· 37 ۩ Jinhee...KJ? ·

2.5K 476 9
                                    

༺✿༻




« NO ONE's POV »


ڕووناکی شوێنەکە نەما و ڕووناکی لەسەر ستەیجەکە هەڵبوو، کامێراکە چووە سەر Kj و Suzy و Bambam و Yugyeom و Changsung.
فانەکان هاواریان کرد و هاواریان کرد بێ کۆتا.




هەموویان دەتیان گرتبوو بە گوێیانەوە تا گوێیان بپارێزن لەو هاوارە.




"CHANSUNG OPPA!!"
"BAE SUZY!!"
"BAMBAM OPPA!!"
"YUGYEOM OPPA!!"
"KJ!!KJ!!KJ!!KJ!!"





کامێراکە بۆ ماوەیەکی زۆر لەسەر Kj مایەوە پێش ئەوەی ڕووناکییەکان هەڵبکرێن، کامێراکە ڕووخساری Kj نزیکتر کردەوە کاتێك Kj سەیرکردنێکی ئەفسوناوی سەیری کرد.




❞ئەو كچە...ئەو ناسراو دیارە...❝جۆنگکوك وتی و چاوی چەقاندبووە شاشە گەورەکە تا ڕوونتر ببینێت.




❞ئێمەش! وامان زانی بەس ئێمەین!❝ئەوانی تریش وەڵامیان دایەوە.




❞هەستێکی سەیرم هەیە...❝جەی هۆپ وتی.




❞ئەوە سەیرە...پێم وابێت پێشتر بینیومە...❝تایهیۆنگ هەوڵی دەدا بە ئەوەڕی توانای تەرکیز بکات❞ئێ...ڕەنگە لە TV بینیبێتم❝دواتر ئەوەی وت.




ڕووناکییەکان هەڵکرانەوە دیسان، هاواری فانەکان زیاتر بوو هەر کەسەو ناوی لایەنگرەکەی خۆی دەوت.
زۆرترین ناو کە گوێیان لێ بوو Kjبوو...فانە کوڕەکان ناوی ئەویان دەهێنا.




کاتێك بامبام و یۆگیوم و سوزی دەستیان کرد بە گۆرانی وتن دەنگی فانە کچەکان زیاتر بوو.




❞ئەوان لەسەر ستەیج زۆر جیاواز دەردەکەون!❝جیمین وتی.




دوای یەکەم گۆرانی چانسۆنگ هاتە سەر ستەیج و فانەکان گڵۆپە ڕەنگاوڕەنگەکانیان بەرزکردەوە.




هەروەها لە کۆتاییدا یارییە ئاگرینەکانیان تەقاند بە کۆمەڵ.
لەو کاتەشدا Kj لەگەڵ ستافی سەماکە هاتەوە سەر ستەیجەکە ستافەکە لە دوای ئەوەوە وەستابوون.




کامێراکە ڕووخساری Kj ی خستەوە سەر شاشە گەورەکە.




لەو کاتەدا فانەکان گڵۆپە ڕەنگاوڕەنگەکانی تایبەت بە گروپی Dreamیان بەرزکردەوە بە ڕیز، هەروەها نەدەوەستان لە ناوهێنانی.




KJ!!KJ!!KJ!!KJ!!KJ!!KJ❞





کامێراکە هەمووانی نیشاندەدا و یارییە ئاگرینەکان بەردەوام دەتەقێنران.
دواتر Kj بە باوەڕبەخۆبوونەوە مایکەکەی هەڵگرت، دەیزانی کە دەبێت دەست بکات بە گۆرانی وتن، دواتر دەستی کرد بە گۆرانی وتن کە کاتی هات.




𝐁𝐀𝐃 𝐁𝐎𝐘 𝐈𝐍 𝐋𝐔𝐕 | √ Completed (Kurdish)Where stories live. Discover now