,,Vstávej ty ožralo" ozval se z dálky něčí hlas a já se přetočila na druhý bok.
,,Půjde to po zlém. Máš poslední šanci" natáhla jsem ruku za sebe směrem k tomu otravnému hlasu. Asi jsem ji natáhla moc rychle protože se ozvalo mlasknutí o něčí tvář.
,,Proč mě mlátíš?" zapištěl Harry a já si přetáhla peřinu přes hlavu.
,,Jak chceš. Varoval jsem tě" nestihla jsem se ani zeptat co tím myslel a ovál mě ledový vzduch.
,,Už jsi vzhůru?" otevřela jsem oči a podívala se na smějícího se Harryho s peřinou v ruce.
,,Pššt. Bolí mě hlava" přiložila jsem si ukazováček na rty a přivřela oči.
,,Tady más sklenici s vodou a tady prášek" natáhl ke mě dlaň s práškem a já to zapila na ex.
,,Tak už vstávej" zamručel Harry a já si sedla. Sedla jsem si poměrně rychle a to se nelíbilo mému žaludku.
,,Není ti zle? Jsi nějaká zelená" podíval se na mě staroslivě Harry a když jsem chtěla odpověděť natáhlo mě a já si dala ruce před pusu.
,,Budeš zvracet?" vykřikl a já přikývla. Odněkud vytáhl kýbl a podal mi ho. Všechno jsem vyklopila do kýble.
,,Už je dobře?" až teď jsem si všimla že mi Harry jednou rukou drží vlasy a tou druhou mě hladí po zádech.
,,Asi jo" vydechla jsem a i s kýblem odešla do koupelny. Obsah jsem vylila do záchoda a šla si vyčistit zuby. Vlasy jsem si vyčesala do vysokého copu a oblékla si už nachystané oblečení co jsem tu měla. Černé rifle, rudý top končící nad pupíkem a rudé lodičky.
,,Dobré ráno. Dáš si něco?" nakoukla jsem do kuchyně a spatřila Nialla se sušenkou v ruce.
,,Dobré. Ne děkuji" pousmála jsem se a nalila si sklenici čisté vody.
,,Všichni do auta! Máme spoždění" Liam křičel přes celou vilu a já se chytla za hlavu.
,,Pšššt" přiložila jsem si ukazováček na rty a Liam omluvně přikývl.
,,Jak ti je?" odhrnul mi pramen vlasů co mi spadli do čela a já mu rukou naznačila že nic moc.
,,Běž už do auta. Vezmeme ti kufry" děkovně jsem se usmála a šla si sednout do auta. Sedla jsem si k oknu a jakmile se má hlava dotkla okénka usla jsem.
,,Zastav!" zařvala jsem na Liama který řídil. Vzbudil mě dost nepříjemný pocit v žaludku a já věděla co to znamená. Vedle mě seděl Harry, Loius a Niall který jedl popcorn na Louisovém klíně. Ve předu seděl Liam a Zayn. Liam sjel ke kraji lesa a já okamžitě vyskočila a vběhla dál do lesa. Chytla jsem se za břicho a ohla se v pase. Jsem ráda že mě napadlo dát si dnes copek. Vyklopila jsem už snad všechno a vrátila se pomalu do auta. Z kabelky jsem si vytáhla žvýkačku a roztřesenýma prstama ji vložila do úst.
,,Jsi v pohodě?" pootočil se Zayn na místě spolujezdce a podíval se na mě.
,,Už jo" usmála jsem se falešně a snažila se nevnímat cestu.
,,Jsme tu" pošeptal mi Harry do ucha a já si protřela oči. Měl pravdu. Stáli jsme před letištěm. Byla tu hromada fotografů a fanynek. Kluci vystupovali a já šla jako poslední s Harrym ruku v ruce. Kluci se usmívali, povídali si s fanynkama, odpovídali na dotazy fotografů a rozdávali podpisy.
,,Harry?" zatáhla jsem Harryho za rukáv.
,,Už jen minutku. Vydrž. Už půjdeš spát" mrkl na mě a otočil se zpátky k fanynkám.
ČTEŠ
Life with the stars (DOKONČENO)
Novela JuvenilZdravím, Mé jméno je Ariana Grande. Je mi 21 a jsem z Londýna. Vedu obyčejný život středoškolačky ve čtvrtém ročníku. Ale to se jednu noc má změnit.