4.2

3.4K 217 31
                                    

Birkaç hafta sonra.

****

"Şu kombini de çektikten sonra gidebilirsiniz."

Kafamı yorgunlukla sallayarak kombini alıp soyunma odasına ilerledim. Benimle beraber iki kız daha vardı. Beraber çekim yapıyorduk. Kameraya iyiden iyiye alışmıştım artık. Çekim rutinleri ise Çanakkale'den daha yoğundu. Canım çıkmıştı üç gündür ve eve gidemeyip, ajansın ayarladığı yakın bir butik otelde kalıyordum. Bu kombin sondu. Sadece dergi için değil, markanın reklamına girecek birkaç sahne de çekilmişti. Artık televizyonda da yüzüm görünecekti. Okulu boşlamıştım. Bu hiç benlik bir hareket değildi ama kamera karşısında durmak da ödeyeceğime söz verdiğim borcun karşılığıydı.

İnci'yle geçirdiğimiz hafta sonu üzerinden sanırım iki hafta geçmişti, vizelerimiz yaklaşıyordu. Ben üç günümü çekimlerde harcamıştım üstelik. Doruk'la telefon konuşmaları ve birkaç kez görüntülü arama gerçekleştirmiştik. Canhıraş ders çalışıyordu, bölmek de istemiyordum. Duygu ise şahit olduğu öpüşme sahnesinden sonra, bana karşı oldukça net davranmıştı. Asla tahmin etmediğini, benden hoşlanmaya başlamış olduğunu ve eşcinsel olduğumu asla tahmin etmediğini söylemişti. Tepkisi bu yüzdendi. Uğursuz gözleri olduğunu hala savunuyordum ama arkadaş olmayı başarabilmiştik, en azından adımlarını atmıştık. Ben de buna izin verdim çünkü gözümün üzerinde olması işime gelirdi.

Doruk: Sevgilim bugün dönüyorsun! 

Feda: Evet, çıkıyorum birazdan, eve bırakacaklar <3 

Doruk: Özledim amk 

Feda: Bak sen? 

Doruk: Resmen sevgilim ünlü olacak, ben buna neden sevinemiyorum? 

Feda: Ünlü olmak sevinilecek bi'şey miydi ki? 

Feda: Onlar da işini yapıyor sonuçta. 

Doruk: Ekmek kavgası diyorsun, anlarım. 

Doruk: Ama sevgilime hasret kaldığım için sevinemiyorum ben. 

Doruk: Ayrıca ünlü olmaya bu kadar sakin yaklaşman çok garip. 

Feda: Neden hayatım? 

Doruk: Hmm, bakalım. 

Doruk: Çünkü sen Feda'sın? 

Feda: Arabaya bindim şimdi çıktık yola. 

Feda: Zamanında çekingen, içine kapanık, aynalardan kaçarken şimdi nasıl oluyor da bu kadar rahat olabiliyorum. Değil mi? 

Doruk: Evet, çünkü sen Feda'sın. 

Feda: Çekingen olan Feda Japonya'da kaldı sanırım. 

Feda: Bu halimi sevmiyor musun? 

Doruk: No no no.. Yalayasım geliyor. Ama kıskanıyorum. 

Doruk: Seni herkesle paylaşmak istemiyorum. 

Doruk çevrimdışı 

Feda: Beni kimseyle paylaşmazsın, buna ben izin vermem, veremem. Sadece sen varsın benim için biliyorsun 

Doruk çevrimiçi 

Doruk: Duygu geldi? 

Feda: Ne? 

ÖRDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin