27. Kapitola

285 15 0
                                    

,,Myslím že to dneska stačí" pousmál se na mě Zayn potom co jsme 2 hodiny dělali různá cvičení. Začali už mě bolet hlasivky takže mi to i vyhovovalo.

,,Budeme se dívat na film?" přikývla jsem a zvedla se ze země na které jsme doteď seděli. 

,,Kam jdeš?" nadzvedl Zayn jedno obočí když jsem vyšla ze dveří jeho pokoje. Prstem jsem ukázala že dolů a on se zasmál.

,,Budeme se dívat tady" ukázal prstem na televizi na stěně. Rty jsem naznačila 'aha' a sledovala jak si sedá na jednu půlku postele.

,,Já nekoušu" zasmál se znovu a poklepal na místo vedle sebe. Pousmála jsem se a sedla si vedle něho.

,,Na co se chceš dívat?" mykla jsem rameny a podívala se na něho. Skenoval mě očima a pak svůj pohled odvrátil k televizi.

,,Tak tedy saw" ďábelsky se zasmál a já se na něho vystrašeně podívala a začala kývat hlavou do stran.

,,Neslyším námitky" zasmál se a ovladačem pustil film. Bouchla jsem ho hravě do hrudi a uvelebila se aby se mi pohodlně sedělo. Seděli jsme opřeni o čelo postele a sledovali film, tedy spíš Zayn jelikož mě po chvíli přepadla únava.

,,Zayne nevíš kde je Ari-Co to kurva!?" probudil mě křik ode dveří a tak jsem otevřela oči. Naskytl se mi pohled na Zaynovu hruď na které jsem ležela. Zayn taky spal a měl ruku přehozenou přes moje ramena. Cukla jsem sebou a podívala se ke dveřím ve kterých stál vzteky rudý Harry a za ním ostatní.

,,Co řveš vole?" ozval se ospale Zayn a protřel si oči. 

,,Já ti dám co řveš vole!" zařval Harry a dvěma kroky se dostal k Zaynovi. Věděla jsem co se bude dít dál a tak jsem skočila před Zayna.

,,Uhni" zavrčel mi Harry do obličeje a já zakroutila hlavou že ne. 

,,Ari to je dobrý. Nic mi neudělá" zasmál se za mnou Zayn a tím ještě víc vyprovokoval Harryho. Zayn pořád seděl na posteli a Harry stál vedle postele. Harry natáhl ruku aby mu mohl dát pěstí. Na nic jsem nečekala, postavila se bleskově na posteli a skočila na Harryho. Ruce jsem mu obmotala kolem krku a nohy kolem pasu. 

,,Co to děláš?" vykřikl Harry a chytl mě abych nespadla. Políbila jsem ho na rty a on se uvolnil. 

,,Co se to tu dělo?" ozval se ode dveří Loui a i s ostatními sledoval co se děje.

,,Dívali jsme se na film a usli očividně" Zayn šlehl po Harrym pohledem a vypl televizi.

,,Vážně si myslíš že bych s ní něco měl? Je to tvoje holka a ty jsi jako můj bratr. Navíc mám snoubenku" řekl dotčeně Zayn a postavil se z postele.

,,Sorry" pousmál se Harry a já z něho slezla. Začali si tam všichni podívat o zkoušce a tak jsem šla dolů. Sedla jsem si na gauč a pustila si televizi kde zrovna dávali Simpsonovi. Zabalila jsem se do deky a přestala vnímat okolí. Tedy aspoň do té doby než mi kolem hlavy proletěla cihla. Bleskově jsem se otočila abych viděla odkud to přiletělo ale jediné co jsem viděla bylo rozbité okno. Cihla dopadla přede mě. Byl na ni gumičkou připevněný nějaký papír a tak jsem zvedla cihlu a vymotala z gumičky vzkaz. Je mi líto tvých hlasivek - Rick. Srdce mi začalo bušit jako o závod a já se pořád otáčela dokola jestli někde není.

,,Co to bylo za ránu?" ozval se z patra Liam a začal scházet schody dolů. Jakmile uviděl rozbité okno a cihlu kterou jsem držela v ruce, spočítal si kolik je jedna plus jedna. 

,,Viděla jsi kdo to byl?" kývla jsem že ne a položila cihlu na stůl. 

,,Zavolám někoho ať to zasklí" vytáhl si z kapsy telefon a já se se vzkazem v ruce rozešla do patra. 

,,Dále" ozvalo se jakmile jsem zaklepala na dveře od Zaynova pokoje. Otevřela jsem a hned zavřela. Seděl na posteli v tureckém sedu a dělal něco na mobilu. Když jsem vešla mobil zamkl a položil ho vedle sebe. Přeběhla jsem ke stolu a začala se v něm prohrabovat abych našla nějaký papír. ,Někdo prohodil oknem v obýváku cihlu a tohle na něm bylo' podala jsem mu jak papír tak i vzkaz. Svraštil obočí jakmile dočetl všechno co jsem mu podala. 

,,Viděli kluci ten vzkaz?" vzhlédl ke mě a já kývla že ne. 

,,Dobře. Za týden už odjíždíme. Musíme to vydržet" přikývla jsem a odešla z jeho pokoje. Vešla jsem do svého a i s notebookem se přesunula do postele. Už dlouho jsem si nepsala se Sunny. 
Ari : Ahoj ♥ 

Sunny : Čau. 

Ari : Děje se něco? 

Sunny : Už se mi ani neozveš. 

Ari : Promiň bylo toho teď hodně. Ale můžeme se sejít co ty na to?
Sunny : Ariano dej mi pokoj. Jsi namyšlená kráva. Nechápu co se s tebou stalo. Nepiš mi. Ashley měla pravdu. 
Co si to dovoluje? Já nejsem namyšlená. Nejsem ve škole pád týdnů a už si ji Ashley přetvořila k obrazu svému. Naštvaně jsem zaklapla počítač a ze skříně vytáhla legíny a mikinu s kapucí. Musím si zajít zaběhat. Potřebuju se odreagovat. Převlékla jsem se, do kapsy hodila mobil se sluchátky a běžela dolů kde jsem si obula tenisky. 

,,Kam jdeš?" zeptal se Louis kteýr zrovna procházel kolem mě. Prstem jsem ukázala že ven a odešla. Sluchátka jsem si dala do uší a rozběhla se. Po čtvrt hodině jsem se ocitla v parku a unávou si sedla na lavičku. Dnes tu bylo nezvykle prázdno. Zahlédla jsem jen starou paní venčící jezevčíka a pár s malou holčičkou. Opřela jsem se lokty o kolena a vydýchávala se. Slyšela jsem prasknutí větvičky a trhla hlavou do strany. Stál tam on.  Černé džíny, tmavý svetr, černé vlasy a modré oči. Stál mězi stromy a pozoroval mě. Polil mě strach a tak jsem se zvedla z lavičky. 

,,Kampak jdeš?" zavrčel mi do ucha a já se pomalu otočila. Stál předemnou nebezpečně blízko.

,,Ach promiň. Nemůžeš vlastně mluvit" zasmál se falešně a jazykem si přejel po spodním rtu.

,,Víš jak lehko bych tě teď mohl zabít? Ani by jsi nemohla volat o pomoc" přejel mi prstem po šíji a já se nepříjemně ošila. Vystrašeně jsem se mu podívala do očí.

,,Promiň za to okno. Ale nějak jsem ti ten vzkaz předat musel a do schránky mi to přišlo moc..." na chvíli se odmlčel a zastrčil mi pramen vlasů za ucho. 

,,obyčejné" dokončil a sehnul se ke mě a políbil mě. Odtrhla jsem se o něho a uskočila co nejdál. 

,,Promiň. Jsi tak neodolatelná" usmál se a přešel ke mě blíž. 

,,Ještě se uvidíme" pohladil mě po vlasech a dal mi pusu na čelo. Stála jsem tam ještě chvíli jako paralyzovaná ale pak jsem se rozběhla co nejrychleji k vile. Celá zadýchaná jsem vpadla do vily jako velká voda. Roztřesenýma prstama jsem zamkla dveře a vyběhla schody do pokoje. Zatáhla jsem závěsy a šla do sprchy. V ručníku jsem vyšla z koupelny a sedla si na postel. Vedle mě zavibroval telefon. Jedním tahem jsem ho odemkla a rozklikla zprávy které mi svítili. 

Neznámé číslo: Nezatáhla jsi je dobře. 

Zděšeně jsem očima přejižděla po mobilu a pak vstala a přešla k oknu. Závěsy byly asi 5 centimetrů od sebe. Podívala jsem se škvírou ven ale nikoho jsem tam neviděla. Zakroutila jsem hlavou a závěsy zatáhla co nejvíc k sobě. Převlékla jsem se do košile a zalezla do postele. Celou noc jsem se ale budila jelikož jsem měla pocit že mě Rick sleduje. Pořád ho vidím jak stojí mezi stromy a pozoruje mě. Cítím jeho rty na těch mých. Zatřepala jsem hlavou a vydala se do Harryho pokoje. Otevřela jsem dveře a naskytl se mi pohled na jeho tělo jenom v teplákách. Ležel na zádech a měl pootevřenou pusu. Udělala jsem pár kroků k němu a rukou ho pohladila po zádech.

,,Děje se něco?" zabručel a protřel si oči. Kývla jsem že ne.

,,Chceš tu spát?" pousmál se a já přikývla. Udělal mi místo a já si lehla. Přitáhl si mě k sobě do náruče a oba nás přikryl.

,,Miluju tě" zašeptal a já si přála abych mu mohla říct to samé. 


Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat