44. Kapitola

261 9 0
                                    

Nevěřil jsem svým uším! Ona si na nás nepamatuje? Jak je to možné? Co teď? Vzpomene si někdy? Vzpomene si někdy na mě? Na vše co jsme spolu prožili? Otočil jsem se na kluky kteří v obličeji měli stejně vyděšený výraz jako já. Ariana se podívala zpátky na nás. Zničehonic se začala smát na celý pokoj. 

,,Jsou si doktoři jistí že nemá otřes mozku?" Louis nadzvedl jedno obočí a prstem ukázal na Arianu která se smála a držela se za břicho. 

,,Kdyby-" začala Ariana ale zase se začala smát. 

,,Kdyby jste se viděli" sedla si na postel a napodobila naše obličeje. 

,,Tys to hrála?" vykřikl Niall. Ariana přikývla a začala se opět smát. 

,,Ty malá!" zařval Zayn na oko naštvaně a začal Arianu lehtat. 

,,Podle smíchu hádám že slečna Grande je vzhůru" do pokoje vešla starší doktorka a mile se na nás usmála. 

,,Jak se cítíte dítě?" přišla blíž k Arianině posteli a dala ji ruku na čelo aby zkontrolovala teplotu. 

,,Skvěle. Nic mě nebolí" usmála se Ariana.

,,To je dobře. Dnes můžete jít domů pokud se opravdu cítíte dobře" Doktorka něco zapsala do desek a podívala se na Arianu která nadšeně přikyvovala. 

,,Dobře. Přinesu vám papíry o propuštění" doktorka odešla. 

,,Opravdu se cítíš dobře?" sedl jsem si k Arianě na postel a starostlivě si ji prohlédl. Měla pod pravým okem škrábanec a tak stéjně i na čele. I tak byla stále krásná. 

,,Ano" odsekla mi a otočila se mi bokem. Myslím že kdyby bylo na posteli víc místa otočila by se mi zády. Po chvíli seskočila z postele a převlékla se do oblečení co ji kluci přivezli. Neměla co si sbalit a tak se posadila opět na postel. 

,,Slečna Grande?" ve dveřích se objevila mladá černovláska v uniformě sestřičky. 

,,Nesu vám papíry o propuštění. Doktorka musela jít k naléhavému případu" Ariana přikývla a sestřička ji podala papíry a propisku. Ariana si vzala do ruky papíry a začala si je pročítat. 

,,Sestřičko? Tady máte nějakou chybu" Ariana svraštila obočí a natáhla k sestřičce papíry se zabodnutým prstem na oné chybě. 

,,Ukažte" sestřička si přečetla pár řádků a pak se svraštěným obočím přešla k posteli. Z košíku na posteli vytáhla kartu o stavu Ariany. 

,,Ne to je správně. Vy jste to nevěděla?" sestřička zvedla k Arianě oči. Ariana byla bílá jako stěna a zakroutila hlavou. 

,,Co se děje?" zajímal jsem se a kluci nastražili uši. Sestřička mi předala desky a já do nich nahlédnul. Jakmile jsem dočetl druhý odstavec zasekl jsem se. Absolutně jsem nevěděl co dělat. 

,,T-ty j-jsi" hlasitě jsem polkl a podíval se na Arianu. 
,,Těhotná?" vydechl jsem a kluci vykulili oči a vytrhli mi z rukou desky. 

,,Já budu strejda?" Vypískl nadšeně Niall.

,,Ne" zakroutila hlavou.

,,Nechám si to vzít!" vytrhla klukům papíry na propuštění a podepsala je. Stál jsem tam jak opařený. Ariana vyběhla z pokoje. 

,,Běž za ní" plácl mě Liam po rameni abych se vzpamatoval. Vyběhl jsem na chodbu a viděl Arianu jak sedí v křesle na chodbě. 

,,Babe" dřepl jsem si před ni. 

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat