Dnes je pátek. Což znamená že už týden, přesněji od té doby co jsme byli na pouti se mi Harry neozval. Né že by mě to nějak trápilo. Jen mě to trochu mrzí. Udělala jsem něco špatně? Řekla jsem něco špatně? No dobře. Možná mě to trochu trápí. Z mého přemýšlení mě vytrhla Sunny která do mě pod lavicí kopla. Očima jsem vzhlédla a uviděla učitelku a celou třídu jak na mě upírají zrak.
,,Ano?" zeptala jsem se se zdviženým obočím. Opravdu jsem dnes neměla náladu. Nemohla jsem spát a měla plnou hlavu Harryho. To neskončí dobře.
,,Slečno Grande. Pokud vás to tady nebaví můžete odejít! Stejně nevnímáte" řekla učitelka povýšeně. Jak já tu krávu nesnáším. Nejradši bych tu krávu nakopla s rozběhem do jejího zadku. Vítězně se usmála, upravila si brýle a otočila se k tabuli aby začala psát.
,,Tak dost" řekla jsem neslyšně a jedním pohybem chytla svou tašku a šla rázným krokem ke dveřím.
,,Kam si myslíte že jdete?!" zařvala učitelka a já se ve dveřích otočila.
,,Řekla jste pokud mě to tu nebaví můžu odejít. A mě to tady opravdu nebaví" zasmála jsem se a třiskla s dveřma. Ozvěna se nesla prázdnými chodbami školy. Vyrazila jsem ven a šla do centra.
Zašla jsem si na zmrzlinu potom na malé nákupy a nakonec ke kadeřníkovi. No užila jsem si to dost pousmála jsem se nad mísou popcornem který jsem teď pojídala ve svém pokoji kde jsem se dívala na stmívání.
Najednou se rozletěly dveře a v nich stála máma.
,,Ahoj ma-" nestihla jsem doříct a už začala 3. světová.
,,Jak si to představuješ Ariano!? Uprostřed jednání mi zavolá tvoje učitelka s tím že jsi odešla uprostřed hodiny! Že nedáváš pozor! Že jsi drzá a co víc že třiskáš s dveřmi!" řvala a já si spokojeně jedla popcorn dál.
,,Mami. Za prvé. Je mi 21. Za druhé odešla jsem protože mi řekla že můžu odejít za třetí nedávala jsem pozor tak na 5 sekud za čvtré nejsem drzá jen upřímná a za páté no.. Vyletěly mi z ruky. A navíc ta ženská by si zasloužila mít hlavu mezi dveřma až mi příště ty dveře omylem vyletí z ruky" řekla jsem v klidu a na prstech počítala své důvody.
,,A dost! Máš zaracha Ariano! Svůj zadek dopravíš do školy a zpátky! Žádné poflakování s kamarády! Doma budeš!" řekl a třiskla dveřma.
,,Takže já s něma třiskat nemůžu a ty jo?" řekla jsem a z chodby zaslechla mámu jak řve já to slyšela.
Po skončení filmu jsem se rozhodla že půjdu spát. Umyla jsem se a vklouzla pod peřinu. Podívala jsem se na mobil a zkontrolovala zprávy. Nic. Podívala jsem na chat s Harrym. Nic.
Otočila jsem se na bok a usla ale netrvalo to dlouho a ze spánku mě vytrhl zvuk mého mobilu.,,Bože kdo mi teď volá?" zamrmlala jsem a naslepo hovor přijala.
,,Halo?" řekla jsem otráveně.
,,Ari? Jsi to ty?" uslyšela jsem klučičí hlas. Ale šlo mu těžko rozumět protože v pozadí hrála nahlas hudba.
,,Ne tady kancelář papeže. Přejete si?" řekla jsem ironicky.
,,Ano jsem to já" řekla jsem po chvíli ticha.
,,A ty jsi kdo a proč mi voláš v.." podívala jsem se na svůj mobil abych zjistila čas. ,,Ve 3 ráno?!"
,,No víš. Tady Liam. Potřebuju aby jsi pro mě a kluky přijela před klub. Přesněji k zadnímu vchodu. Oni jsou na mol a já pil takže nemůžu řídit. Víš jak tě loviskuju žeee" protočila jsem oči.
ČTEŠ
Life with the stars (DOKONČENO)
Genç KurguZdravím, Mé jméno je Ariana Grande. Je mi 21 a jsem z Londýna. Vedu obyčejný život středoškolačky ve čtvrtém ročníku. Ale to se jednu noc má změnit.