Když jsem procházela kolem Harryho dveří zastavila jsem se. Zevnitř se ozývaly vzlyky. Když jsem slyšela jeho vzlyky bolelo mě to. Bolelo vědět že se trápí. Přišla jsem blíž ke dveřím a zmáčkla kliku. Dveře se otevřely a já vešla dovnitř.
,,Harry" šeptla jsem když jsem ho viděla jak sedí kousek za dveřma opřený zády o zeď. Klekla jsem si k němu a dala mu ruku na rameno.
,,Harry" šeptla jsem znova a on ke mě zvedl zrak.
,,Vypadni" zavrčel nepřátelsky a já zůstala v šoku.
,,Vím že jsi teď naštvaný a zraněný" pohladila jsem ho po rameni.
,,Vypadni" řekl zoufalým hlasem a popotáhl.
,,Harry. Nech mě ti pomo-"
,,řekl jsem aby jsi vypadla!" přerušil mě svým křikem. Bolelo to.
,,Ne. Nechci aby jsi byl sám" chytla jsem ho znovu za rameno. Zvedl ke mě svůj zrak a jeho oči nabrali temnou barvu. Ze sekundy na sekundu jsem se ocitla přišpendlena na dveřích. Harry mě držel pod krkem a naštvaně mi zíral do očí.
,,Když řeknu aby jsi vypadla. Tak vypadneš!" vykřikl mi těsně u obličeje, otevřel dveře a hodil mě na chodbu. Dopadla jsem na tvrdý koberec a popálila si trochu koleno. Harry zabouchl dveře a já se rozbrečela.
,,Ari?" uslyšela jsem hlas z konce chodby. Uslzenýma očima jsem se podívala na osobu které patřil hlas.
,,Ashtone?" řekla jsem nevěřícně a utřela si slzy.
,,Co tu děláš?" zvedla jsem se ze země.
,,Zítra máme koncert. Jsi v pořádku?" prohlédl si moje koleno a já přikývla.
,,Chceš jít semnou za klukama?" opět jsem přikývla a my šli na druhý konec chodby.
,,Hele koho vedu" zařval Ashton jen co otevřel dveře jejich pokoje.
,,Ari" zařval Luke a silně mě obejmul. Objetí jsem mu opětovala.
,,Co se stalo? Proč brečíš?" chytl mi do dlaní tvář a ustaraně na mě koukl.
,,Štěstím" kousla jsem se do vnitřní strany líčka.
,,Kecá. Styles ji chytil pod krkem a doslova vyhodil z pokoje" řekl Ashton a hodil si do pusy kuličku hroznového vína.
,,Cože udělal?!" zařval Luke a mířil si to ke dveřím.
,,Luku prosím" popotáhla jsem a chytla ho za ruku.,,Tohle nemůže" povzdychl si a kliku od dveří pustil.
,,On za to nemůže. Je naštvaný a zraněný. Zayn odchází ze skupiny a je to pro něho těžké" sklopila jsem zrak na špičky svých bot a snažila se znovu nerozbrečet.
,,Cože?" řekli sborově.
,,Až dokončí turné chce odejít. Má podepsané už i smlouvy" utřela jsem neposednou slzu co mi stékla po líčku.
,,To je mi líto" šeptl Luke.
,,Neměl by za ním někdo z nás zajít?" zeptal se Calum.
,,Za kým?" nadzvedl obočí Luke.
,,Za Harrym. Musí to pro něho být těžké" vysvětlil mu.
,,Asi jo. Půjdeme všichni" kývl nakonec Luke a my vyšli z pokoje.
,,Já jdu k sobě" zastavila jsem se u svých dveří a čekala jestli jim Harry otevře. Kluci klepali ale nic se nestalo.
ČTEŠ
Life with the stars (DOKONČENO)
Teen FictionZdravím, Mé jméno je Ariana Grande. Je mi 21 a jsem z Londýna. Vedu obyčejný život středoškolačky ve čtvrtém ročníku. Ale to se jednu noc má změnit.