29. Kapitola

291 13 0
                                    

,,Vstávejte. Jde sem Harry" ode dveří se ozýval šepot a já byla moc líná na to otevřít oči. 

,,Hni se" zase šepot a následná dutá rána. Ještě víc jsem se zachumlala do peřiny a přetočila se na druhý bok.

,,Nialle? Co tu děláš?" Harryho chraplák.

,,Přišel jsem se Ariany zeptat jestli chce na snídaně vafle" trochu jsem pootevřela oči a otočila hlavu abych na ně viděla.

,,Velmi ráda" mrkla jsem na Nialla a ten zmizel za rohem. 

,,Dobré ráno zlato" Harry se ke mě rozešel. Měl na sobě jenom tepláky a řetízky na krku. 

,,Dobré babe" nahl se ke mě a vtiskl mi polibek. 

,,Neviděla jsi Zayna? Nemůžu ho najít a potřebuju s ním něco vyřešit" sedl si vedle mě na postel a hladil mě po vlasech.

,,Zayna? Naposledy jsem ho viděla včera když.." v půlce větě jsem se zasekla. V tu chvíli mi Niallova ranní návštěva dávala smysl.

,,Když šel do sprchy" zalhala jsem a kousla se do vnitřní strany líčka.

,,Zkus se podívat do zahrady" usmála jsem se na něho a on přikývl a odešel. Jakmile za nim zaklaply dveře chytla jsem se okraje postele a ohla se přes postel v pase.

,,Žiješ?" zasmála jsem se když jsem viděla Zayna jak se krčí pod moji postelí a ani nedýchá.

,,Vtipný" protočil očima a začal se plazit z pod postele. 

,,Jdu za Harrym" prohrábl si rozcuchané vlasy a neslyšně vyšel z pokoje. Ještě chvíli jsem ležela ale pak se rozhodla že půjdu do sprchy. Přetáhla jsem si přes hlavu tričko na spaní a tepláky a jen ve spodním prádle přešla do koupelny.

,,Porada!" Liamův křik se nesl celou vilou a pak i následný dupod kluků.

,,To platí i pro tebe Ari!" druhý křik a já si povzdychla. Popadla jsem černý župan a vydala se dolů. Kluci tady taky chodí v jednom kuse ve spodním prádle nebo na ostro. Tak proč nemůžu i já. 

,,Co je?" vešla jsem do obýváku a zarazila se v půlce kroku. 

,,Ehm.. Zdravím" odkašlala jsem si trapně a zachumlala se do županu.

,,Nápodobně" odfrkl si Paul a sedl si do křesla a kluci na gauč. 

,,Posadíš se s námi?" ukázal Paul na křešlo naproti něho a já se posadila.

,,O co jde?" začali hned vyzvída kluci a já zkoumala své nehty a přemýšlela jak si je nalakuju. 

,,Na turné odjíždíte za 2 dny. Vím že jste měli jet až za 5 dní ale celé se to posunulo" spojil si ruce v klíně a pozoroval mě. Ten chlap byl nepříjemný. 

,,Dobře" přikývl Liam.

,,To jsi nám měl dát vědět tak týden do předu. Ona není schopná zabalit si věci za dva dny" začal se Louis smát a já po něm hodila nejbližší polštář.

,,Hahaha Louisi" nahodila jsem poker face a čekala až se dosměje. 

,,Ona jede taky?" ukázal na mě prstem Paul.

,,Ona má jméno" protočila jsem očima a falešně se na něj usmála.

,,A ano jedu" 

,,Proč jste mi to nikdo neřekl? Nemůže jet" kluci se na něj nechápavě podívali a čekali vysvětlení stejně jako já.

,,Proč ne?" vložil se do toho Harry.

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat