"Evine davet etti beni! İçim de uçuşan kelebeklerin kanatlarını hissediyordum. Onu o kadar çok seviyorum ki..." Aynanın karşısına da duruyordum. Gözlerim ise Selin de idi.
"Off Sude, şu çocuğa ayar oluyorum zaten! Ayrıca seni sevdiğine inanmıyorum! " Selin derin nefes alıp tekrar bana baktı."O zengin bebesi. Arkadaşları seni istemiyordu. Ne değişti? Ve de sana daha dün zarar vermişti."
"Of Selin, o bir hataydı. Bana da söyledi. Sen sadece bugün için annemden izin almama yardım et!"
"Tamam!" Ayağa kalkıp yanıma geldiğinde başını omzuma koydu." Ben izin alırım sen git bakalım. Sadece üzülmeni istemiyorum."
"Üzülmüyeceğim!" Gülümseyip Selin'in boynuna sarıldım.
"Şöyle yapmandan nefret ediyorum!" Dediğin de gülmemek için kendini tutuğu anlaşılıyordu.
"Hadi ama gülsene!" Dedim, karnını gıdıklamaya başladım.
"Hahaha , yapma şunu ya!"
Ellerimi yukarı kaldırıp"Tamam yapmıyorum" dedim. Kahkaha atarken.
Tekrar aynanın karşısına geçtim ve Selin'e dudaklarımı bükerek bakıyordum.
"Tamam otur şu aynanın karşısına seni hazırlayayım. Şu dolabında olan kırmızı elbiseni giy!"
Gülümseyip başımı salladım. Selin'e, bana evlenme teklifi edeceğini söylememiştim. Asıl heyecanım bu yüzdendi bana evlenme teklifi etmeyi planlıyormuş. Arkadaşları süprizinin bu olduğunu söylemişti. Ellimi kalbimin üzerine koyup gülümsedim.
Pamir Arslan! Kalbimi çalan adam. Gözümün önüne bir yıldır yaşadığımız olaylar gelmişti. İlk başlarda beni sevmediğini düşünüyordum. Ama sonrasın da içim de ki ses, beni sevdiğini söylüyordu. Belki kendimi aldatıyordum ama genel de hislerim çıkar.
Selin, kırmızı uzun düz elbisemi dolaptan çıkarıp kenara koydu. Vücut hatlarımı biraz ortaya çıkartan elbise idi. Kenarında ki yırtmacı bacaklarımı iyi gösteriyordu. Aşık olduğum renk. Kan kırmızı renkli kumaş elbisem. Bunu mezuniyet için almıştım ama daha çok vardı. Bu yüzden böyle özel ve anlamlı bir gece için kullanmalıydım.
Gözlerime de kırmızı bir far, dudaklarıma ise ten rengi olan bir ruj sürmeyi tercih etmişti Selin. Benim tek dostum...
"Annem gelmeden hazır olmalıyım yoksa beni bu halde dışarı bırakmaz Selin"
"Ha şunu bileydin! Inşallah yakalanırsın!"
Kolunu çimdiklediğim de ağzından sadece bir ah çıkabilmişti sonrasında susup saçlarımı dağınık topuz yapıyordu. Bakır renginde ki saçlarımı çok seviyordum. Doğal tonu bu idi. Ve Pamir de seviyordu saçlarımı.
****
Hazırlandığım da elbisemin uzun askılarını biraz çekiştirdim. İşte şimdi olmuştu.
Aynanın karşısına geçtiğim zaman Selin de yanıma geldi."Çok güzel oldun." Gülümseyip ellerini belime sardı.
"Evet, evlenme teklifi için hazırım!" Ağzımdan çıkanı sonradan fark etmiştim ama geç kalmıştım.
"İnanamıyorum sana! Neden söylemedin? "
"Çünkü nasihatlarına başlayacaktın"
"Tabi ki başlayacaktım gitmiyorsun.! Ben sandım ki ailesi ile tanıştıracak seni!" Selin kırgınlık ve kızgınlıkla bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURBAN✔
Teen FictionBir iddia ile başlayan oyun ama kimse sonucunu böyle hesaplayamamıştı ! Kaos ve aşk dolu hikayeye göz atın 🥰