34 Bölüm

943 35 8
                                    

Ali'nin organize ettiği gibi evine gelmiştik. Pamir, arabadan indikten sonra yanıma gelip elimi tuttu.
Bu, eve daha önce geldiğim için biraz gergindim.
Pamir, kapıyı çaldığın da heyecanla beklemeye başladım.
Kapı açıldığın karşımız da bize gülümseyen Şilan'a baktım.
"Hoş geldiniz." Dediğin de kapıyı sonuna kadar açtı.

"Hoş bulduk canım." Dedim ve büyük salona doğru adımlamaya başladık.
Masa da aynı kişilere ek Ayşe 'de vardı. Emir'in yanın da oturuyordu.

Pamir, elimi tuttuğu için onun yönlendirmesi ile Hande'nin karşısın da ki masaya oturduk.

Emir,bize doğru bakıp.
"Selam gençler." Dedi.

Pamir, başını sallayarak cevap vermişti.

Cemil,elin de tutuğu çatalı salataya batırıp ağzına attığın da
"Ne zaman yemek yeriz açım ben." Dedi.

Hepimiz sadece gülümsemiştik.

Yemeklerimizi yemeye başladığımız da aç olmadığım için çorbadan bir kaç kaşık almayı tercih ettim. Elimi dizlerimin üzerin de olduğun da Pamir'in tutması beni gülümsetti. Kimse görmüyordu.

Cemil,
"Ee gençler anlatın bakalım? Sizin ilişki hangi ara başladı?"dediğin de bakışlarımız Emir ve Ayşe'yi buldu.

Emir, samimi şekil de gülümseyip Ayşe'nin elini tuttu. "Biz de anlamadık kardeşim. Bir baktım o olmadan hayatın tadı yokmuş." Dedi

Cemil,
"Vay be! Ben bunları senin ağzından duyuyorum ya! " dediğin de gözlerini irice açıp, elini kalbine götürdü. "Ölsem de gam yemem!" Dedi.

"Ha ha çok komiksin kardeşim!" Emir, Ayşe'nin elini tutup dudaklarına götürdükten sonra öptü.

Bakışlarım Pamir'i bulduğun da, Emir'e gülümseyerek bakması aynı fikir de olduğumuzu gösterdi.

Leyla,
"Ay ne kadar güzel herkesin sevgilisi var. Grupta tek çift olmak çok sıkıcıydı. " dedi ve ellerini tırnak işareti yaparak. "Grubumuz büyüyor." Dedi.

Aslın da bir kişinin sevgilisi yoktu. Onun da rahatsız olmuş bakışlarından anladım. Hande'nin gergin oturması beni üzmüştü. Onun da mutlu olmasını istiyorum.

Yemeklerimizi yedikten sonra hepimiz salonda ki koltuklara oturmaya başladık. Ali, ayağa kalkıp.
"Arkadaşlar bura da bulunmamızın nedenini biliyorsunuz. Tabi bir kişi hariç?" Dediğin de Şilan'ın karşısın da diz çöktü. "Benimle evlenir misin? Hayatımın herşeyi olur musun? Seni çok seviyorum."dediğin de Şilan'ın şaşkınlığı hepimizi gülümsetmişti.

Cemil,
"Evet, de!" Diye bağırdığın da hepimiz de ona eşlik etmeye başladık.

Şilan, elini dudaklarından çekip. "Evet!" Dedi. Tabi hepimiz ayağa kalkıp birbirimize sarıldık ve kutlamış olduk.

●●●●●

Evden ayrıldıktan sonra Pamir, beni eve bıraktı. Ben de üzerimi değiştirip yatağıma geçtiğim de elime telefonumu alıp internetten bir kaç bildirime baktım. Telefonu masaya bırakıp , yatağın için de bir sağa döndüm bir sola döndüm sonun da uyuyamadım!

Açıkçası aklıma Ali'nin evlilik teklifi geldiğin de heyecanlanıyordum. Bu,durumu ben de yaşamak isterim sevdiğim kişi ile mutlu bir hayatımın, geleceğimizin olmasını!

Telefonum çaldığın da elime alıp açtım.
"Selin?"

"Sude..." dediğin de sesin de ki ağlamaklı ton beni korkutmaya yetmişti.

KURBAN✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin