13. Kapitola

430 14 0
                                    

Dnešním dnem skončili prázdniny a já se zítra musím vrátit do školy. Chodí mi teď dvojnásobek nenávistných emailů s výhružkami. 

,,Takže naplánovano" slyším Liamův hlas s obýváku. Sedí tam s klukam a když vejdu do místnosti upřou na mě svůj zrak.

,,Co je naplánováno?" zeptám se se zvědavosti a sednu si Harrymu do klína.

,,Za 2 měsíce odjíždíme na turné" řekne smutně Harry.

,,A na jak dlouho?" zvednu mu prstama koutky a zasměju se.

,,Na 8 měsíců" oznámí Liam a kroužkuje před sebou mapu světa červeným fixem.

,,A co bude semnou?" dojde mi po chvíli.

,,Budeš nám hlídat vilu" mrkne na mě Zayn a já se na něho zaškeřím.

,,Jedině že bys chtěla jet s námi" vyhrkne Niall a i když by se mi opravdu líbilo jezdit po všech zemích tak musím chodit do té podělané školy.

,,Ani nevíš jak bych ráda ale musím dokončit školu" pousměju se a odejdu na zahradu. Mám ze zítřka divný pocit, bolí mě břicho a jsem nervozní jakoby se mělo stát něco opravdu zlého. Chodím sem a tam ve sněhu a všimnu si že mě kluci pozorují. Mám hroznou křeč v břiše a tak nervozní jsem snad nikdy nebyla. Vrátím se zpátky do vily a výjdu do patra do koupelny kde vyklopím obsah svého žaludku. Kluci mají nahlas puštěnou televizi takže naštěstí nic neslyší. Vyčistím si zuby a opláchnu obličej. Jelikož se potřebuju uvolnit a nemám co dělat tak vejdu do zkušebny a sednu si ke klavíru. Svými rozechvělými prsty stisknu klávesy a začnu hrát a zpívat Summertime sadness. 

,, Kiss me hard before you go
Summertime sadness
I just wanted you to know
That baby, you're the best

I got that summertime, summertime sadness
Su-su-summertime, summertime sadness
Got that summertime, summertime sadness
Oh, ooh, oh oh "
dozpívám a odeberu se do pokoje. Uleví se mi aspoň na chvilku. Otevřu svůj email a objeví se tam další 4 zprávy typu že si mám sepsat závět a bla bla bla. Zvednu se na nohy a začnu chodit po pokoji sem a tam. Po chvíli už je mi pokoj malý a tak jdu aspoň uklízet abych se nějak zabavila. Obejdu všechny klučíčí pokoje a pozbírám špinavé prádlo co se válí na zemi, ale v Zaynově pokoje se zarazím. Prohlížím si všechny obrázky na stěnách až se zarazím u jedné. Je tam má malá podobizna. Musím uznat že se mu to opravdu povedlo. Nacpu všechno prádlo do pračky a vydám se po schodech dolů kde sedí kluci. Přistoupím k Zaynovi a nadšením z té kresby mu dám malou pusu na tvář a usměju se.

,,Za co to bylo?" zasměje se a Harry se na nás dívá jakoby ho někdo polil ledovou vodou.

,,Ty víš za co" udělám mu na hlavě rozcuch a on se s pískotem zvedne a běží si přelakovat vlasy. Odejdu do kuchyně a Harryho mám v patách.

,,Co to mělo znamenat?" poznamená zuřivě a já vidím tu imaginární páru z jeho uší.
,,Byla jsem u něho v pokoji a on tam má mou podobiznu nasprejovanou. Je to hrozně cute potom co jsme spolu nevycházeli" Harry si mě přeměří očima a potom mě políbí na spánek.

,,Miluju tě" šeptne mi a já ho letmo políbím na rty. 
Po večeři se odeberu ke spánku. Celou noc sebou ale házím a budím se. 

,,To byla noc" povzdechnu si sama pro sebe když se zrovna soukám do svých krémových šatů. Ještě si přečešu vlasy a vyrazím do školy.

,,Ahoj Ari" zazubí se na mě ta blonďatá příšera Sunny a já se zasměju.

,,No nazdrar" obejmu ji a chvíli si povídáme.

Life with the stars (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat