0.4

8.8K 696 281
                                    

Kirazlı Genç Club/wp

Zeynep: Ben mi yanlış gördüm

Zeynep: Yoksa Feda okuldan Şilan'la mı çıktı?

Doruk: Ne?

İnci: Ben de gördüm.

İnci: Fedaaaaaaaa!!

Sıla: Ya abartmayın aminüm. Ders çalışıyolardır kesin.

Sıla: Feda bize söylerdi.

Zeynep: Bu doru.

Doruk: Şilan şu sayısalcı olamayacak kadar güzel olan hatun değil mi ya?

Zeynep: Ne alaka mal?

Doruk: Ne biliyim lan, kız inek olmasına rağmen bizim takımda baya popüler.

İnci: Harbi güzel kız yalnız.

Sıla: Popüler mi? E ben hiç duymadım onunla alakalı birşey.

Zeynep: Tek konuştuğu insan Feda.

Zeynep: Zaten dedikodu materyali de vermiyor kimseye. En az Feda kadar sessiz.

Doruk: Kardeşime bak be!!!

İnci: Akşam sorarız, baksana buraya yazdığı yok.

Sıla: Ay ben çatlarıııım

Zeynep: flgşdidömfdldş aşkım sakin.

Doruk: Beklicez.

Doruk: Yapçak bişey yok.

****

Telefon titreyip duruyordu ve ben sanki ortam çok normalmiş gibi çayımı yudumlamaya devam ediyordum. Üzerimden yapılan planı nedense üzerime alınamıyordum.

Çünkü şanslı bir insan olsaydım biraz daha yüzüne bakılır bir insan olurdum. Akrabalarım arasından kime benzediğim bile meçhuldü. Benim kadar evrime uzak kalan başka bir kuzenim ya da yeğenim yoktu. Sivilceler ve akneler yüzümü ve sırtımı mayın tarlası gibi çevreliyordu. Onlar olmasa bile bakılacak bir yanım yoktu zaten. Şilan bilgisayarını getirmek için salondan çıktığında çayı bırakıp sırtımı yasladım ve tavandan sarkan avizenin taşlarını incelemeye başladım.

Şilan defterimi amacına ulaşana kadar vermeyecekti. Nasıl bir plan uygulayacaklarını kaba taslak annesi ile oluşturmuş, Lorin'den de fikir almak için skype görüşmesi yapmaya karar vermişlerdi. Sanırım zorlanıyorlardı.

Kendimi denek gibi hissediyordum ama çirkin ördek yavrusu programı, içimde çok ama çok küçük bir yerin yeşermesine sebep olmuştu.

İzin vermek istemeyen tarafım daha ağır basıyordu çünkü kendimden hiç bir beklentim yoktu, kendime güvenim de yoktu.

ÖRDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin