38. Kapitola

280 9 0
                                    

ARIANA

Vzbudila jsem se těsně před 8 hodinou ráno. Posadila jsem se na posteli a pořádně se protáhla. Včera to bylo úžasné. Už dlouho jsme si všichni tak nepopovídali. Tohle mi chybělo. Kluci mě nakonec i přemluvili abych nikam nejezdila. Otočila jsem se na druhou stranu postele která byla prázdná. Jsme v bazénu - Harry. Růžový papírek ležel na polštáři. Divím se že jim to včera nestačilo a mají ještě energii jít do bazénu ráno. Usmála jsem se sama pro sebe a oblékla jsem si modro bílé dvoudílné plavky. Namazala jsem se krémem na opalování a hodila přes sebe bílý župan abych nechodila po hotelu jen v plavkách. Zamkla jsem dveře pokoje a vydala se k výtahu. Ve výtahu jsem si udělala vysoký cop a pak už jsem jen vyšla pár schodů k bazénu. Zastavila jsem se u bazénu a začala se kolem sebe rozhlížet jestli někde neuvidím těch 5 pak. Bylo tu celkem asi 30 lidí. Uviděla jsem Nialla a Zayna jak po sobě cákají vodu. Zamávala jsem jim a oni na mě vycenili zuby a pokračovali v cákání. Louis se opaloval a vypadal že usnul. Přes tmavé sklíčka jeho brýlí nešlo poznat jestli má oči zavřené nebo ne. Liam a Harry seděli na baru. Co mě ale překvapilo byla holka vedle Harryho. Harry a ta holka mi byli otočení zády a o něčem diskutovali a smáli se přes půlku bazénu. Liam se slunil a popíjel nějaký drink. Založila jsem si ruce na hrudi a sledovala je. Doslova jsem propalovala Harryho záda pohledem. Harry se něčemu uchechtl a ta holka se na něho roztomile uculila. Harry ji pohladil po tváři a zastrčil ji pramen jejich dlouhých černých vlasů za ucho. Rukou sjel pak z její tváře na její stehno a hladil ji po něm. Liam otevřel oči a podíval se na mě. Zamával mi a když si všiml že mu pozdrav neopětuju a zamračeně se dívám na kudrnáče vedle něho stočil na něho pohled. Harry s ní vesele flirtoval dokud se Liamův loket nestřetl s jeho žebry. Harry se naštvaně otočil na stoličce a něco na Liama vykřikl. Liam jenom ukázal prstem na mě a Harry se prudce otočil. Byl překvapený a jeho pohled byl plný provinilosti. Skousl si ret a sledoval mě. Otočila jsem se a utekla pryč. Seběhla jsem pár pater a vběhla do pokoje. Ignorovala jsem slzy co mi stékaly po tvářích a házela věci do kufru. 

,,Otevři. Já ti to vysvětlím" Harry neustále bušil na dveře.

,,Ubožáku!" zařvala jsem zpátky a zapla si zapínání podprsenky. Plavky jsem hodila do kufru a rozhlédla se po pokoji. Už jsem nikde nic neviděla a tak jsem si oblékla černé džínové kraťasy s vysokým pasem a bílý crop top. Zavřela jsem oba dva kufry a obula si tenisky. Mobil jsem si dala do kabelky a ještě jednou se pro jistotu rozhlédla po pokoji. Otevřela jsem dveře a ujistila se že za němi už Harry nestojí. S kuframa jsem co nejrychleji vyběhla na recepci a vrátila klíček. Pro mé štěstí před hotelem zrovna stálo taxi. 

,,Kam to bude?" zeptal se mě řidič když jsme naskládali moje kufry do kufru auta.

,,Letiště" zapla jsem si pás a podívala se ven z okénka. Byla to první holka s kterou tak flirtoval? 

Za nedlouho taxi zastavilo přesně před letištní halou a já vystoupila.

,,Tady jsou vaše zavazadla. Naschledanou" řidič postavil moje kufry na chodník a já mu zaplatila a odešla. 

,,Dobrý den. Přejete si?" usmál se na mě postarší pán za přepážkou.

,,Dobrý. Potřebuju se co nejrychleji dostat do Londýna" vyhrkla jsem hned a Max jak jsem si přečetla z jeho cedulky na saku, začal ťukat prsty do klávesnice od počítače.

,,Letí vám to za půl hodiny. Může být?" přikývla jsem a dala své kufry na pás. Max mi pak podal letenku a popřál mi příjemný let. Prošla jsem letištními kontrolami a sedla si do místnosti kde se čeká na letadla. Vytáhla jsem mobil a vytočila číslo. Přešla jsem k oknu a sledovala runway a letadla která stály pod oknami. 

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat