· 8 ۩ Detection ·

3.2K 565 16
                                    

༺✿༻

« JINHEE's POV »

❞تۆ باشی؟❝می یۆنگ وتی و دەستی بە پشتما هێنا"❞شتێك دەخۆیت؟❝وتی.


❞ئارەزووی خواردنم نییە❝ئەوەم وت کاتێ سەرم دەخستە سەر مێزەکە.
من دڵخۆشم چونکە کەسێکم هەیە لەکاتی پشووەکان لەگەڵم بێت و گرنگیم پێبدات.


❞من-ڕقم-لە-سزای-دەستبەسەرکردنە!❝بەدەنگی بەرز وتم بەشێوەیەکی گریاناوی، قوتابییەکانی تر سەرنجی منیاندا....oops


❞ئاا دەنگت نزم کە، بەهەرحاڵ ئەوەندەش خراپ نییە!❝مین هیی وتی،...بەڵام ئەو سزای گرتنە لەکاتی بەرنامەی خشتەکەم دەبات، بەڕێوبەر نییم دەمکوژێ!..
من ئەو سزایەم ناوێ!..




*Flash Back*

❞دواکەوتوویت و ئەرکی ماڵەوەشت نەکرووە؟!❝خاتوو لیی بە نائومێدییەوە هەناسەیەکی هەڵکێشا.
من زۆر خەوم دەهات تەنانەت ئاگام لە زەنگی کاتژمێرەکە نەبوو کە لێی دا...

❞داوای لێبووردن دەکەم خاتوو لیی❝سەرم نزم کردەوە، لەوانەیە ئێستا قوتابییەکان بە من پێبکەنن.

❞جین هیی، تۆ دوو کاتژمێر دەستبەسەری دوای
قوتابخانە ئەوە سزاکەتە، ئێستا بچۆرەوە شوێنەکەی خۆت و دانیشە❝خاتوو لیی وتی.

دوو کاتژمێر؟! دەست دەکەم بە گریان.

*End Of Flash Back*

❞ئــ !...سوپاس بۆ گرنگی پێدانەکەت❝من زەردەخەنەیەکم بۆ کرد...من بەم زوانە مردووم


❞ئەی خوایە، پارک بۆ گەم ئۆپا و Kj یت بینی لە وێنەکانی دازێد؟❝گوێم لە کچێک بوو لە هاوڕێکانی پرسی.


❞بەڵی! ، زۆر وروژێنەر بوون بەیەکەوە. نەخێر گەم ئۆپا زۆر جوانە!، Kj بە بەختە!❝یەکێک لە هاوڕێکانی وەڵامی دایەوە.


❞دەزانم ئەو زۆر بە بەختە تا خوا دەڵێ بەسە ،بەو جوانی و بە هرەیەوە لە دایک بووە❝کچێکی تر وتی.
دەمویست بڵێم سوپاس، بەڵام بیرم چوو من هیچ نیم لەم قوتابخانەیەدا.


❞جوان دیار بوون بەیەکەوە!، بەڵام من هێشتا بام هیی م پێ باشترە❝کچەکە وتی.
❞لەڕاستیدا، من Kjم پێباشترە کە لەگەڵ (بۆ)─❝


❞وا Bts خەریکە دێن!❝یەکێک هاواری کرد...قسەکانی پێ بڕین..هەموو کافتریاکە کەوتە جوڵە...نا جاێکی تر ئەو نەفرەتییە ئاه.


❞ئۆپا~❝کچەکان هاواریان کرد کاتێ ئەو حەوتەیان بینی لە دەرگاکە نزیک دەبنەوە.
کاتێ کوڕەکانی ترم بینی تەنها سەریان دەجوڵاند.
لەوە نەدەچوو حەزیان بەبینینی Bts بێت ،داه
بێگومان چونکە هەموو کچەکان لەدەوری Btsبوون.


𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐈𝐍 𝐋𝐔𝐕 | √ Completed (Kurdish)Where stories live. Discover now