· 24 ۩ Official ·

2.5K 482 7
                                    

༺✿༻



« JINHEE's POV »

نیشانەیەکی پرسیاری گەورە لە مێشکم دروست بوو کاتێک هاتمەدەرەوە و ئۆتۆمبێلێکی فییراریم لەبەردەم ماڵەوە بینی.


❞سڵاو جین هیی!❝دەستێك لە جامی ئۆتۆمبێلێکەوە هاتەدەرەوە و سڵاوی لە من کرد.
ئەوە چییە خوایە؟


ڕۆیشتم بەرەو ئۆتۆمبیلەکە و لەناو ئەو ئۆتۆمبیلە کەشخەیە دانیشم، ئەو بە ferrari دەمبات تا وانەکانم پێ بڵێتەوە؟ ئەوە پێکەنیناوییە...


❞ بەیانیت باش ❝وتم.


❞ بەیانیت باش ❝بە بەرزی وتی.


❞ ئۆتۆمبێلی نوێیە؟ ❝پرسیم.


❞نەخێر! ئەوە تەنها یەکێکە لە ئۆتۆمبیلەکانم❝زەردەخەنەی کرد.


❞تۆ، هەوڵ دەدەی سەرنجی من ڕاکێشیت؟❝پرسیم.


❞ لەوانەیە؟ ❝وتی.



« TAEHYUNG's POV »

بەدرێژایی ڕێگاکە بێدەنگ بوو، هەوڵمدا قسەی لەگەڵ بکەم بەڵام ئەو هێدفۆنی لە گوێدا بوو و سەیری دەرەوە دەکرد، وەک ئەوەی کە نەیەوێت قسەبکەم.


❞ ئحم) ❝ویستم سەرنجی بهێنمەوە لای خۆم❞گوێ لە چی دەگری؟❝پرسیم.


❞ هـا؟...ئۆو ❝هێدفۆنەکەی لابرد❞ئەوە گۆرانی گروپەکەمـ─ مەبەستم Got7ە هـاهـا...❝پێکەنی.
دەیویست چی بڵێت؟


❞حەزت لەو کوڕانەیە؟❝پرسیم لەبەر ئەوە نا کە حەزیان پێناکەم یان شتێکی لەو جۆرە...ئەوە تەنها....ئێمە، BTS باشترە وایە؟


❞بێگومان! ئەوان سەرنجڕاکێشن❝زەردەخەنەی کرد.


❞ئەی کامیانت بەدڵە؟❝پرسیم.


❞ ئــ....مــارك ❝وتی.
ئۆو...ئەو ڕاپەڕێکی کەشخەیە....تچــ خۆم قۆزترم!


❞ گەیشتین ❝وتم دوای ئەوەی ئۆتۆمبیلەکەم ڕاگرت، دواتر دابەزیم و دەرگاکەم بۆ ئەو کردەوە، بینیم بە ڕووخسیاریدا دیار بوو سەری سوڕماوە.


❞بۆچی لێرەین؟❝پرسی❞پێم وابوو وانەکانم پێدەدەیت❝وتی.


❞پێت دەدەم، بەڵام سەرەتا نان دەخۆین، من برسیمە❝ئەوەم وت و ڕامکێشا بەدوای خۆمدا بۆ ناو ڕێستۆرانتێکی جوان و خۆش.


گارسۆنەکە شوێنێکی دوو کەسی نیشان داین، هەروەها داوای شێوازی جیۆلادۆمان کرد.


❞بۆچی لەناکاو ئەو هەموو شتە؟❝پرسی.


❞هیچ شتێك تەنها برسیمە❝دەمەوێت سەرنجت ڕابکێشم.


𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐈𝐍 𝐋𝐔𝐕 | √ Completed (Kurdish)Where stories live. Discover now