20. Kapitola

319 15 0
                                    

,,Jsi lhářka" zařval mi Zayn do obličeje a já před ním stála jako opařená.

,,Jsi nicka" zasmál se a vytáhl svůj vystřelovací nůž. Čepel byla schovaná a já pociťovala obrovský strach.

,,Nic pro nás neznamenáš. Ani pro Harryho" hluboce se mi podíval do očí, přiložil nůž k mým žebrům a zmáčkl čudlík díky čemuž čepel vystřelila a zabodla se mi někde mezi žebra. Dala jsem si ruku na to místo a viděla na svých prstech krev. 

Vystřelila jsem do sedu a začala se rozhlížet kolem sebe. Harry spal a nikdo tady nebyl.

,,Byl to jen sen" šeptla jsem si pro sebe a protřela si oči. Věděla jsem že už neusnu a tak bylo zbytečné vůbec se o to pokoušet. Bylo půl 6 ráno a začalo pomalu vycházet slunce. Na svou černou uplnou košilku co jsem si koupila ve Victoria's secret jsem přehodila průhledný černý župan s kožíškem dole. Opustila jsem ložnici a pak i chatku. Procházela jsem se po mole a mé vlasy vály v lehkém ranním větru. Po chvíli mě začali bolet nohy a tak jsem si sedla na molo a spustila nohy do vody. Voda byla příjemně chladivá a já na chvíli zavřela oči. Uslyšela jsem za sebou kroky a tak jsem otočila hlavu. Když jsem uviděla Zayna tak se mé srdce rozbušilo ještě víc. Měl na sobě černé tričko a bílé kraťasy. 

,,Dáš si?" sedl si ke mě Zayn a podal mi jeden hrníček s ledovou kávou. 

,,Díky" převzala jsem si hrníček a stejně jako on jsem se napila.

,,Ten včerejšek.." podrbal se na zatýlku a provinile se na mě podíval.

,,Omlouvám se. Nevím co to do mě vjelo. Mrzí mě to" Podíval se mi do očí a pak hned sklopil zrak na svoje bosé nohy které si máchal ve vodě.

,,Já se taky omlouvám. Co Perrie?" zeptala jsem se opatrně. Nesnesla bych kdyby se kvůli mě rozešli.

,,Všechno jsem ji to vysvětlil. První do mě mlátila ale pak se uklidnila a my si o tom všem promluvili. A je v pořádku. Nezlobí se na tebe" 

,,To je dobře" pousmála jsem se a koukala na ledové kostky v kávě.

,,Proč jsi tam brzo vzhůru?" zvedl Zayn jedno obočí a podíval se na mě. 

,,Nemohla jsem spát" zalhala jsem tak trochu. Co jiného bych mu měla říct? Víš, nespím protože se mi zdál sen o tom jak si mě zabil?

,,Ty?" upila jsem ze svého hrníčku.

,,Trápily mě výčitky" ušklíbl se a položil svůj hrníček vedle sebe.

,,Hele. Nechceš se naučit plavat? Nikdo tu není a myslím že dlouho ani nebude" nabídl mi Zayn a já si ho překvapeně a trochu podezíravě prohlédla.

,,Vlastně jo. Chtěla jsem se to naučit" usmála jsem se a on přikývl.

,,Tak za 10 minut tam na pláži? Učil bych tě to i tady ale je tu hloubka docela" ukázal prstem na pláž a já přikývla a zvedla se. 

,,Tak za 10 minut. Děkuju" Otočila jsem se a vklouzla do chatky. Harry ještě spal a tak jsem se převlékla do plavek, popadla svůj ručník a pomalu šla na pláž. Posadila jsem se do teplého písku a pozorovala první paprsky slunce. 
,,Tak jdeme na to?" zasmál se Zayn a šel pomalými kroky do vody. Následovala jsem ho. Když jsme byli v hloubce kde mu byla voda po lokty a mě skoro po krk tak jsme zastavili. 

,,Hlavně se neboj" podíval se mi dlouze do očí a podal mi svou ruku. Přijala jsem ji a čekala.

,,Teď tě chytnu za břicho tak se nelekni" upozornil mě a svou ruku jemně položil na mé břicho. Než jsem se nadála ležela jsem na vodě na břiše. Hrozně jsem se bála že se potopím.

,,Dýchej prosimtě" zasmál se hlasitě Zayn a já si až teď uvědomila že zadržuju dech.

,,Promiň" vydechla jsem. 

,,Tak a teď dělej tohle s rukama" řekl mi  Zayn a naznačil jednou rukou co mám dělat a já to opakovala. 

,,Nekopej tak nohama" zařval nahlas Zayn a já si uvědomila jak moc s něma kopu.

HARRY

Otevřel jsem oči a hned mi do nich uděřili první sluneční paprsky. Musí být ještě hodně brzo. Otočil jsem se na druhý bok abych objal Arianu a mohl dál spát ale ona tam nebyla. Prudce jsem si sedl a začal se rozhlížet kolem.

,,Ari?" zařval jsem přes celou chatku. Když se mi nedonesla žádná odezva vstanul jsem a přesunul se na terasu. Slunce vycházelo ale Ariana nikde nebyla. Vešel jsem do obýváku ale tam taky nebyla, nebyla ani v koupelně a ani kuchyni.

,,Proboha" zděsil jsem se a vběhl do ložnice. Otevřel jsem prudce skříň a když jsem si všiml že tu má všechny věci ulevilo se mi. 
,,Kde může být?" poškrábal jsem se na hlavě a oblékl si černé látkové kraťasy. Vyšel jsem z chatky a rozhlížel jsem se po mole. Tady taky nikde nebyla. 

,,Nekopej tak nohama" zaslechl jsem křik Zayna. Rozeběhl jsem se po molu a v půlce pohybu se zastavil. Viděl jsem Zayna jak drží Arianu a ona kope nohama.

,,On ji snad chce utopit" zděsil jsem se svou vlastní myšlenkou a na nic nečekal a skočil šipku do vody. Během pár sekund jsem se u nich objevil a vytrhl mu Arinu z rukou. 

,,Jsi v pořádku? Není ti nic?" podíval jsem se vyděšeně do jejích překvapených očích.

,,Jsem v pořádku" přikývla a já probodl Zayna pohledem.

,,Co si myslíš že děláš!?" zvýšil jsem na něj hlas a přitiskl si Arianu ještě blíž k tělu. 

,,Učím ji plavat" zasmál se a podíval se na Arianu. Odtáhl jsem ji od sebe a podíval se na ni.

,,Je to tak" zasmála se a políbila mě na nos.

,,Fajn" vydechl jsem si a zahnal představu o tom jak se ji Zayn snaží utopit. 

,,Tak jak jsem ti řekl. Dýchej a nekopej tak nohama" řekl Zayn a poodstoupil od nás. Napřáhl ruce a naznačil Arianě aby k němu doplavala. 

,,Zvládneš to" políbil jsem ji do vlasů a ona přikývla. Začala pomalu plavat k Zaynovi a ten ji pak chytil. 

,,No vidíš že ti to jde" zasmál se a ona s ním. V hrudi jsem pociťoval obrovskou vlnu žárlivosti. 

ARIANA

Když mě kluci naučili nějak plavat tak jsme šli na snídani. Já si dala ovocnou mísu a kluci vaječinu. V 10 byli už všichni vzhůru a byli ve vodě. Převlékla jsem se do černých jednodílných plavek a vyšla na terasu. Kluci si házeli s míčem a holky leželi na nafukovacích lehátkách a opalovali se. 

,,Můžu se přidat?" podívala jsem se na kluky a oni přikývli. Přišla jsem ke kraji terasy a skočila do vody. Mé tělo se ponořilo hluboko a bylo úžasné že jsem mohla sama vyplavat. Má hlava se vynořila nad hladinou a já pozorovala překvapený výraz kluků.

,,Ty už umíš plavat?" podíval se na mě Niall a já se smíchem přikývla. 

,,Zayn s Harrym mě to naučili" kývla jsem jejich směrem a kluci se překvapeně podívali na Zayna který pokrčil rameny a hodil po mě míč. 


Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat