25. Kapitola

349 17 0
                                    

Od incidentu s Rickem uběhl týden. Týden plný strachu ze všeho co se venku šustlo nebo pohlo. Za ten týden jsem snědla dohromady asi jedno jablko a jeden rohlík. Na mém těle se to začalo podepisovat a mě začaly vylézat kosti. Klíční kosti mi jdou vidět úplně a žebra taky. Nohy mám nepřirozeně hubené a moje oblečení už mi plandá. Poslední dobou chodím ve volných  teplákách a dlouhém svetru jen aby si toho kluci nevšimli. Zatím se mi to daří a ani si nevšimli že nejím. Celý týden jsem taky chodila na focení takže jsem klukům říkala že jsem jedla tam. Není to o tom že bych jíst nechtěla. Spíš na to nemám čas a ani chuť. Žaludek mám v jednom kuse sevřený strachem a tak ani nepociťuju něco jako hlad.

,,Ariano! Posloucháš mě? Otoč se!" zařval na mě fotograf a já se poslušně otočila. 

,,Můžeš jít. Pro dnešek je to všechno" prohlásil následně a já se vydala do šatny.

,,Dost jsi zhubla holka. Vzala sis mé slova k srdci?" ozvalo se za mnou a já málem dostala infarkt.
,,Nech si to" zavrčela jsem a hodila na sebe hrubý svetr.

,,No. Už se z tebe stává anorektička" začala si mě obhlížet ze všech stran.

,,To není pravda" vzala jsem si do ruky kabelku a chystala se na odchod.
,,Lžeš sama sobě" zavolala na mě ještě. 

Konečně mám auto v pořádku a tak mě bezpečně dopravilo až domů.

,,Ahoj babe. Jak bylo na focení?" objevil se přede mnou Harry jen co jsem otevřela dveře a políbil mě do vlasů.

,,Super" usmála jsem se falešně.

,,Jedla jsi?" podíval se na mě přísně a já nejistě přikývla. 

,,Dneska Liam dělá zapékané těstoviny na večeři. Tak se najíme spolu všichni. Už dlouho jsme spolu všichni nejedli" 

,,Super" pousmála jsem se a vydala se nahoru převléct. Pro jistotu jsem se ještě zamkla a oblékla se do černých tepláků a svetru. 

,,To je ti taková zima? Vždyť je tu přetopeno" sjel mě Niall očima od hlavy až k patě jen co jsem vešla do obýváku.

,,No.. Jo.. Je mi trochu chladno" zachránila jsem situaci a podívala se na kluky kteří tu seděli jenom v teplákách nebo kraťasích a tílku. Venku byla ještě zima ale vila bylo perfektně vytopená. 

,,Co budeme dělat?" usadila jsem se do křesla a zachumlala se pro jistotu ještě do deky.

,,Mohli bychom si zahrát fifu" navrhl Louis a všichni jsme nakonec souhlasili. Celý den jsme tak strávili u fify.

,,Ha! Vítěz!" zařvala jsem na Louise a začala se smát.

,,Podvádíš!" založil si ruce na hrudi a nafoukl uraženě tváře.

,,Nene!" napodobila jsem ho.

,,Večeře" zvolal z kuchyně Liam a my nechali naši uraženost a přesunuli se ke stolu.

,,Voní to nádherně" pochválila jsem Liamovy těstoviny které už jsem měla na talíři.

,,Dobrou chuť" popřál nám Liam a my mu taky. Vzala jsem si do ruky vidličku a na pár sekund jsem pohlédla na své kostnaté prsty. Zakroutila jsem hlavou a nabodla na vidličku pár těstovin které jsem si následně dala do pusy a začala pečlivě žvýkat. Jakmile jsem polkla sousto začal můj žaludek reagovat negativně. 

,,omluvte mě" stihla jsem ještě říct a rozeběhla se do koupelny v patře. Stihla jsem to tak tak a všechno nebo spíše nic z mého žaludku vyklopila do záchodu. Vyčistila jsem si zuby a sešla schody dolů. Kluci tam seděli s prázdnými talíři a asi čekali jestli se ukážu.

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat