39. Kapitola

260 7 0
                                    

O týden později...

Už je to týden co jsem zpátky v Londýně. Bulváry se předhánějí v tom co se mezi námi s Harrym stalo a kdo uloví lepší fotku. Začalo to tím že vyfotili mě a Ricka před letištěm. Pak když jsem šla do Rickovy vily. Harry se ale taky činil a fotky v bulvárech byly o tom jak se líbá s nějakou štětkou nebo si to užívá na párty. Se Zaynem, Niallem, Louisem a Liamem jsem volala přes skype naposledy před 4 dny. Když jsme volali na videohovor zrovna přišel na pokoj Harry s nějakou štětkou. Vypla jsem hovor a od té doby se s nikým nebavím. Ani s klukama tam a ani s klukama tady. Jsem neustále zavřená v pokoji a opouštím pokoj jen když jsou kluci pryč. S Perrie jsem volala naposledy včera. Utěšovala mě asi 2 hodiny. S ní jedinou jakž takž mluvím. 
Odvrátila jsem zrak od okna kde jsem doteď pozorovala kapky deště a zvedla se z parapetu. Otevřela jsem dveře od pokoje a chvíli naslouchala. Domem vládlo naprosté ticho a tak jsem vyklouzla na schodiště a zamířila rovnou do kuchyně. Kručelo mi v břiše a tak jsem přemýšlela nad tím co bych si dala. Nakonec jsem skončila u toustů. Toasty jsem strčila do toastovače a pohledem hypnotizovala červené světýlko na něm. Prsty jsem začala bubnovat do mramorové linky. Začala jsem si pobrukovat melodii písničky kterou jsem za ten týden napsala. 

,,Kills me how, you love me Then you

cut me down, i'll do the same " zazpívala jsem si po tichu ale moje hlasivky jakoby chtěli víc. Zhluboka jsem se nadechla. 

,,I'm loving the pain

  I never wanna live without it

 So why-y-y-y-y-y

 Do i try-y-y-y

 You drive me insane

 Now we're screaming just to see who's louder " začala jsem zpívat z plných plic. 

,,Wow" ozval se za mnou pískot. Otočila jsem se na své obecenstvo. 

,,Myslela jsem že nejste doma" podívala jsem se do země. 

,,Chtěli jsme vědět co děláš doma když tu nejsme. Tak jsme byli potichu" zasmál se Nick. 

,,Vtipné" ušklíbla jsem se a vytáhla si toasty. 

,,Nebuď uražená" zasmál se Justin. 

,,A uděléj nám taky toasty" řekl Ayden. Byla jsem překvapený že vůbec něco řekl.

,,Ariana tady není na to aby vám dělala služku. Uděléjte si je sami" založil si Rick ruce na hrudi a káravě se na ně podíval. 

,,Já je udělám" zasmála jsem se a vytáhla ingredience na toasty. 

,,Jsi nejlepší!" vypískl Justin a Nick a každý mi z jedné strany tváře dali na líčko pusu. 

,,Já vím" zasmála jsem se.

,,Zajdeme dneska do klubu?" usmál se ďáblesky Nick.

,,Ne. Necítím se na tohle. Ale běžte beze mě" omluvně jsem se na ně podívala a oni jen chápavě přikývli.

 Toasty jsem dala do toastovače a čekala až se dodělají. Mou pozornost ale upoutal vibrující telefon v kapse mých tepláků.

,,Pohlídejte to. Hned jsem zpátky" ukázala jsem varovně na kluky a i s mobilem odešla na terasu. Pohledem jsem skenovala obrazovku a jméno které na ni svítilo. Harry. Po chvíli váhání jsem potáhla zelené kolečko a dala si telefon k uchu. 

,,Ano?" snažila jsem se znít vyrovnaně. 
,,Ariano" šeptl překvapeně. Způsob jakým řekl mé jméno mi způsobilo husí kůži na každém kousíčku mého těla.

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat