33. Kapitola

284 9 0
                                    

,,To zvládneš" pošeptal mi do ucha Niall.

,,Děkuju" šeptla jsem neslyšně. 

,,Já nemám šaty" vykřikla jsem zničehonic a ostatní sebou trhly.

,,Co?" otočil se Zayn.

,,Nemám žádné šaty na ten koncert. Nemůžou to být obyčejné šaty. Musí být vyjímečné a dokonalé" zhluboka jsem se nadechla a viděla se jak tam stojím v pytli na brambory.

,,A proto jsem tady někoho pozval" zasmál se potichu a ukázal na dveře odkud přišla Perrie. 

,,Perrie" vypískla jsem nadšeně a objala ji. 

,,Nervozní?" chytla mě za lokty když jsem se odtáhla.

,,Hodně" šeptla jsem a zklopila zrak. 

,,Zvládneš to" objala mě ještě jednou a pak si šla sednou k Zaynovi.

,,Perrie vezmeš dneska Arianu do obchodu. Musí vypadat dokonale na svůj první velký koncert" mrkl na mě Zayn a políbil Perrie. 

,,Rozkaz" zasmála se a políbila ho nazpátek. Zamrzelo mě že já a Harry takoví nemůžeme být. Pokaždé se něco posere. 

,,Jedeme?" postavila se Perrie ze Zaynova klína a chytla mě za ruku. Ani nečekala na mou odpověď a táhla mě ven z hotelu a rovnou do taxíku. 
***

,,A co tyhle?" ukázala Perrie na rudé hedvábné šaty až na zem. Byly krásné ale ne dokonalé. 

,,Ne" povzdechla jsem si a opřela si ruku o růžové opěradlo na gauči. 

,,Tak fajn. Co se děje?" sedla si vedle mě a položila mi ruku na koleno. 

,,Nic" usmála jsem se falešně. 

,,Ari. Prošli jsme už 4 obchody s luxusníma šatama a žádné ti neudělali ani nejmenší jiskřičku v očích. Chodíš jako tělo bez duše a nevěřím že je to jenom z toho že jsi nervozní" podívala se mi hluboce do očí a mě začali štípat oči.

,,Zlato. Pojď sem" poklepala si na svůj klín. Položila jsem si hlavu na její klín a ona mě hladila ve vlasech a utěšovala.

,,Stalo se něco mezi tebou a Harrym?" dala hlavu na stranu a podívala se na mě. Přikývla jsem. 

,,On se na tebe zlobí?" znovu jsem přikývla. 
,,Řekla jsi něco špatného?" zakývala jsem do stran že ne. 

,,Jsi těhotná?" zasmála se Perrie a já mlčela. Chytla mě za ruku a prudce mě posadila.

,,Ty jsi tě-" začala řvát na celý obchod a já ji zacpala pusu dřív než to stihla doříct.

,,Nevím" šeptla jsem.

,,Asi ne" podívala jsem se na svoje břiho. Slušelo by mi být těhotná? 

,,Dělala sis testy?" 

,,Ne" zavrtěla jsem hlavou.

,,Tak na co čekáš? Jdeme" postavila se a vyšla z obchodu. Vyšla jsem za ní. 

,,Já to nechci kupovat" řekla jsem trapně a podívala se na podlahu lékarny.

,,Ty naděláš" převrátila očima a šla k přepážce.

,,Těhotenský test prosím" uculila se na postarší paní a ta ji podala růžovou krabičku.

,,Prosím" podala mi Perrie krabičku a já si ji strčila do kabelky. 

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat