9. Kapitola

434 12 0
                                    

Když jsem vešla do budovy školy, zahlédla jsem Sunny a Ashley jak se o něčem baví. Nesnášela jsem Ashley. Vždy mi chtěla Sunny přebrat a několikrát ji přemlouvala aby semnou už nemluvila.
,,Ahoj Sunny" objala jsem Sunny a ona mi objetí opětovala.

,,Ashley" řekla jsem tvrdě a věnovala ji krátký pohled.

,,Takže zítra máš narozeniny.." chtěla Ashley pokračoval ale já ji skočila do řeči. Moc dobře vím co by následovalo. Sunny by musela jít k Ashley kde by si udělali narozeninovou párty. Jako poslední 2 roky.

,,Takže tě po škole vyzvednu a pak tě čeká to největší překvapení v životě!" řekla jsem a Sunny mě nadšeně objala.

,,Děkuju!" šeptla a dala mi pusu na líčko.

,,Holky musím jít na angličtinu. Zatím pá!" poslala nám vzdušnou pusu a už utíkala do třídy.

,,Co to mělo znamenat?!" řekla naštvaně Ashley a dala si ruce vbok.

,,Nic. Jen jsem ji udělala narozeninové plány" mrkla jsem na ni a odešla. Ještě jsem slyšela jak po mě řve že Sunny je její a bla bla bla.

Zbývaly mi poslední 2 hodiny biologie ale já se vůbec nevěnovala učivu. Pořád jsem přemýšlela nad tím co ji udělám za překvapení. Řekla jsem to abych Ashley zavřela pusu ale nic jsem vymyšlené neměla. Když jsem přišla domů (ano říkám vile kluků domov) hodila jsem se na gauč a zírala do stropu s nadějí že něco vymyslím.

,,Co tu ležíš jak hromádka neštěstí" zasmál se Louis a za ním i Niall a Harry. Nadzvedla jsem se na loktech, podívala se na ně a s ránou zase spadla do gauče.

,,Tak co se děje" řekl Harry a kluci si šli sednou na gauč. Já se postavila a oni si sedli. Jakmile si dosedli tak jsem si přes ně lehla.

,,Slíbila jsem kamarádce že ji zítra na její narozeniny udělám překvapení jejího života ale já nemám nic vymyšlené" prohlásila jsem dramaticky a rozhodila rukama.

,,Tak něco vymyslíme. Co má ráda?" zajímal se Harry hned.

,,No. Šaty, boty, jídlo a vás" prohodila jsem a viděla jsem jak se klukům rozzářili oči a vyměnili si nápadité pohledy.

,,Tak ji zítra vezmeš k nám a my ji uděláme oslavu" řekl Harry a já nevěřila svým očím. Sunny vyletí z kůže!
,,Vážně?" podívala jsem se na všechny.

,,Ano" zasmál se Louis a já všem dala pusu na tvář a dokola jim děkovala.

,,Budeme potřebovat dort a balonky!" vykřikl Louis a začal ukazoval rukama kde co bude.

,,A jídlo!" zařval Niall a my se začali smát. Nenažranec jeden.

Když jsme s klukama probírali jak bude oslava probíhat připojil se k nám i Liam a Zayn. Kluci se vydali nakupovat dekorace a dort a mě zakázali jít s němi.

Ráno jsem se vzbudila v 8 i když jsem nešla do školy. Musím jít koupit Sunny dárek k narozeninám. Chtěla jsme jít za klukama do obýváku ale bylo zamčeno. Zaklepala jsem a vyčkávala něčího příchodu. Dveře se pootevřely a Louis se protáhl malou škvírou. I když jsem se snažila nahlédnout do obýváku, nepodařilo se mi vidět něco.

,,Ano sweatheart?" podíval se na mě Louis.

,,Víš slíbila jsem Sunny že ji vyzvednu před školou autem. Můžu si půjčit auto?" zazubila jsem se a čekala.

,,Jasně" zasmál se Loui a přešel k věšáku s klíčema od auta. Přejížděl po nich prstama a pak se zastavil.
,,Víš. Speciální den si zaslouží speciální auto" pronesl důležitě a odešel a já čekala. Po chvíli se vrátil s klíčema na kterých se houpalo rudé pírko. Takže oni mají 6 aut? Nějaká další překvapení? Vešli jsme do garáže ale dlouho jsme v ní nezůstali. Prošli jsme ji a já si a teď všimla dalších dveří. Louis je odmeknul a podržel mi dveře abych vešla. Další haáž? Rozsvítil a mě spadla brada až na zem. Vsadím se že i nějaká slina mi ukápla. Přede mnou stál černý, dokonale naleštěný Jaguár C-X75.
,,Buď na něj hodná. Je to náš miláček" zasmál se Loui a dal mi klíčky do ruky. Potom odešel a nechal mě tam stát. Po chvíli jsem se probrala z tranzu a konečny prstů pomalu pohladila celé auto. Nasedla jsem a otočila klíčky v zapalování. Motor se rozeřval jako zvíře a já rychlostí vyrazila. Když jsem zaparkovala před obchodním centrem neušly mi pohledy pár obdivovatelů co to auto z dálky pozorovali. Zamkla jsem ho a vystoupila. Prošla jsem už asi 5 obchodů ale stále nebyla spokojená. Až v jednom jsem našla to co jsem hledala.
Na stojanu vyseli krásné hedvábné modré šaty. Byli po kolena a měly skládanou sukni. Několikrát už se na ně Sunny dívala ale nikdy neměla dost peněž aby si je koupila. Popadla jsem je dřív než někdo jiný, vybrala k nim černé lodičky a černé psaníčko. Nebýt pro Sunny tak už je mám ve skříni. Zaplatila jsem všechno za výplatu co mi přišla za focení. A že to nebyla malá suma. Už jsem chtěla obchod opustit když jsem spatřila na druhém konci obchodu šaty s červeným vrchem, růžovou sukní a velkou mašlí vzadu. Přemáhala jsem se odejít ale nakonec jsem je vzala. Koupila jsem si k nim krémové lodičky a poprosila prodavačku jestli bych v nich nemohla odejít. Naštěstí mi vyhověla a já celá v novém odcházela z obchodu. 

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat