,,Překvapení" vykříkli jsme všichni najednou když jsem Darcy rozvázala šáteček co měla doteď na očích.
,,Jeeee" vypískla nadšeně a rozběhla se k dortu aby sfoukla svíčky.
,,Přeju siii" řekla nahlas a pak zavřela oči a našpulila pusu. Po pár sekundách se zhluboka nadechla a zfoukla svíčky. Všichni jsme začali tleskat. Byli tu naprosto všichni. Niall a jeho snoubenkyně Sandra, Louis s Eleanor, Liam s Danielle, Zayn s Perrie a dokonce i Paul. A samozřejmě Harry. Můj manžel. Jsou to už tři roky co jsme manželé ale pokaždé když řeknu můj manžel vytvoří se mi na obličeji blažený úsměv.
,,A teď dárky" zavelela Darcy a začala si otvírat dárečky které ji ostatní přinesli. Darcy jsou dneska přesně 4. Je šílené jak ten čas letí. Je hrozně podobná Harrymu. Má hnědé kudrlinky a ty nejkrásnější smaragdové oči. Má dokonce i stejný nos jako on. Člověk by řekl že já ani nejsem její matka.
,,Pricezno" zasmál se Harry a postavil se z gauče.
,,Teď dárek ode mě a od maminky" mrkl na mě Harry a odešel do vrchního patra. Po chvíli se vrátil se štěňátkem zlatého retrívra kterého Darcy tak moc chtěla.
,,Štěně!" vykřikla Darcy radostně a rozběhla se k Harrymu aby si ho vzala.
,,Děkuji mami a tati! Jste nejlepší!" byla štěstím bez sebe a šla všem představit svého nového kamaráda.,,Miluju tě" ozvalo se u mého ucha a já se podívala na Harryho.
,,A já tebe" cvrnkla jsem ho do nosu a následně políbila.
Oslava byla úžasná. Darcy byla šťastná a kolem 9 hodin večer usla ve skákacím hradu. Niall jakožto její nejmilovanější strýček ji odnesl do postele.
,,Chteš pomoct uklidit?" usmála se na mě Eleanor.
,,Ne děkuji. Klidně už můžete jít. Děkujeme že jste přišli" usmála jsem se na ostatní a objala je když odcházeli. Já jsem začala uklízet. Vzala jsem krabici a házela do ní všechny odpadky co jsem našla.
,,Babe!" ozvalo se od schodů a já se otočila za hlasem.
,,Ano?" zasmála jsem se. Věděla jsem co příjde.
,,Víš že nemáš zvedat těžké věci. Chceš ublížit prckovi?" Harry přišel ke mě a jemně mě dloubl do mého bříška které už se začalo rýsovat.
,,Nepřeháněj. Zas tak těžká ta krabice není" vyplázla jsem na něj jazyk.
,,Bojím se aby se vám nic nestalo" řekl smutně Harry a já se na něho podívala.
,,Nic se nám nestane" usmála jsem se na něho přesvědčivě a políbila ho na koutky úst.
,,I tak už toho nech. Já to pak uklidím" vytrhl mi krabici z rukou a položil ji na zem. Harry je ten nejstarostlivější manžel a otec na světě. Posadili jsme se ven na terasu do proutěných křesel a kochali se naší zahradou. Není tak velká jako byla ve vile ale nám stačí.
,,Zítra půjdu s Rickem na fotball. Zvládneš to tu sama?" Harry mě chytil za ruku a navázal semnou oční kontakt. Harry a Rick se za ty roky docela dost spřátelili.
,,Jasně" mykla jsem rameny a usmála se.
,,Jestli chceš můžu říct Rickovi aby řekl Mie že má za tebou přijít. Můžete si udělat holčíčí večer"
,,Eh.. Já si udělám holčičí večer s Darcy" řekla jsem pohotově. Ne že bych proti Mie něco měla ale je příšerně ukecaná. Nikdy nezavře pusu a já po hodině s ní mám migrény.
,,Chápu" zasmál se Harry.
,,Musím si ještě udělat holčičí večer se svou dcerou než se narodí ten fotbalista" ukázala jsem na své bříško.
,,Nech Harryho juniora na pokoji" založil si ruce na hrudi a já se začala příšerně smát.
,,Harryho juniora?" vykřikla jsem a dál se smála jako pominutá.
,,Co je na tom špatně?" Harry si hrál na uraženého ale samotnému mu cukali koutky.
,,Všechno" rozmáchla jsem ruce a smála se dál.
,,Fajn. Máš pravdu" řekl Harry protože už to déle nemohl vydržet a začal se smát.
,,Harry?" zvážněla jsem.
,,Ano babe?"
,,Miluju tě" usmála jsem se na něho.
,,Já tebe taky" stiskl mi ruku.,,Opravdu tě miluju Harry. Jsi to nejlepší co mě v životě mohlo potkat. Nikdy nezapomenu na to jak jsme se poprvé potkali v tom parku. Na to jak jste si mě s klukama vzali k sobě. Na všechny ty večery co jsme spolu zažili. Na všechny ty hádky. Na všechno co jsme spolu prožili. Děkuji ti že jsi mi pomohl tenkrát v tom parku. Děkuju že jsi to se mnou nevzdal. Kdyby jsi to vzdal. Nebyla bych nikdy takhle šťastná" dořekla jsem a pohladila si bříško.
.....................................................................................................................................
Máme tu oficiální konec téhle knížky. Všem moc děkuji za votes a za to že jste tuto knihu dočetli až sem. Na mém profilu přávě vyšla nová knížka s názvem Queen. Budu ráda když dáte i této knížce šanci.
Love you All ♥
ČTEŠ
Life with the stars (DOKONČENO)
Teen FictionZdravím, Mé jméno je Ariana Grande. Je mi 21 a jsem z Londýna. Vedu obyčejný život středoškolačky ve čtvrtém ročníku. Ale to se jednu noc má změnit.