23. Kapitola

355 14 0
                                    

Vylezla jsem z vany asi až po hodině a zavázala jsem si vlasy ručníkem do turbanu. Oblékla jsem si volné šedé tepláky a dlouhý svetr po tátovi. Vyšla jsem z pokoje a chtěla se vydat dolů ze schodů ale upoutaly mě dveře na konci chodby. Nikdy jsem tam nebyla a ani nijak nezjišťovala co tam je. Ale teď mě to tam z nepochopitelného důvodu táhlo. Otočila jsem se ke schodům a chvíli poslouchala jak se kluci baví. Když jsem slyšela hlasy všech a tím zjistila že je vzduch čistý rozešla jsem se po špičkách k těm dveřím. Pootočila jsem koulí na dveřích a dveře se tiše otevřely. Přede mnou byla místnost jejiž zdi byly pokryty dřevem. Byl tu malý krb a všude police s knihami nebo knihovna. Uprostřed toho všeho byly dvě sedací křesla a stoleček. Ještě velký huňatý koberec do kterého jsem hned vkročila. Bylo to tu dokonalé a jelikož jsem ráda četla začala jsem litovat že jsem tu nešla už dřív. Přešla jsem k jedné polici a začala přejíždět prstami po hřbetu knih. Četla jsem si názvy knih a některé z nich jsem ani neznala. 

,,Co tu děláš?" ozvalo se za mnou a já leknutím nadskočila.

,,Vyděsil jsi mě" otočila jsem se a propálila ho očima. 

,,Pojď dolů" usmál se a já lehce přikývla. Spolu s Niallem jsme se vydali dolů načež se na nás Harry naštvaně podíval a celý se napl.

,,Děcka. Co kdybychom si dneska zašli do London Night Guide?" navrhl Louis. O tom klubu jsem už slyšela. Je to největší a nejluxusnější klub v Londýně. 

,,Jasný" přikývl hned Zayn s jiskřičkami jako malé dítě. 

,,V 10 pojedeme ne?" navrhl Harry a všichni přikývli a podívali se na hodiny na stěně které ukazovaly 8 hodin. Mám dvě hodiny na to nachystat se. Kluci se ještě dívali na nějaký film a tak jsem se zvedla a šla do pokoje nachystat se. Pečlivě jsem si vyžehlila vlasy a nechala je volně rozpuštěné. Udělala jsem si lehké líčení a dala si pořádně rudou rtěnku aby mi ladila s šatama. Otevřela jsem skříň a začala se přehrabovat ve věšácích než jsem našla rudé šaty po kolena s objemnou sukní a černou mašlí vzadu. Miluju mašle. Když jsem se oblékla, nazula jsem si rudé balerínky. Jindy bych si obula lodičky ale šli jsme do baru a nechtěla jsem aby mě bolely nohy. Chtěla jsem si pořádně zatančit. Hodiny ukazovaly půl 10 a tak jsem si ještě sedla k počítači a projížděla sociální sítě a youtube. 

,,Co tu děláš?" zeptal se Harry když scházel schody. Čekali jsme jenom na něho. Doslova mě propaloval pohledem.

,,Čekáme na tebe" zasmála jsem se a přišla blíž k němu. 

,,Ale ty nikam nejdeš" pronesl a upravil si rukávy své košile. Pár sekund bylo ticho které ukončil až můj smích. 

,,Skoro jsi mě dostal" zasmála jsem se ještě a z botníku si vzala svoji kabelku. 

,,Ale já to myslel vážně. Zůstáváš doma" řekl tvrdě a tašku vrátil na své původní místo. 

,,Harry" povzdychl si Liam a položil mu ruku na rameno.

,,Ne Liame. Nikam nejde" řekl rozhodnutě Harry a obul si černé boty. 
,,Ale já jdu Harry. Smiř se s tím. Nemůžeš mi to zakázat" založila jsem si ruce na hrudi. 

,,Příště možná Ariano. Dneska zůstáváš doma a smiř se s tím po svém" skoro zařval a otevřel vchodové dveře. Kluci sledovali tuhle situaci nechápavými pohledy.

,,Stydíš se za mě?" šeptla jsem a čekala jeho reakci. Pomalu ke mě pootočil hlavu a vyhledal moje oči.

,,Měj se" vydechl a odešel. Nechápala jsem tu situaci. To se za mě stydí? Kluci se na mě podívali s lítostí v očích a vyšli ze dvěří.

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat