întâmplat ieri încât coborî încet capul...
Dar Josef nu o lăsă sa și.l coboare așa ca i.l ridica elegant cu doua degete puse pe bărbia sa...
- Cantareațo...ii șoptește el zâmbind și făcând cu ochiul.Apelul s.a încheiat cu plecarea indiferenta a lui Mengele. Totuși, înainte de a pleca a vorbit cu o SS.ista care părea destul de intrigata....aproba din cap , vorbea și aproba.
După,, copioasa masa,, și.au luat toate femeile lopețile și sapele si au mers încolonate spre groapa.
- Ce pasiune ai ? O întreba Ines pe fata- Pictura....Am și studiat-o
- Serios?! Și eu la fel...pictura e atât de ..frumoasa
- Da.....
Un soldat a smuls.o pe Gerda cu o forță incredibila...Nu a apucat nici măcar sa.i ceara explicație ca a și ajuns în block.ul 10!
- Nu sunt caine sa mă târăști așa! Încetează!
- Ba ești , evreica jegoasa !
La intrarea în cabinetul lui Mengele ,,bruta,, o părăsi lansând.o sa intre singura.
Asta a făcut....doar ca nu era nimeni.
Se întreba sceptica, umbland prin cabinet , ce semnificație aveau instrumentele alea medicale ciudate. Un birou , probabil unde stătea medicul, umplut de hârtii, rapoarte , schite care păreau a fi cu oameni iar în coltul sau , un microscop destul de performant având un stativ de eprubete lângă.- O , avem o doctorița cântăreața - spuse Josef ironic de undeva de prin spate ținând un teanc de foi în mana....
Gerda a tresărit auzindu.i vocea....
- Auch....am uitat de doctor - şopoti ea ..Mengele a aruncat teancul pe masa punând un scaun în fața biroului său...
- Așează.te aici !
Fata se așează nebulos urmărindu.l pe medic cum se aseaza și el , la rândul lui, pe scaunul biroului.
- Deci , trebuie sa.ti fac un dosar și am nevoie de toate datele tale personale, informații privind starea ta de sănătate și tratamente.
- Pentru? Întreba aceasta pe un ton iritat...
Josef se încruntă auzind.o..
- Pentru următorul concert pe care nu îl vei mai avea fiindcă...ghici ce...ne vom vedea mai des....Numele?
- Gerda..
- Întreg dacă se poate , talentata împiedicată..
- Gerda Rosenberg..
- Vârsta?
- 25...
- Profesie ? Studii?
- Universitatea de arte , Stuttgart , pictoriță...
- Ce?! Pictoriță?Pictezi pereți sau portrete?
- Portrete...
- Ai putea sa mă pictezi și pe mine ? Zise Mengele râzând
-Poate....
- Mm....Din câte știu eu , ai spus ca nu ești alergica la niciun fel de medicament ...Atunci , ai avut vreo problema de sănătate? Orice problema de sănătate....
- Nu ...simple răceli, dureri temporare...
- Căsătorită? Copii?
- Nu...
- Vreodată operata?
- În niciun caz...
- Bun...sa.ti explic puțin regulile , fräulein. Ești retrasa permanent de la munca forțată dar vei fi supusa la niște teste medicale ....adică , îmi vei canta numai mie...
- Teste medicale ?
- Exact cum am spus.....vino cu mine !
Gerda s.a ridicat timorata de pe scaun urmându.l pe Josef. Au ajuns într.o baraca cu puține grame de condiții dar oamenii...intr.o stare oribila. Fata s.a speriat și a făcut un pas în spate. Mutilați, orbi, surzi , muți.Venirea lui Mengele a schimbat fețele unora dintre ei în timp ce câțiva copii foarte frumoși au sărit în bratele lui.
- Unchiul Mengelee!
- Unchi? De ce iți spun unchi? Doar nu ești ruda cu ei...Ispiti Gerda..
Josef se lăsa pe vine , fiind mult mai inalt , si râdea smotocindu.le parul micuților.....
- Așa m.au numit.
- Pff...ce sa spun....
- Taci cantareațo ca altfel le zic sa te strige ,, Cântăreața,, - grăi el batjocoritor....Aici e noua ta casa...obișnuiește.te cu oamenii. Apelul nu este obligatoriu, însă, va trebui sa asculți și sa faci tot ce ți se cere , adică ce.ti cer eu , ca altfel vei sfârși pe masa mea de autopsie. Pe viu ca sa te aud cântând de durere. Când sângele se prelinge pe cuțit...spectaculos...
- Coboară din nori ca nu voi muri...- Rămâne de văzut...
CITEȘTI
Lagarul iubirii : Auschwitz
RomanceAuschwitz 1944. Gerda Rosenberg , o evreica naiva în vârstă de 25 de ani , îl întâlnește accidental pe renumitul doctor nazist Josef Mengele . De la munca forțată ajunge în sala de experimente unde se îndrăgostește de acesta. O iubire amuzanta și...