Denize geldiğimiz de arabadan hızlıca inip kendime en güzel yeri bulmak için koşmaya başladım. Burak'ın, arkamdan bağırtısını umursamadım bile! Kesin bana yetişmek için koşuyordur. Sahil'in güneş gören güzel yerini seçip oturdum. Geçen sene Burak ve Alaz ,çocukların olduğu bir köşeyi seçmişlerdi. Ve o gün boyunca baş ağrısından eğlenememiştik. Üzerimde bulunan ince elbiseyi çıkartıp mayom ile kaldım. Başımı çevirdiğim de bizimkilerin de daha yeni geldiklerini gördüm. Burak'a, elimle bay bay işareti yaptıktan sonra denize atladım. Ondan önce bir şeyler yapılmasına hep sinir olduğu için bilerek yapıyordum.
Titreye titreye suya girdim. Biraz ilerleyip yüzmeye başladım. Annem ile yüzmeyi çok severim. Bana yüzmeyi öğrettiği için onunla daha iyizdir.
Bizimkilerde yanıma gelince hep birlikte çığlıklar ata ata eğleniyorduk.
***
Bir saatlik eğlencemiz artık vücudumuzun buruşmaya başlaması ile son buldu. Eşyalarımızı koyduğumuz yere gelip boş olan kabinlerde üzerimizi değiştirdik. Vucüdumun esmerleşmesinden hoşlanmadığım için bolca güneş kremi sürdüm. Burasını çok seviyorum. Belki okuldayken de buraya gelebilirdim. Telefonumu elime aldım. İnstagram hesabıma girdiğim de gülümseyip bizimkiler ile evdeyken çekildiğimiz fotoğrafı attım. 250 olan takipçi sayım beni gülümsetti. Az olabilirdi. Ama hepsi benim tanıdığım kişiler olduğu için mutluluk veriyordu. Üç günümüz kalmıştı. Ve üç gün sonunda hepimiz ayrılıyorduk. Selin, eve çıkacağı için oraya gidip ev tutacaktı. Eşyalar ve alışma süresi için orada kalacaktı. Kayıt yaptıktan sonra gelmeyeceğini bilmek beni üzüyordu. Benim okulum da uzaktı ama annem ile ayrılmayı istemediğim için sadece daha erken uyanacaktım. Bu biraz sinir bozucu da olsa dayanacaktım.
****
Eğlencemizden sonra eve gelebilmiştik. Şimdi ise bir saattir yemek yapıyorduk.
Buse, topuz yaptığı saçları ve üzerine giydiği önlüğü ile çok tatlı görünüyordu. Selin de yanında her yaptığına parmağını uzattıp tatmaya çalışan Kaan ile uğraşıyordu.
"Hayatım, yeter artık! Birlikte yiyeceğiz böyle parmağını batırmasana!" Dediğin de elleri ile Kaan'a vuruyordu.
"Ama bebeğim senin ellerinde yemek çok güzel. Zaten aynı ev de tuturmadın bari bırakta şu makarnadan yiyeyim."
Hepimiz bu söylemine gözlerimizi devirmiştik.
"Canım biliyorsun evlenmeden aynı evde kalma fikrine sıcak bakmıyorum. Ama istediğin zaman gelip kalabilirsin. Ayrıca tek de değisin ki! Alaz da var." Dudaklarına küçük bir buse bırakınca Kaan'ın gönlünü almıştı."Ayrıca annem seni pek sevmiyor biliyorsun duyarsa beni öldürür!"
"Şu, anana bende sinir oluyorum ama! Kesin sen aynı yerde, aynı okulu da kazandığımızı söylememişsindir!." Dediğin de sinirli gözlerini Selin'e, dikmişti. Bu konu hiç bir zaman kapanmazdı. Gönül teyze Kaan'dan hiç hoşlanmazdı. Neymiş Kaan zibidi ve serseriymiş ondan ev ve baba olmazmış! Buyüzden Selin de, annesine Kaan ile sevgili olduğunu söylemezdi.
Selin, dudağını ısırmıştı. Bu hali ile çok tatlı ve masum görünüyordu. Benim gibi Kaan da düşünmüş olmalı ki bir şey söylemeyip sadece sevgilisinin yanağından öpüp dışarı çıktı.
Buse, salatasını bitirdiğin de masaya bırakıp Selin bakış attı."Bence Kaan çok haklı Deniz ile aynı üniversite de okusaydık kesin aynı evde olurduk. Onu yalnız bırakmazdım. Sonuçta oranın ortamı farklı kızlar yakışıklı erkekleri gördüğün de üzerine atlıyorlar resmen." Dudağını büzerek üzüldüğünü gösteren harakette yapmıştı. Selin, başını eğip düşünmeye çalıştığını gösteriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURBAN✔
Novela JuvenilBir iddia ile başlayan oyun ama kimse sonucunu böyle hesaplayamamıştı ! Kaos ve aşk dolu hikayeye göz atın 🥰