34. Kapitola

291 8 0
                                    

Ráno mě vzbudilo příjemné šimrání paprsků na mé tváři. Pootevřela jsem oči a natáhla ruku na druhou stranu postele. Posadila jsem se když se má ruka dotkla polštáře. -Jeli jsme do haly na zkoušku. Nechtěl jsem tě vzbudit. Harry. lísteček se válel na polštáři a já si nespokojeně zabručela. Ještě jsem chtěla spát ale vzbudilo mě klepání na dveře. Hodila jsem přes sebe bílý župan a šla ke dveřím.

,,Dobré ráno Slečno. Máme pro vás zásilku" usmál se na mě mile nějaký poslíček a ukázal na velkou černou krabici s rudou stuhou a modrou růží.

,,Dobré ráno. Od koho to je?" nadzvedla jsem obočí a převzala si od něho krabici.

,,Je to až z Londýna slečno. Ale od koho nevím" mykl rameny. Z Londýna? Kdo by mi něco posílal z Londýna? Jako první mě napadlo že je to něco od Victroa's secret. 

,,Tak děkuji" usmála jsem se a vešla do pokoje. Krabici jsem položila na postel a rozstřihla stuhu. Nervozně jsem se zakousla do rtu a nadzvedla víko. Jako první mě do očí udeřil světle modrý list papíru. ,Doufám že se ti budou hodit. Rick' překvapeně jsem otevřela ústa do o a začala rozdělávat jemný papír pod ním. Vykoukla na mě světle fialová látka šatů. Chytla jsem je a vytáhla z krabice. Rozložila jsem je na postel a i když postel byla opravdu velká, nevlezly se tam celé. Byly dokonalé. Bílý korzet ozdobený třpytivýma kamínkama s krátkou bílou sukní a dlouhá fialová vlečka s přišitými růžemi z látky s nádechem fialové. Klekla jsem si vedle postele a rozbrečela se. Tak krásné šaty jsem v životě neviděla. Popadla jsem telefon a vytočila Rickovo číslo.

,,Dobré ráno. Vyspala ses?" ozvalo se ze sluchátka.

,,Ricku" vydechla jsem a popotáhla.

,,Co se stalo?" zněl vyděšeně.

,,Ty šaty" řekla jsem prostě a zase se rozbrečela.

,,Ach tak. Nebreč princezno jsou to jen šaty" zasmál se Rick.

,,Nejsou to jen šaty. Ony jsou dokonalé" pousmála jsem se a šla si sednout na balkon. 

,,Jsem rád že se ti líbí" 

,,Děkuju" šeptla jsem a utřela si do rukávu slzy.

,,Držím ti palce ať ti ten koncert výjde. Jsi úžasná. Vím že to zvládneš. Už budu muset jít princezno. Zatím pa" 

,,Pa" posmutněla jsem a vypla hovor. Dobře se mi s ním povídalo. 
Převlékla jsem se do černých úzkých džínů, bílého korzetu a černých lodiček a vydala se do arény za klukama. Cestou jsem ještě koupila košík muffinů.

,,Dobrý den" usmála jsem se na bodyguarda u zadního vchodu. Jít předním je nemožné protože už tam jsou fanoušci.

,,Pustíte mě?" nadzvedla jsem jedno obočí.

,,Běž do řady" ukázal na uličku k přednímu vchodu.

,,Víte kdo já jsem?" zasmála jsem se.

,,Přítelkyně Harryho a dneska tady vystupuju" založila jsem si ruce na hrudi.

,,Ariana Grande" natáhla jsem k němu ruku. Něco řekl do vysílačky a zanedlouho se u nás objevil Paul.

,,Tahle slečna tvrdí že je přítelkyní Harryho a že tu dneska vystupuje" ukázal na mou maličkost.

,,Ahoj Ari. Měla jsi zavolat. Přišel bych hned" řekl Paul a bodyguard zrudl v obličeji.

,,Děkuji za ochotu" usmála jsem se na něho a šla k Paulovi. 

,,Co dělají kluci?" zeptala jsem se a nabídla mu muffin.

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat