17. Kapitola

418 13 2
                                    

Do žádného klubu jsme nakonec nešli protože s Lukovým obličejem by si paparazzi měli na čem smlsnout. Uspořádali jsme si aspoň filmový večírek po kterém kluci odešli k sobě domů. Bylo tu bez nich větší ticho a prázdno než obvykle a já si to vychutnávala plnými doušky. Přece jen být jediná holka mezi 9 klukama je docela mazec jelikož každý z nich furt měl perverzní narážky nebo otravoval vzduch svými plyny. 

,,Je tu někdo?!" ozvalo se z chodby a mnou trhlo tak že jsem málem na sebe vylila svůj jahodový čaj.

,,Neřvi proboha. Kluci spí" křikla jsem po Zaynovi a on se rozeběhl do kuchyně odkud popadl dvě pánvičky a běžel s němi nahoru.  Po pár sekundách se ze zhora ozýval strašný kraval doplňován Zaynovým řváním že mají zvednout své líné zadky a dopravit je dolů a klučičími nadávkami. 

,,Co se děje?" zvedla jsem jedno obočí a pozorovala Zayna jak se ošívá v křesle naproti mě a na tváři má tajemný ale zároveň velmi šťastný výraz.

,,Uvidíš" zacenil se a ze schodů se ozývalo pomalé šoupání noh. Kluci se unaveně svalili na gauč a Harry mě jemně nadzvedl aby si mohl sednout do křesla místo mě. Samozřejmě mě posadil k sobě na klín a já se mu opřela do hrudi a poslouchala jeho srdce. Bylo to hrozně uklidňující. 

,,Tak" pronesl Zayn a kousl se do rtu. Všichni po něm hodily zvědavý pohled a kluci i dost naštvaný.

,,Jestli se nevymáčkneš tak ti ty pánvičky omlátím o hlavu" pronesl podrážděně Louis a vjel si prstama do vlasů. 

,,Víte co to je?" zamával před našima očima bílou obálkou s modrým pruhem.

,,Mám snad rentgenové oči?" vyštěkl Louis. Musím uznat že je po ránu nějaký nepříjemný. 

,,Letenky" zachichotal se Zayn jako nějaká puberťačka a Liam mu vytrhl obálku z ruky.

,,Pozdní Vánoční dárek" dodal ještě Zayn.

,,Bora Bora?" povytáhl Liam obočí a vytáhl 6 letenek.

,,Ano! Ano! 8 dní v luxusních chatičkách v moři" založil si ruce za hlavou a pohodlně se opřel do křesla.

,,Ne"mykla jsem rameny a všichni na mě stočili svůj zrak. 

,,Co ne?" řekl Zayn a své ruce které měl před chvílí v pohodové poze za hlavou přesunul na své kolena.

,,Nejedu. Nevím jestli si to pamatuješ ale ještě nedávno jsi mě vytahoval topící se z bazénu" založila jsem si ruce na hrudi a trvala na svém.

,,Musíš jet. Chatky jsou zamluvené a navíc poznáš tak Perrie a Danielle" mrkl Zayn na Liama a Liam nadšením málem vyskočil z kůže. 

,,Kdo je Perrie?" kdo je Danielle vím ale o Periie jsem neslyšela. Teda myslím že ne.

,,Zaynova přítelkyně" Ozval se Niall a protřel si oči. 

,,Aha" mé oči vyhledaly ty Zaynovy. 

,,Jsou spolu už.. No. Už to bude rok ne?" upřel Niall svůj zrak na Zayna s otazníkami v očích. Zayn jen přikývl a v tu chvíli mi to všechno došlo. Zvedla jsem se z Harryho klína a pomalu došla k Zaynovi. 

,,Ty jsi s Perrie skoro rok? A před skoro dvoumi měsíci jsi mě líbal?! Jsi ubožák" prskla jsem mu do obličeje a rozpřáhla svou ruku. Netrvalo dlouho a ozvalo se mlasknutí mé ruky. Otočila jsem se a ještě jsem viděla jak se Zayn drží za bolavou tvář a kluci na něho hledí s vytřeštěnýma očima, jediný Harry se ušklíbl a pobaveně sledoval situaci. Zavřela jsem se v pokoji a přecházela ze strany na stranu. Jak mohl? Ví o tom Perrie? Před očima se mi přehrává to jak mě držel u zdi a obetřel své jemné a měkké rty o ty mé, jak se naše jazyky setkaly a on svůj stikt na mých zápěstích zpevnil jakoby se bál že mu uteču. 

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat