12. Kapitola

420 12 0
                                    

Za dva dny jsou Vánoce a dneska propouštějí Harryho z nemocnice. Byla jsem s Harrym celých 8 dní v nemocnici jen včera jsem nebyla, jelikož jsem měla Vánoční focení pro Victoria's secret. Za těch několik dní jsem dohromady naspala tak 4 hodiny ale vůbec si nepřipadám unavená. Možná to bude tím kolik energy drinků vypiju nebo tím že mám Vánoční náladu. Ráno jsem vstala z postele s tím že zajedu pro Harryho ale kluci mi v tom zabránili a řekli mi ať se vyspím. Jediný Louis tu semnou zůstal. Zrovna stojím v kuchyni, dělám si mrkvový salát a vyruší mě Loui. 

,,Dobré rá-ARI?! TO JSOU MOJE MRKVE!?" zařval a s hruzou v očích na mě hleděl. 

,,Je to možné" zasmála jsem se olízla si prst na kterém byla nastrouhaná mrkev.

,,Okamžitě mi tu mrkev dej nebo.." zamyslel se a nevěděl co říct.

,,Nebo co?" začala jsem se smát a Louis se proti mě rozběhl. 

HARRY 

Konečně domů. Nesnáším nemocnice a všechny ty doktory a sestřičky. I když poprvé se mi tu líbilo a to jen díky Ari. Byla tu semnou každý den. Hráli jsme karty, scrabble, člověče nezlob se ale hlavně jsme se dívali na filmy. Sestry se rozčilovali že leží semnou v jedné posteli a že je to proti nemocničním předpisům ale nám to bylo jedno. Užívali jsme si jeden druhého a to bylo hlavní. Když kluci neměli focení nebo zkoušky tak tu byli taky. 

,,Jdeme kámo?" dlubne do mě prstem Zayn a drží v ruce moji sportovní tašku s věcmi co jsem tady měl. 

,,Jasný" všichni opouštíme nemocnici ale před vchodem se zhrozím. Je tam plno fotografů a fanynek. Zrovna tohle jsem nechtěl. Nasadím si kapuci a černé brýle a ochranka nás vede k našemu autu. Konečně nastartujeme a jedeme do vily.

Liam odemkne dveře a my vejdeme do vily. Z kuchyně se ozývají nelidské zvuky a proto se vydáme tam. Hned co nahlédneme do kuchyně dostaneme záchvat smíchu a kluci si to začnou fotit. Louis je přivázaný k jídelní židli nějakým černým šátkem a Ari sedí na kuchyňské lince a jí mrkvový salát. Louis sebou hází ze strany na stranu a řve.

,,Co se tu děje?" zasměju se a Ari hned položí misku a skočí mi do náruče.

,,Chyběl jsi mi" zašeptá mi do ucha a obmotá nohy kolem mého pasu. 

,,Jdu si vybalit" vezmu do ruky tašku a kluci odejdou do obýváku. Já s Ari na zádech se vydáme do pokoje a po chvíli slyším z kuchyně Louise jak volá jestli jsme na něco nezapomněli. Ari mi v tu chvíli seskočí ze zad a rozeběhne se do kuchyně. Přece není tak hloupá aby Louise po tom co mu udělala odvázala. 

,,Díky Louisi" zaslechnu její smích a vidím jak opouští kuchyň s mrkvovým salátem. 

,,To si vypiješ!" zařve za ní Louis a ona se rozeběhne do mého pokoje. Vybaluju si věci a Ari sedí na posteli a sem tam mi dá pusu nebo mi složí kus oblečení. 

,,Klepat tě nenaučili?" zasměje se Ari potom co se rozrazili dveře a v nich stojí rudý a naštvaný Louis. Udělá pár kroků a stojí u ní tak blízko až ji dýchá naštvaně do tváře. Ari se jen usmíva čimž ho naštve ještě víc. 

,,Stalo se ti něco?" pousměje se a já mám co dělat abych se ubránil smíchu. 

,,Já ti řekl že za to zaplatíš" řekne a během sekundy ji má přehozenou přes rameno jako pytel brambor. Ari si z toho nic nedělá a podepře si dlaněma hlavu a čeká co se bude dít. Louis s ní odchází pryč z mého pokoje a já ho následuju. Projde obývákem kde sedí kluci a Ari jim s úsměvem zamává. Louis posune dveře na zahradu, udělá pár kroků a hodí Ari do kupy sněhu. Ari se rozesměje jako malé dítě a začne dělat sněžné andílky a potom stavět sněhuláky. Louis je už vztekem bez sebe a tak se vrátí dovnitř, zavře dveře a zamkne. Pak zatáhne závěsy a sedne si před dveře aby ji nikdo neotevřel. Díváme se na film a já se snažím Louise přesvědčit že už je tam čtvrt hodiny že má otevřít ale on si trvá na svém. 

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat