0.7

7.8K 633 235
                                    

Smtheresmtthere:

Smtheresmtthere: Aynadaki sen misin?#art #drawing #charcoal #bw

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Smtheresmtthere: Aynadaki sen misin?
#art #drawing #charcoal #bw ..devamını görmek için....

12 beğeni 8 yorum

****

Neden paylaşımla alakalı bu kadar ısrarcıydı anlamıyordum. Ama eğer paylaşacaksam ilk resmim bu olsun istemiştim. Profilimi herkese açık yapmıştı Şilan. 12 beğeni. Gerçi ben de daha ilk günden ne bekliyordum ki. Etiket yazmam konusunda ve bu etiketlerin ingilizce olması konusunda da ısrar etmişlerdi. Sanki hemen yarın fenomen olacaktım anasını satayım.

Cumartesi akşam üstüne kadar İnci hariç diğerlerinin yine antrenmanı vardı. Sınav haftası yapamayacakları için arttırmışlardı antrenman sayılarını. Telefonumu masaya koyup sessize aldım. Biyoloji notlarımı temize geçmeye başladım.

****

Evin zili çalıyordu ve dikkatim dağılmıştı. Annem bir ara gelip komşuya gideceğini söylemişti sanırım. Ama öyle dalmıştım ki evde yalnız olduğumu unutmuşum. Bıkkınca otomata basıp kimin geldiğini görmek için kapıda dikilmeye başladım. Asansör kapısı açılınca, biraz kızarmış suratıyla İnci karşıma dikildi.

"N'apıyorsun ya? İki saattir sana ulaşmaya çalışıyoruz."

"D-ders çalışıyordum. Ne oldu?"

"Doruk antrenmanda düşmüş. Bileği kırılmış galiba. Hastaneye gidiyorum, seni almaya geldim."

Üstüme başıma aldırmadan, zaten aldırsam ne olacak, ayakkabılarımı ayağıma geçirip montumu aldıktan sonra asansöre attım kendimi. Kapının önünde taksi bekliyordu. Endişeden kafayı yiyecektim. Ciddi birşeyse ve spor hayatına engel olacaksa diye ödüm kopuyordu. Yol boyunca içimdeki felaket tellalını susturmak için tek bir çaba sarf etmedim. Hastaneye girdiğimizde elimi cebime attım ama cüzdanım yoktu. İnci zaten parayı hazırlamış, hemen adama uzatmıştı.

Acil girişine doğru koşar adım ilerlemeye başladık. O sırada Sıla dışarı çıkıyordu ve bizi durdurdu.

"Çatlamış. Sadece çatlakmış. Tehlikeli bir durum yok ama alçıya alacaklar yine de. Oha Feda? Bu halin ne?"

Ellerini suratımda gezdirmeye başladığında ağladığımı farkettim. Sinirlerim boşalmıştı.

"Oha amınıskim! Kolun!"

Bu sefer yaygarayı basan İnci'ydi. Yaşlar yüzünden bulanıklaşan gözlerimi kollarıma çevirdim. Montu ne ara sıyırıp elimi koluma atmıştım bilmiyorum ama sağ kolum çizgi çizgi kanıyordu. Yine mahfetmiştim kendimi. Ama canım acımıyordu.

ÖRDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin