,,Jak to myslíš?" vykřikl Harry když jsem si dosedla na gauč.
,,Harry. Tu holku jsem u tebe neviděla poprvé" ušklíbla jsem se a začala přepínat programy.
,,Tak máš vidiny! Ona tu byla poprvé" rozhodil dramaticky ruce a já otočila hlavu na Harryho.
,,Kluci? Byla tu ta holka poprvé?" změřila jsem pohledem Louise a Zayna kteří postávali za Harrym.
,,Jasně že tu byla poprvé" zasmál se potichu Loui a poškrábal se na zátýlku.
,,Dobře" hodila jsem ovladač vedle sebe a odešla do kuchyně. Můj zrak skouzl na Nialla opírajícího se o kuchyňskou linku.
,,Nialle?" sedla jsem si vedle něho.
,,Ano?" nadzvedl obočí a podíval se na Harryho a kluky jak stojí ve dveřích.
,,Kolik je Rose? Vsadili jsme se s klukama víš" zasmála jsem se.
,,Rose?" nadzvedl obočí ještě víc.
,,No ta holka co tu byla včera. Jmenovala se Rose ne?" udělala jsem nechápající výraz a přemýšlela nad tím jak mě vůbec tohle jméno napadlo.
,,Jo ty myslíš Jenny. No Jenny je 19" usmál se a já za sebou uslyšela plesknutí. Otočila jsem se a viděla Louise jak se pleská do čela.
,,Odkud znáš vlastně Jenny?" otočila jsem se zpátky na Nialla který nic nechápal.
,,No chodila tu dělat nějakou dobu službu Harrymu. Pokud víš co myslím" zasmál se a já seskočila z linky.
,,Děkuji Ni" dala jsem mu pusu na tvář.
,,Takže ji neznáš a byla tady poprvé jo?" uchechtla jsem se a založila si ruce na hrudi.
,,Vysvětlím ti to" chtěl pokračovat ale já ho stopla rukou.
,,Není co Harry. Omluvte mě" s kamennou tváří jsem se vydala do svého pokoje rychlostí blesku. Nechtěla jsem aby viděl jak moc mě to ranilo. Jen co jsem dopadla do postele rozbrečela jsem se. Brečela jsem něco přes hodinu a ignorovala klepání na dveře kluků. Z nočního stolku jsem si podala mobil a vytočila Rickovo číslo.
,,Ano?" ozvalo se po pár pípnutích.
,,Ahoj Ricku" pousmála jsem se a utřela si slzu stékající po mé tváři.
,,Ahoj Ari. Děje se něco?" jeho hlas se změnil na starostlivý a můj úsměv se ještě zvětšil.
,,Zítra odjíždím na 10 měsíců pryč" pronesla jsem jakoby to byla normální věc.
,,Já vím" uchechtl se.
,,Jak to víš?" nadzvedla jsem obočí ale to on nemohl vidět.
,,Jsou toho plné noviny" zasmál se a já s ním.
,,Chtěla bych se dneska ještě sejít. Rozloučit se" kousla jsem se do rtu a bála se odpovědi.
,,Dobře. Tak v 9 tě vyzvednu a pojedeme do klubu"
,,Nemůžu do klubu. V 7 ráno nám letí letadlo" řekla jsem ustaraně a přitom si vybírala šaty na dnešek. Chtěla jsem jít do klubu a vím že mě bude přemlouvat dokud nebudu souhlasit. Navíc jsem tu větu musela říct abych ráno až budu vstávat s kocovinou si mohla říct že jsem se snažila nejít.
,,V 9 tě vyzvednu. Zatím" vypl mi hovor a já se zasmála nad jeho gestem a mobil hodila na postel.
,,Mám ještě 2 hodiny" řekla jsem si pro sebe a šla se osprchovat. Umyla jsem si vlasy které jsem si následně vyfénovala a pořádně nakulmovala. Měla jsem z nich kudrlinky a hrozně se mi to líbilo. Oblékla jsem se do krátkých a hodně úzkých černých šatů. Sahali mi těsně pod zadek a obtahovali perfektně celou mou postavu. Půl hodiny jsem strávila děláním svého make-upu. Měla jsem kouřové stíny a rudou rtěnku. Do ruky jsem si vzala černé psaníčko do kterého jsem hodila mobil a peněženku. Bylo už půl 9 a tak jsem si rychle nalakovala nehty a zalakovala vlasy aby držely. Nazula jsem se do černých lodiček a v tu chvíli uslyšela z venku troubení auta. Je tady.
ČTEŠ
Life with the stars (DOKONČENO)
Teen FictionZdravím, Mé jméno je Ariana Grande. Je mi 21 a jsem z Londýna. Vedu obyčejný život středoškolačky ve čtvrtém ročníku. Ale to se jednu noc má změnit.