Všechno šlo podle plánu a týden od naší schůzky budu mít první zkoušku ve studiu. Což je zítra. Jsem dost nervozní.
,,Přepni to" zavrčel Rick když Nick zapl americký fotbal.
,,Ne. Ovladač mám já!" Nick s ním vítězně zamával Rickovi před očima. Rick neváhal a chytl ovladač z druhé strany.
,,Vsázím na Ricka" šeptl někdo vedle mé hlavy. Trhla jsem sebou a podívala se na Michaela. Pořád z něj mám divný pocit. Nic se nezměnilo. Jeho poznámku jsem ignorovala a nabrala si další lžíci čokoládových kuliček s mlékem. Zatímco se kluci prali, programy přeskakovali z jednoho na druhý.
,,Mám ho!" zařval vítězně Rick a postavil se na gauč. Ovladač držel nad sebou jako zlatý pohár.,,A teď žhavé novinky ze světa celebrit!" vypískla nějaká moderátorka na Mtv.
,,Ble" Rick už to chtěl přepnout ale já ho stopla.
,,Počkéj" vykřikla jsem když se za ní objevilo jméno Harry Styles. Rick pořád postával na gauči a čekal. Přestala jsem žvýkat aby mi neunikla ani slabika.
,,Harry Styles dlouho nesmutnil za svou starou láskou Arianou Grande a už má nový objev! Není to nikdo jiný než slavná Taylor Swift s níž byl Harry viděn v parku na romantické procházce a následně i v hotelu. Zdali spolu sdíleli i pokoj vám říct nemůžeme ale vypadají spolu opravdu šťastně!" jakmile moderátorka domluvila začli se na obrazovce promítat fotky. Na jedné byl Harry a Taylor v parku. Harry Taylor držel kolem pasu a něčemu se zrovna smáli. Další byla v luxusní restauraci a ta poslední z hotelu jak stáli na recepci. Asi jsem zapomněla i dýchat protože když jsem se zhluboka nadechla zaskočilo mi a já se rozkuckala přes celou místnost.,,Ari" Rick přiskočil a začal mě plácat po zádech.
,,Jsi v pořádku?" klekl si přede mě když už jsem dýchala opět normálně.
,,Potřebuju na vzduch" vyběhla jsem z obýváku rovnou do vrchního patra a následně na střechu. Sedla jsem si na kraj střechy a spustila nohy z okraje. Rozbrečela jsem se a můj dech se zrychlil. Cítila jsem příšernou bolest v hrudi. Byla to příšerná bolest. Nemohla jsem ani dýchat a dusila jsem se svými vlastními vzlyky.
,,Věděl jsem že tu budeš" Michael si sedl vedle mě a přehodil mi přes ramena deku.
,,Běž pryč" šeptla jsem nepřátelsky. Místo toho aby odešel, udělal přesný opak a svou ruku položil na mé záda. Začal mi pomalu jezdit po zádech nahoru a dolů.
,,Řekla jsem aby jsi šel pryč!" vykřikla jsem a vyskočila na nohy.
,,Chtěl jsem ti pomoct" postavil se a přišel ke mě blíž. Couvla jsem a podívala se za sebe. Jeden krok a válela bych se na zemi na dlažbě.
,,Nechci tvou pomoct" podívala jsem se zpátky na něho. Naše nosy se skoro dotýkaly a já mohla cítít jeho teplý dech na svých tvářích.
,,Vážně?" šeptl blížko mých rtů. Mé tělo se zachvělo.
,,A-ano" vysoukala jsem ze sebe.
,,Neřekl bych" ušklíbl se a začal se přibližovat. Istinktivně jsem chtěla odskočit dozadu. Udělala jsem jednou nohou krok dozadu aniž bych si uvědomila že za mnou už není zem ale prázdno.
,,Aaa!" vypískla jsem když jsem cítila jak mé tělo začalo padat.,,Ariano!" pocítila jsem tlak na mé ruce a poté jsem do něčeho narazila. To něco byla Michaelova hruď.
,,To už mi nedělej" vydechl a ještě pevněji mě stiskl ve svém sevření. Po chvíli mě pustil a já se opatrně otočila a podívala za sebe. Kdybych spadla asi bych to nepřežila.
ČTEŠ
Life with the stars (DOKONČENO)
Fiksi RemajaZdravím, Mé jméno je Ariana Grande. Je mi 21 a jsem z Londýna. Vedu obyčejný život středoškolačky ve čtvrtém ročníku. Ale to se jednu noc má změnit.