14. Kapitola

437 13 0
                                    

Po dlouhém rozhovoru mě kluci přemluvili k tomu abych si školu dodělala individuálně a pak s němi jela na turné. Harry rozhodl že semnou zítra půjde naposledy do školy jako můj osobní strážce.

,,Harry. A co fanynky? Zabijou mě" dlubla jsem do něho a stáhla koutky co nejvíc dolů.

,,Nezabijou. Musely by projít přeze mě" řekne hrdě a poplácá se po hrudi.

,,Ale budeš mít sebou ochranku" prohodí Liam a ukáže na něho výhružně prstem. 

,,Ano mami" zasměje se Harry a kluci s ním. 

,,Co takhle vyjít si dneska na večeři?" zavrněl mi do ucha Harry a já měla na krku husí kůži. 

,,A co paparazzi?" zvedla jsem jedno obočí a své oči přesunula na ty jeho.

,,Zítra s tebou půjdu do školy. Takže si myslím že je jedno jestli nás vyfotí dnes nebo zítra" pokrčil ramena a já souhlasila. O půl 6 jsem se začala chystat. Oblékla jsem si černé šaty se skládanou sukní a nakulmovala si vlasy. Normálně bych si obula své černé lodičky ale bohužel jsem si v té nemocnici zlomila podpatek, takže jsem se nazula do druhých které nebyli moc pohodlé a ani se mi moc nelíbily. Ještě jsem si rychle udělala oční linky a dala rudou rtěnku. 

,,Ari! Ještě dneska prosím!" zavolal ze spoda Harry se smíchem a já nad tím musela protočit oči. Popadla jsem ještě své černé psaníčko s červenou mašlí a sešla schody. 

,,Wou" uviděla jsem pod schody kluky s pootevřenou pusou. 

,,Hej! Ta je moje. Utřete si sliny a dejte si odchod" řekl Harry a postrčil je do obýváku. 

,,Sluší ti to" usmál se a pomohl mi obléct si černou koženou bundu. 
Nasedli jsme do auta a vyjeli do nějaké restaurace jejiž název už jsem zapoměla. Když jsme zastavili, Harry oběhl auto a otevřel mi dveře.

,,Děkuji" řekla jsem a podala mu svou ruku. Hřbět mé ruky políbil a potom mi pomohl vstát. 

,,Dobrý den. Stůl pro dva?" usmál se na nás postarší pán když jsme vešli. Bylo to tu zařízeno do tmavě červené barvy a vypadalo to dost luxusně. Můj zrak upoutalo akvárko zabudované ve stěně. 

,,Jdeme?" položil mi Harry ruku na záda a lehce mě potlačil směrem kterým šel ten pán který s námi před chvíli mluvil. Omluvně jsem se usmála a šla. 

,,Slečno" řekl zdvořile a odsunul mi židli. Harry ale přiskočil a židli převzal do svých rukou. Když jsem usedla a s Harryho pomocí se přisunula ke stolu, mohla jsem se tu pořádně porozhlídnout. Bylo tu dohromady asi 12 stolů z tohož bylo jen 8 obsazených. Někteří na nás koukali a něco si šuškali.

,,Co si dáš na pití?" chytl mě Harry za ruku a vzal si do ruky nápojový lístek. 

,,Asi.. červené víno?" položila jsem pomalu lístek na stůl a Harry kývl. 

,,Co si dáte na pití?" zeptala se nás, tedy spíše Harryho, číšnice. Byla vysoká a hubená, měla dlouhé černé vlasy a příšerně hluboký výstřih. Nevím zda si uvědomovala že pracuje v restauraci a ne ve strip baru ale její chování bylo dost nevhodné jelikož si svůj dekolt položila málem až do Harryho lístku. 

,,Já si dám perlivou vodu s citronem a tady pro mou přítelkyni červené víno" odpověděl po chvíli Harry a nespustil ze mě zrak. Zahřálo mě to u srdce a já si nemohla nechat ujít její uražený pohled. 

,,Jídlo máte vybrané?" zeptala se znovu když nám donesla pití. 

,,Pro mě jeden hovězí steak s hranolkami a oblohou. Co si dáš ty zlato?" mrkl na mě Harry a já měla pocit že omdlím. 

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat