1. Kapitola

758 19 0
                                    

Stojím ve svém pokoji a pohledem sklouznu na hodiny na stěně. Zjistím že je 5 hodin a já mám přesně 2 hodiny do příjezdu taxi které mě zaveze před O2 arénu. 

Když jsem vyšla ze sprchy udělala jsem si lehký make-up a oblékla si džíny, černé triko s dlouhým rukávem a moje oblíbené černé lodičky z Paříže. Do batohu jsem si hodila mobil, kliče a peněženku. Rychle jsem se ještě zhlédla v zrcadle a šla k hlavním dveřím. Ještě jsem se rozloučila s mamkou a utíkala do taxi.                                                                                                             

Když taxi zastavilo uviděla jsem spoustu ječících fanynek a protočila nad tím oči. Ani tu nechci být ale má nejlepší kamarádka Sunny prostě umí přemluvit každého. Koukla jsem na mobil na kterém blikala sms. 

Přijdu trochu později. V 19:30 jsem tam! - Sunny

Typická Sunny. Usměju se pro sebe. Je 19:05 a mě už z těch fanynek bolí hlava. Promnu si spánky a zamířím do parku vedle arény. procházím se po parku když najednou za sebou slyším dusod a jekot fanynek.              

,,Proboha! Rychle! Jinak to nestihneme!" zařvala jedna z nich a než jsem se nadála ležela jsem na zemi a div mě neudupaly. Ani se nezastavili a běželi dál.

,,Mrchy" řeknu si pro sebe. Seděla jsem na zemi a už jsem se chystala zvednout když se přede mě někdo postavil. Měl černou kapuci a černé sluneční brýle.           

,,Jsi v pohodě?" uslyšela jsem nad sebou chraplavý hlas.  Najednou se ke mě natáhla jeho ruka s účelem pomoci mi postavit se.                     

,,Snad ano" uchechtla jsem se a přijala jeho ruku.

,, Děkuji" usmála jsem se.    

,, Naše fanynky jsou někdy jako utržené z řetězu" zasmál se svým chraplavým hlasem. Bylo to hrozně sexy.   

 ,,Počkat. Vaše fanynky?" zarazila jsem se a nevěděla která bije.  

,, Harry Styles" řekl a sundal si sluneční brýle. Zírala jsem na něho a on tam čekal s nataženou rukou.    

,,Ariana Grande" vysoukala jsem ze sebe a stiskla jeho ruku.                                                                           

,,No za chvíli nám začíná koncert. Měj se babe" řekl a odešel. 

Celý koncert probíhal v pohodě. Moc jejich písničky nemusím  ale Sunny si to užívala jak jen mohla. Když jsem dojela domů, převlékla jsem se do kraťasů a tílka ve kterém spím. Lehla jsem si do postele a vzala do ruky mobil který jsem napojila do nabíječky. Dnešek byl náročný, zívla jsem si a otočila se na bok a snažila se usnout. V tu chvíli mi zabrněl mobil. Neochotně jsem se pro něj natáhla. Můj mobil hlásil novou zprávu na whatsApp. 

Neznámé číslo                                                                                                                                                              

,,Nazdar Babe. Došla jsi domů aniž by tě někdo nezadupal do země?"

Chvíli jsem tupě koukala do mobilu a pak odpověděla.

,,Došla jsem z koncertu živá a zdravá. Odkud máš mé číslo?"

,,Mám své zdroje. Líbil se ti koncert?" obratem přišla další zpráva. 

,,No abych pravdu řekla moc vás nemusím. Byla jsem tam jenom kvůli kamarádce" pousmála jsem se nad svou odpovědí. 

,,Nás mají rádi všichni" Egoista. 

,,No já ne. Smůla" 

Otočila jsem se zase na bok a konečně usla.

Ráno mě vzbudily sluneční paprsky které mě lechtaly po tváři. Dnes je sobota takže volno. Měla jsem v plánu jít do parku hrát na kytaru. 

Po obědě jsem popadla kytaru a šla do parku. Bylo dnes teplo a tak jsem měla na sobě džíny, tílko a mikinu. Sedla jsem si na své oblíbené místo v parku. Bylo odlehlé mezi stromy a nikdo sem nechodil. Vytáhla jsem kytaru z pouzdra a začala hrát. Po chvíli jsem začala hrát mou oblíbenou píseň a začala si zpívat.                                                                                                                                

,,If I could fly               

I'd be coming right back home to you     

I think I might                                                                                                                                                                      

Give up everything, just ask me to                                                                                                                          

 Pay attention, I hope that you listen cause I let my guard down                                                                

Right now I'm completely defenseless" dozpívala jsem kousek a nadechovala se že začnu zpívat dál.

,,For your eyes only, I show you my heart                                                                                                                  

For when you're lonely and forget who you are                                                                                                  

I'm missing half of me when we're apart                                                                                                              

Now you know me, for your eyes only                                                                                                                      

For your eyes only" Ozvalo se za mnou a já sebou trhla. Otočila jsem se a spatřila jeho smaragdové oči vpíjející se do těch mých.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zdravím. Nová story je na světě. Doufám že se vám bude líbit. 

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat