Bylo něco kolem 10 hodin a já se probudila. Udělala jsem ranní hygienu, oblíkla si šedé tepláky a černé tílko. Když jsem sešla po schodech do přízemí nic jsem neslyšela.
,,Je tu někdo?" zavolala jsem ale žádné odezvy jsem se nedočkala.
Vešla jsem do kuchyně že si udělám snídani a na stole ležel papír.
Ari. Museli jsme do studia. Do 12 budeme doma. Vem si něco k jídlu a chovej se tu jako doma.Usmála jsem a sedla si ke stolu kde jsem snědla jogurt s ovocem. No mám ještě hodinu a půl čas. Mohla bych se tu porozhlédnout. Postupně jsem otevírala dveře, zatím jsem narazila na klučičí pokoje a koupelny. Momentálně jsem stála před mohutnými černými dveřmi na konci chodby. Uchopila jsem do ruky ledovou kliku a otevřela dveře. Brada mi spadla až na zem. Bylo to nahrávací studio. No. Spíš zkušebna. Bylo tu 5 stojanů na mikrofony, 3 kytary, 2 elektrické kytary, klávesy, bubny a to nejlepší nakonec. Velké piano. Přešla jsem pomalu k pianu a pohladila lesklý a hladký povrch piana.
,,Už je to tak dlouho" povzdechla jsem si pro sebe. Sedla jsem si k pianu a byla nervozní jako bych měla hrát před publikem. Rozhlédla jsem se po místnosti a zlehka se dotkla kláves. Okamžitě vydali tóny. Naposledy jsem hrála na pohřbu svého otce.Začala jsem vyťukávat melodii písničky Young and Beautilful. Miluju tu písničku stejně jako film Velký Gatsby, protože přesně tam jsem ji poprvé slyšela. Začala jsem zpívat a užívala si každou vteřinu. Zpívala jsem jako o život a po tvářích mi tekly potůčky slz. Dala jsem do toho opravdu všechno. Prsty mi létaly po klavíru a hlasivky zpívali jako by to mělo být opravdu naposledy. Byla jsem tak uvolněná a zároveň naštvaná a smutná a šťastná. Všechno najednou. Každý kousíček mé kůže byl posetý husí kůži. Měla jsem mráz v zádech a brnění v prstech.
,,Will you still love me
When I've got nothing but my aching soul?
I know you will, I know you will,
I know that you will
Will you still love me when I'm no longer
beautiful? " dozpívala jsem z plna hrdla. Cítila jsem se jako bych se znovu narodila. Setřela jsem ze svých očí slzy a opatrně se postavila a otočila se že odejdu. Ale velmi dobře jsem věděla že se sem určitě ještě vrátím. Když jsem se otočila spatřila jsem 5 párů očí upírající na mě svůj zrak. Vypadali jakoby právě viděli ducha.,,Co tu děláte?" vyhrkla jsem.
,,To.. To. Bylo to-" nemohl se Niall vykoktat.
,,Bylo to. Tak procítěné. Tak-"Nestihl Liam doříct protože ho přerušil Louis.
,,Bylo to od srdce. Opravdu jsem cítil to co ty. Ta atmosféra. Bože. Holka ty máš talent" dořekl Louis a všichni začali přikyvovat. Tedy až na Zayna. Ten se opíral o futra a začal ironicky tleskat.
,,Bravo. Bravo. Bravo. Příště se zeptej než se rozhodneš zbořit barák tím svým řevem" řekl a všichni se na něho otočili nechápající situaci.
,,A co jsi tu vůbec pohledávala. Šmejdila jsi co?" zasmál se a Liam mu uštědřil pohlavek.
,,Zayne. Ariana tu teď bydlí s námi. Může tu chodit" řekl Liam káravě a Zayn protočil oči a odešel. Nechápu co mu je.
,,To bude dobrý. On je jen náladový" řekl Niall a jemně mě objal.
,,Půjdu dělat pizzu na oběd. Nevadí?" řekla jsem a kluci kývli že ne a Niallovi už tekli sliny.
Potom co jsem dodělala těsto a nazdobila ho jsem dala pizzy do trouby a čekala opřená o kuchyňskou linku.
,,Jak dlouho už hraješ na klavír?" ozval se za mnou chraplavý hlas a já nadskočila leknutím.
,,Harry! Vyděsil jsi mě" zasmála jsem se s rukou přiloženou na srdci. Zasmál se a prohrábl si kudrliny co mu padali do čela.
,,No. Hrála jsem od svých 5 ale ve 12 jsem přestala"
,,A proč jsi přestala? Máš talent" podíval se na mě povzbudivě.
,,Nechci se o tom bavit Harry. Promiň" pošeptala jsem a zaryla své nehty do kuchyňské linky abych udržela slzy.
,,V pořádku. Pojď sem" podívala jsem se na něho a on tam stál s rozevřenou náručí. Hned jsem se k němu rozešla a objala ho. Jeho ruce mě obmotali a já se cítila v bezpečí. Tohle jsem potřebovala ze všeho nejvíc. Objetí. Chvíli jsme tam tak stáli a já se pak odtáhla. Dívali jsme se s Harrym na sebe a on se zničehonic prudce otočil a odešel. Co se stalo? Prolítlo mi hlavou a já začala vytahovat a porcovat pizzu. Prostřela jsem talíře a donesla 4 velké talíře s pizzama.
,,Kluci! Jídlo!" Zařvala jsem přes celou vilu. Jako první přiběhl samozřejmě Niall. Seděli tu už všichni až na Zayna.,,Dobrou chuť" řekla jsem klukům když si všichni nabrali kousky pizzy. Když jsme se pustili do jídla ozval se domovní zvonek a po chvíli i kroky mířící ke dveřím. Zayn šel ke dveřím a chvíli tam něco řešil. Chtěl se vrátiti zpět do svého pokoje i s krabicí pizzy kterou mu zrovna přivezl poslíček.
,,Zayne na co máš tu pizzu? Ari udělala domácí a je výborná" řekl Niall s plnou pusou. Zayn se najednou zastavil přišel ke stolu a probodl mě pohledem. Chvíli se na mě jen díval potom popadl kousek pizzy co byl na talíři. Vzal ji prohlídl si ji a potom ji pustil na zem.
,,Tohle jíst nebudu. Chutná to určitě stejně tak jak to vypadá. Odporně." řekl a odešel do svého pokoje. V tu chvíli mě přešla chuť na jídlo a já šla uklidit kuchyň. Kluci se na mě podívali s omluvným pohledem a já se jen pousmála.
Celý večer jsme se dívali na filmy a pak šli spát. Uprostřed noci mě probudila žízeň. Sešla jsem schody a když jsem se blížila do kuchyně všimla jsem si slabého světla které vycházelo z otevřené lednice. Naproti lednice na kuchyňské lince seděl Zayn a něco jedl. Nevšímala jsem si ho a napila se pomerančového džusu.
,,Tak přeci není tak odporná?" vypustila jsem z pusy kousavou poznámku když jsem si všimla že to co jí je moje pizza. Jen protočil oči a odešel i s talířem na kterém měl 4 kousky pizzy. Docela mě trápí to jak se ke mě chová.
ČTEŠ
Life with the stars (DOKONČENO)
Teen FictionZdravím, Mé jméno je Ariana Grande. Je mi 21 a jsem z Londýna. Vedu obyčejný život středoškolačky ve čtvrtém ročníku. Ale to se jednu noc má změnit.