45. Kapitola

276 7 0
                                    

Kluci stáli s překvapeným výrazem a koukali na mě. 

,,A čí by bylo?" Harryho otázka patřila Rickovi ale pohled měl stále zabodlý do mých očí. 

,,Třeba moje" usmál se Rick vítězně. Naprosto jsem nad jeho chováním ztratila řeč. 

,,Ty hajzle" šeptl Harry a prudce se otočil na Ricka kterého následně srazil k zemi.

,,Dost" vykřikla jsem. Harry Ricka mlátil hlava nehlava.

,,Harry" chytla jsem Harryho za rameno. Kluci se je snažili rozervat a po chvíli se jim to i povedlo. Zayn s Niallem drželi Harryho za ruce. Harry sebou furt škubal a snažil se dostat k Rickovi. 

,,Pusťte mě!" zařval a já se postavila před něho. 

,,Harry" šeptla jsem. Harry se díval vražedně na Ricka a mě nevěnoval ani jeden pohled. 

,,Notak" chytla jsem jeho tvář do svých rukou a otočila jeho hlavu ke mě. Konečně se na mě podíval. Jeho pohled mi však probodl srdce. 
,,Je to pravda?" šeptl Harry a silně si zkousl ret. Jeho oči se začaly lesknout a plnit slzami. 

,,Ne. Je tvoje dítě Harry. Naše." poslední slovo jsem spíš šeptla. 

,,Přísaháš?" Harry ke mě zvedl svůj uslzený pohled a já přikývla. 

,,Pustťe mě" řekl klukům kteří ho nakonec pustili. Jakmile to udělali tak mě Harry chytl za pás a přitáhl k sobě. Přiblížil se k mému obličeji a já si přála aby překonal tu hranili několika centimetrů a políbil mě. Za nedlouho se tak stalo a já cítila jeho měkké rty na těch svých. Bylo to jako poprvé. V břichu jsem měla milion motýlků. Dala jsem své ruce na jeho krk a ještě víc si ho k sobě přitáhla. 
,,Běž se sbalit. Jedeme domů" usmál se na mě a já nakonec přikývla. Podívala jsem se zklamaně na Ricka a odešla nahoru. Nechápu co to do něj vjelo. Kdybych nepřišla bůh ví jak by to dopadlo. Harry by semnou třeba už v životě nepromluvil. Naházela jsem těch pár věcí co jsem tu měla do tašky a šla dolů. 

,,Kde jsou kluci?" rozhlédla jsem se okolo ale nikde nebyli. 

,,Ariano" Rick mě chytl za zápěstí a tak mě zastavil v opuštění vchodových dveří. 

,,Nech mě Ricku. Co to do tebe vjelo?" podívala jsem se na něho naštvaně a on pustil mou ruku. 
,,Omlouvám se" sklopil svůj zrak k zemi. Otočila jsem se na kluky v autě a pak zpátky na Ricka. Roztáhla jsem ruce a objala ho. Položila jsem své dlaně na jeho záda a objímala ho. Rick byl chvíli zaskočený ale pak mě napodobil. 

,,Uvidíme se" usmála jsem se na něho a odešla do auta. 
,,Proč jsi ho objímala?" zamračil se Harry jakmile jsem si sedla do auta. 

,,Protože"řekla jsem rázně a zapla si pás. 

***

,,Dobré ráno" pozdravila jsem kluky jakmile jsem vešla do kuchyně. Sěděli u stolu a cpali se waflema. 
,,Dobré" usmál se na mě Zayn a podal mi talíř s 3mi wafflemi. Přešla jsem k lince a vytáhla z ní čokoládový sirup, čokoládové bonbony, gumové medvídky, sušenky a vanilkový sirup. Wafle jsem polila sirupama, nasypala na ně čokoládové bonbony a gumové medvídky a pak je posypala rozlámanýma sušenkama. Sedla jsem si i s talířem ke stolu a vzala si do ruky příbor. 

,,Co je?" podívala jsem se na kluky. Zayn, Louis a Liam vypadal jakože budou každou chvíli zvracet když se podívali na můj talíř. Jediný Niall vypadal jako by mi to chtěl sníst. 

,,Ale nic" zasmál se Louis a podíval se na svůj talíř. 

,,Co se tu děje?" do kuchyně vešel Harry. Asi nás slyšel. 
,,Ale nic" Liam udělal to samé co Louis. 
,,Dobré ráno" šeptl Harry a dal mi pusu na líčko. 
,,Ehm-" Harry se zasekl očima na mém talíři a pak se podíval po ostatních. Zayn začal zběsile kývat ze strany na stranu. 

,,Dobrou chuť" pohladil mě po vlasech a usmál se. Konečně jsem se mohla pustit do jídla. Chutnalo to výborně. Talíř jsem strčila do myčky a z ledničky si vytáhla okurky ve sklenici. Vytáhla jsem dvě okurky a opřela se o linku. Začala jsem si spokojeně chroustat a kluci se na mě šokovaně otočili.

,,Fajn. Končím. Dojím si to v obýváku" řekl pobaveně Louis a do ruky vzal svou wafli s marmeládou a odešel. 
,,Neví co je dobré" zabrblala jsem si pro sebe. 
,,Kde bude mít vlastně prcek pokoj?" řekl Niall a zaculil se jak sluníčko. 

,,Přemýšlel jsem že-" začal Harry ale já ho přerušila.

,,Žádný pokoj mít nebude. Dnes budu volat doktorce a domlouvat se na potrat. Mám poslední týden kdy můžu" poslední kousek okurky jsem si hodila do pusy a založila si ruce na prsou. 

,,Ariano" zasmál se Harry a přišel ke mě blíž. 
,,Žádný potrat nebude. I kdybych tě měl týden držet zavřenou ve sklepě." pohladil mě po tváři a z jeho výrazu šel docela strach. Vypadal jakože to vážně udělá. 

,,Tohle je moje rozhodnutí Harry" zatlačila jsem mu jemně do hrudi abych mohla projít. 

,,Já jsem otec!" vykřikl. Bylo na něm vidět že je svými slovy překvapený. 

,,Ale tvůj souhlas k tomu nepotřebuju" otočila jsem se a vyběhla schody do pokoje. Další půl hodinu jsem volala s doktorkou a objednávala se. Vysvětlovala mi všechna rizika a tak dále. Já byla ale pevně rozhodnuta a tak jsem ji vše odkývala. 
,,Tak zítra. Naschledanou" zavěsila jsem ji a plácla sebou do postele. Vydrželo mi to jen chvíli. Zvedla jsem se z postele a převlékla se do černých legín, bílého tílka a tátova svetru. Prošla jsem obývákem a vyšla ven na terasu. Udělala jsem pár kroků a dostala se k bazénu. Sedla jsem si na kraj a pozorovala klidnou hladinu vody. Vzpoměla jsem si na to jak jsem spadla do bazénu a Zayn mě zachránil. Předtím jsme se neměli v lásce a teď ho beru jako svého bratra. Bude mi hrozně chybět až odejde z kapely. Vím že říkal že bude pořád s námi ale brzo se odstěhuje s Perrie a začne svou kariéru. 
,,Nad čím přemýšlíš princess?" ozvalo se za mnou a já se otočila na Zayna. My o vlku. 
,,Nad tebou" ušklíbla jsem se. Zayn se posadil vedle mě a hluboce se mi podíval do očí. 

,,Nad čím přesně?" nadzvedl jedno obočí. 

,,Nad tím jak jsi mě zachránil z toho bazénu" kývla jsem směrem k bazénu. 
,,A nad tím jak jsi mě učil plavat" dodala jsem. 

,,A nad tím jak mi budeš chybět" popotáhla jsem. Zayn si mě hned stáhl do náruče a začal mě utěšovat. 
,,Budu pořád s tebou" pohladil mě po vlasech a políbil mě na čelo. 

,,Slibuju" šeptl mi do ucha. 

,,Neslibuj něco co nemůžeš dodržet" pousmála jsem se smutně a setřela si slzu která mi stékala po tváři. 

,,Přísahám" nastavil mi malíček a čekal až udělám to samé. Povzdechla jsem si a svým malíčkem chytla ten jeho. 

,,Kdy vlastně příjde Perrie?" změnila jsem téma. 
,,Pozítří" usmál se Zayn zářivě a zároveň nervozně. 
,,Budeš skvělý manžel" poplácala jsem ho po rameni a on ke mě zvedl své čokoládové oči. 
,,Věř mi" usmála jsem se přesvědčivě. 

,,Děkuju" objal mě pevně a já si užívala každou sekundu co můžu být v jeho objetí. 

,,Co to malé?" usmál se odtáhl se ode mě. Svůj zrak stočil k mému břichu. 

,,Nebude. Zítra mám domluvený potrat" mykla jsem rameny. 

,,Jsi si jistá? Nebudeš toho litovat?" 

,,Jsem si jistá Zayne. Jsem mladá a Harry má ještě kus kariéry před sebou. Navíc nevím jestli mě miluje tak jako já jeho" sklopila sem zrak do trávy.
,,On tě miluje víc než si myslíš. Když jsi odešla byl zničený. Zuřil když viděl fotky s Rickem. Brečel. Oh bože ten brečel. Nikdy jsem ho neviděl brečet tolik jako ty dva týdny bez tebe" odmlčel se na chvíli.

,,Udělal by pro tebe cokoliv. Věř mi" usmál se a já přemýšlela nad jeho slovy. 
,,Jdu jíst. Dáš si něco?" podíval se na mě a zvedl se.

,,Ne děkuji" Zayn jen kývl a odešel. 
Zítra jdu na potrat a nic mě nepřesvědčí jednat jinak. Nemůžu mít dítě. Vždyť ani nevím jak se o to starat. A sama jsem ještě tak trochu dítě. 

,,Promiň" šeptla jsem a jednu ruku položila na své břicho. Uvnitř sebe jsem pocítila hřejivý pocit. Hned jsem dala ruku pryč a snažila se dostat ten pocit pryč z mého těla. 

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat