40. Kapitola

277 8 0
                                    

,,Všichni píšou jenom o tobě" Rick hodil noviny na stůl přesně přede mě. Zrovna jsme s klukama snídali. Podívala jsem se na přední strany novin. Všude byla má fotka kde tančím na reproduktoru nebo když jsem vycházela z klubu.

,,Mladá Ariana Grande nechala minulost s Harrym za sebou a rozjíždí to v barech" přešetl nahlas Nick a já se uchcetla a pustila lžičku s cereáliemi zpátky do misky. 

,,Ariana Grande včera v známém klubu Funky Buddha předváděla jeden ze svých sexy tanců a to přímo na reproduktoru!" John se zasmál titulku a rozevřel noviny. Zvedla jsem se ze židle a zbytek cereálií vysypala do koše a misku hodila do myčky. 

,,Kam jdeš?" podíval se na mě Rick zvědavě. 

,,Do posilovny" ukázala jsem prstem do vrchního patra. V pokoji jsem se převlékla do kraťásků a černého tílka. Vešla jsem do posilovny a zapla si rádio. Protáhla jsem se a vlezla jsem na běžící pás.

,,Ex-přítelkyně Harryho Stylese to včera rozjela v klubu Funky Buddha. Užívala si pohledy všech mládenců co tam byli a aby to nebylo málo tak si vylezla na podium. Co si o tom myslíš Joshi?" z rádia se ozývaly věty hlasatelky co neměla nic jiného na práci než házet špínu.

,,Abych byl upřímný tak Ariana je velmi pěkná dívka a nebudu ti lhát když ti řeknu že lituju že jsem to neviděl na vlastní oči" zasmál se Josh a já se ušklíbla.

,,Nyní vám pustíme písničku Fancy" hlasatelka se zdála být zaskočena Joshovou odpovědí a mě to potěšilo. 

,,Užíváš si to?" leknutím jsem nadskočila a málem spadla z pásu. 

,,Jsi blázen? Víš jak jsem se lekla!?" seskočila jsem z pásu a podívala se na Michaela který stál těsně vedle pásu s pobaveným výrazem na tváři. 

,,Nevím to přesně ale asi hodně" zasmál se. 

,,Naser si" odsekla jsem a otevřela špunt od láhve s vodou. Chtěla jsem se napít ale Michaelova ruka chytla tu mou a pevně stiskla. Láhev mi vypadla z ruky a spadla na podlahu. 
,,Takhle se mnou mluvit nebudeš!" vykřikl těsně u mého obličeje stále drtíc mé zápěstí. 

,,Pusť mě ty debile!" škubala jsem s rukou ale jeho stisk nepovolil.

,,Jak jsi mi to řekla?!" zařval a celé jeho tělo se naplo. 

,,Slyšel jsi" zavrčela jsem. Nevím kde se ve mě tolik drzosti bralo. 

,,Ty jedna malá.." nestihl Michael doříct protože ho vyrušil hlas ode dveří.

,,Michaele!?" Rick stál ve dveřích celý rudý vzteky. Michael mě okamžitě pustil a já si promnula konečně své zápěstí. 

,,Co to má znamenat?" Rick přišel blíž k Michaelovi. 

,,Jenom jsem ji radil jak používat běžecký pás a ona tady rozlila vodu tak jsem ji řekl aby to vytřela" usmál se Michael falešně. 

,,Je to pravda?" Rick nakoukl přes Michaelovy záda na mě. 

,,Je" přikývla jsem. Proč ho kryju?!

,,Fajn" Rick si nás ještě jednou podezíravě prohlídl a pak zmizel za rohem.

,,Máš štěstí" šeptl ještě Michael a odešel. 

***

,,Ariano? Posloucháš mě?" Justin mi zamával rukou před obličejem. Celý den jsem přemýšlela nad tím co se stalo v posilovně. 

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat