Pamir, arabasını babasının okulunun otoparkına doğru sürdü. Burada olmak hiç istemiyordu. Ama bu okul da bütün aile üyeleri okuduğu için Pamir'in de kaderi küçükken belli olmuştu.
Dedesinin dedesinden kalan bir okuldu. Özel Arslan okulu kaç kuşağın burada bulunduğu okul! Arabasından inip kapılarını kilitledikten sonra arkadaşları ile her zaman oturduğu banka doğru yürümeye başladı. Sene de bir defa bu banka otururlar ve kendilerine bir kurban seçerlerdi. Bu onlar için gelenek haline gelmiş bir oyun!Arkadaşlarını gördüğün de adımlarını daha da hızlandırdı. Karşısında kendisine gülerek bakan kızlara göz kırpmıştı. Belki de bugününü güzel bitirebilirdi.
Emir , Ali ve Cemil ile tokalaştı. Sonrasında Hande ve Leyla ile de merhabalaştıktan sonra kendisi için ayrılan yere oturdu.
Cemil, oturduğu yerde kıprdanarak;
"Çok heyacanlıyım lan!"dedi. Sevgilisi Leyla, omzunu sertçe çimdikleyip
"Sana ne oluyor?" Dediğin de grupta kiler onların bu haline göz devirmek ile yetindi."Ne olacağı var mı sevgilim? Bir senelik anlaşma bu çok heyecanlı!"Cemil, doğru bir yere parmak basmıştı.Bu kurban, oyunu bir sene süresi vardı. Sonuçta ucunda çok büyük ödüllerin kazanıldığı yarışmaydı.
Emir,ön tarafı uzamış açık kahve saçlarını elli ile savuşturdu. Gözleri de saçları gibi açık kahveydi. Bu özelliğini annesinden almıştı. Ailesinin şımarık ve ukala çocuğu olarakta anılır. Anne ve babasının kurduğu mobilya devi şirketlerinin varisi olarakta bilinir. Burada okumasının tek nedeni can sıkıntısını azaltmak! Çoğu zaman okula bile gelmezdi.
Başını çevirip Pamir'e kısa bir bakış attı. Koyu mavi gözlerinin altları morarmış ve şiş görünüyordu. Annesi ile ilgilendiği için yorgun günler geçirdiğini anlamıştı."Neyse kimi seçtin Emir?"Ali dudağının kenarında ve kaşının üzerinde bulunan pricng ile grubun en uyumsuzu olduğunu belli ederdi. Onun her zaman asi bir tarzı olmuştur. Siyah asker tıraşı saçı ve siyah çatık kaşları ile gittiği ortamlarda hep dikkat çekmiştir. Uzun boylu ve yapılı bir vücudu yaptığı sporla belli olmuştur. Grupla ara sıra takılırdı, ona göre bu işler çok saçma ve gereksizdi. Kendisi için tek aşk motoru ve deri montudur. Anne babası yurt dışında, işlerden dolayı gelemediği için kendi hayatını yaşayan bir genç de denebilir. Çünkü anne babasının parasını 18 yaşına bastığı günden beri almayı bırakmıştı. Amcasının, arkadaşının motor dükkanında çalışıyor. Bu saye de hem parasını kazanıyor hem de motorlarıyla daha çok vakit geçirebiliyor.
Leyla bu gruba Cemil tarafından dahil olmuştu. Sarı saçlı kahverengi gözlü ve uzun boylu güzel bir genç kızdır.Arkadaşı Handede gruba Leyle sayesinde dahil olmuştur. Siyah saçlı esmer tenli ve kahverengi gözlü, bakanın dönüp bir daha bakabilecek güzelliğe sahiptir. Onun tek arzusu ise Pamir ile sevgili olmak. Gördüğü kadarı ile Pamir hiç kimseyle takılmaz sadece sabahlayacağı ortamlarda bulunur. Onu kendisine aşık etmek aslında istediği!
Cemil, telefonu köşeye bırakıp bakışlarını Pamir'e dikti."Kardeşim, annem kaç gündür sorup duruyor ama ben hep unutuyorum annen Aynur teyzemi sorup duruyor. Ne zaman yurt dışından gelecek? Bu ressam işlerini abartı diyordu. Ha bir de ulaşabileceği telefonu sordu."
Pamir, derin nefes alıp bakışlarını Cemil'e çevirdi. Her zaman yaptığı gibi annesi ile olan sorulara yalanlarının bir yenisini ekleyip cevap verirdi!"Benimle de çok konuşmuyor ki! Şu meditasyon şeylerine kafayı takmış öz maneviyat falan." Dediğin de derin nefes alıp ayağa kalktı.
Emir, küçük bir kahkaha atıp ayağa kalktı. Pamir'in, omzunu sıktıktan sonra"Geçenler de bir kızla takılıyordum o da böyle şeylerden anlatıp durdu. Lan başımı ağırtın diyeceğim
sonunda!" Dediğin de grupta ki herkes gülmeye başlamıştı. Pamir ise için den Emir'e ne kadar çok borçlandığını düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURBAN✔
Teen FictionBir iddia ile başlayan oyun ama kimse sonucunu böyle hesaplayamamıştı ! Kaos ve aşk dolu hikayeye göz atın 🥰