Udělali jsme pár kroků a všimli si že na pláži stojí větší budova s nápisem recepce a restaurace. Zayn se tam vydal a nám řekl ať jdeme pomalu na konec mola. Šli jsme pomalým krokem po molu a já obdivovala tu krásnou vodu pod námi. Ve vodě bylo asi jen 5 lidí a ostatní byli nejspíš někde ve svých chatkách. Naproti nám šly 3 holky asi v našem věku a o něčem horlivě debatovaly.
,,Louisi a Nialle. Vaše klíče" hodil po nich Zayn klíče a tak to udělal i u všech ostatních. Jelikož Louis a Niall neměli přítelkyně tak byli na chatce spolu.
,,Ari. Harry" zvolal a hodil po Harrym klíče. Ten byl zrovna zaneprázdněn svým mobilem a tak se od něho klíčky jenom odrazily a spadly do vody.
,,Co teď?" přistoupila jsem víc ke kraji a viděla jak se stříbrný klíček s dřevěnou vysačkou potápí.
,,Drž" strčil mi Harry mobil do ruky a skočil do moře ve svých černých uplých džínách a bílém tričku. Netrvalo dlouho a Harry se vynořil. Kluci mu natáhli ruku aby mohl vylézt zpátky na molo.,,Má paní" zasmál se a hrdě zdvihl klíč z kterého kapala voda k mému obličeji.
Harry byl celý mokrý a jeho bílé tričko se na něho nalepilo a stalo se průsvitným. Šli teď perfetně vidět jeho svaly a všechny tetování. Zaslechla jsem zalapání po dechu a když jsem otočila hlavu uviděla jsem ty 3 holky jak stojí a div jim sliny netečou z pusy. Harry se podíval tam kde já a mrkl na ně čímž je přivedl ještě do větších rozpaků. Hodil hlavou a mě pokryly kapičky vody z jeho vlasů. Vytrhla jsem mu z ruky klíč, popadla kufr a rozešla se za ostatními.
,,Ale no tak zlato" slyšela jsem za sebou ale já ho ignorovala a hledala chatku s číslem 22. Byla úplně na konci. Všichni jsme měli chatky vedle sebe což bylo super.
,,Tak potom se uvidíme ve vodě" mrkl na mě Zayn a hodil mi nějakou bílou krabici. Nechápavě jsem se na něho podívala a otočila krabici potiskem k sobě. Na potisku byl neonově růžový plovací kruh a mě došlo že to mám abych se neutopila.,,Díky" zasmála jsem se a strčila klíč do zámku od dveří. Dveře byly skleněné a tak i okna vedle dveří ale nic jsem nemohla vidět protože byly zatažené závěsy.
,,Nezlob se" ozvalo se vedle mě a já otevřela dveře. Brada mi spadla málem až na zem. Po levé straně bylo obří zrcadlo a malá komoda na boty, před námi stál velký kožený bílý gauč a naproti němu stála televize. V pravo byla malá kuchyň a stůl. Na stole bylo postavené šampaňské v nádobě s ledem. Bylo to milé. Otevřela jsem dveře nalevo a mě se před očima objevila luxusní koupelna. Na pravé straně se nacházel velký prosklený sprchový kout a na levé zase velká rohová vana do které bychom se s Harrym vešly oba. Předemnou bylo zrcadlo a 2 bílé pultíky s umyvadlem. V zrcadle jsem viděla odraz Harryho jak to tady zkoumá stejně jako já. Zavřela jsem dveře a otevřela další. Ložnice. Vysoká manželská postel se sněhově bílými prostěradly. Vedle postele byla velká skříň s obrovským zrcadlem. Naproti postele bylo něco co mi vyrazilo dech. Byla to velká terasa s dvěma křeslama a slunečníkem mezi sebou. Posunula jsem prosklené dveře a mě ovál horký vánek vzhledem k tomu že vevnitř byla puštěná klimatizace a tak tam bylo chladno. Na terase byla ještě výřivka a bazén. Na konci terasy byly schůdky do moře. Podívala jsem se do prava a uviděla Perrie jak si to prohlíží se stejnou nádherou jako já. Zamávala mi z terasy a já ji to oplatila.
,,Není to tu úžasné?" zasmál se Niall z vody.
,,Ty sis stihl vybalit už?" dřepla jsem si na konec terasy a pozorovala toho blonďáka jak plave na zádech ve svých bílých plavkách po kolena.,,Ne. To počká" ušklíbl se na mě a prskl na mě vodu. Vrátila jsem se se smíchem zpět dovnitř a viděla Harryho jak si skládá oblečení do skříně. Hodila jsem svůj kufr na sedačku u nohou postele. Vybalovala jsem si věci a házela je do skříně. Otočila jsem se pro další kus oblečení ale narazila jsem do mohutné hrudě. Málem jsem spadla ale Harryho silné ruce mě chytly a přitáhli si k tělu.
ČTEŠ
Life with the stars (DOKONČENO)
Fiksi RemajaZdravím, Mé jméno je Ariana Grande. Je mi 21 a jsem z Londýna. Vedu obyčejný život středoškolačky ve čtvrtém ročníku. Ale to se jednu noc má změnit.