SUDE'DEN DEVAM EDİYOR;
Kaç dakika veya saat o koltukta siyah ekrana baktığımı hatırlamıyorum.
Gözlerimin önünü tekrar bulanıklaştığın da ellerim ile sertçe sildim.
O, kahkahalar kulağım da idi. Sanki video bittiği hal de konuşmaları beynimin için de tekrar ve tekrar dönüyordu. En baştan bir daha hatırlıyorum.
Buradan çabucak çıkmalıyım. Ayağa kalktım bir iki yalpalamıştım. Bakışlarım parmağıma kaydığın da dudaklarımdan acı bir hıçkırık kaçtı. Parmağım da ki yüzüğü hızlıca çıkartım ve masanın üzerine bıraktım.Ellerim koltuğun kenarına sıkıca tutundu. Ayakta durmak yıllardan sonra ilk defa zor geldi. Tişörtümün uçlarını sıktım. Derin nefes aldığım da yavaş adımlar eşliğin de dışarıya yöneldim. Çantamı koluma zorlukla attım. Şuan sanki her yerim ağırıyordu. Kendimi psikolojik ve fiziksel olarak tükenmiş hissediyordum.
Kapıyı açtığım da bir adımımı dışarıya attım. Evin içerisin de olmak nefesimi kesiyordu. Ellerim titreyerek telefonu aldım. Nasıl taksi çağırdığımı bile hatırlamıyorum. Adamın bana iki üç defa neredesiniz sorusunu hatırlıyordum. Taksiyi kapının önün de beklemek dahi istemediğim için dışarıya doğru yürüdüm. Evin bahçesini de geçtiğim de kendimi kaldırma bıraktım. Aklıma getirmek dahi istemiyordum. Adı artık dudaklarıma lânetlenmişti. Galiba ağlamaktan gözüm de yaş kalmamıştı ki öylece boş boş kaldırıma bakıyordum. Şansıma hiç arabalar gelmiyordu. Yaklaşık on beş dakika sonra araba sesi duyduğum da içim rahatlamıştı. Başımı kaldırdığım da takisiyi gördüm. Önüm de durduğun da arkaya oturup , adres verdikten sonra başımı cama yasladım.
Radyo da duyduğum cızıltılı müzik içimi yakmaya başlamıştı. Şarkının bir kaç cümlesi gözlerimden yaşların akmasına neden olmuştu.Yazık şu geçen zaman yazık
Yalan mıydı biz mi aldandık
Yazık gençliğimize yazık
Nasıl böyle iken yıprandıkBöyle mi sona erecekti
Böyle parça parça mı olacaktı
Bu kadar yalan mı yaşandı her şey
Hem sana hem bana yazıkNe olursun yalan de
Bu bir rüya sadece
Ne olursun konuşma
Sana ihtiyacım var dinleİkimize de yazık, gençliğimize yazık
Bu kadar yalan mı yaşandı her şey söyleSöz - Müzik: Sezen Aksu
Aklımdan tek geçen soru , 'Bu kadar yalan mı yaşandı her şey?' Ben ilişkimizin gerçek olduğuna o kadar inanmıştım ki aklıma başka ihtimal gelmemişti. Belki de önüm de olan gerçekleri görememiştim.
Yarım saat sonra taksi benim istediğim yer de durduğun da parayı ödeyip indim. Eve gitmek istemiyordum. En iyisi yazlığa gitmekti. Hatta iki gün ora da kalabilir sonrasın da eve gidebilirdim. Annemin karşısına böyle çıkmak istemiyorum.
Aklıma gelen şey dudaklarımı ısırmama neden olmuştu. Gergince etrafa baktığım da karşı da gördüğüm ECZANE yazısına güldüm. Telefonumu yüzüme tutup elimi ile saçlarımı düzelttim. Gözlerim biraz kızarıktı bu konu da yapabileceğim bir şey yoktu. Karşıya yürüp içeriye girdim.
Adam beni gördüğün de gülümseyip,
"Buyurun hanım efendi? " dedi.İçeri de kimsenin olmaması beni rahatlatmıştı. Neden utanıyordum ki bu, çok saçmaydı ama utanmama engel olamıyordum. Tezgahın karşsın da durduğum da , "Şey ertesi gün hapı alacaktım."dedim. Sesim istediğimden de sert ve soğuk çıkmıştı.
Adam bana bakıp,
"Tabi Hanım efendi."dediğin de arkasını döndü ve istediğim şeyi eline aldığın da bana doğru tekrar döndü. Barkodunu okuduğun da parasını söyledi. "Nasıl kullanıcağınızı biliyor musun? İsterseniz anlatayım." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURBAN✔
Ficção AdolescenteBir iddia ile başlayan oyun ama kimse sonucunu böyle hesaplayamamıştı ! Kaos ve aşk dolu hikayeye göz atın 🥰