30 Bölüm

1.2K 25 0
                                    

Gözlerimi açtığım da karşım da güzelce uyuyan adama baktım. Hayat çok ilginç şimdi kollarının arasındayım ama bir kaç sonra ayrılacağız ve kollarım bana ihanet edecek çünkü bu, dokunuşu hatırlamayacak! Eğer anılarımız ve izlerimiz olmasa bir çoğu şeyi hatırlamayız!

Ama ben inadına beynime kazımaya çalışıyorum. Sıcaklığını tenimde hissetmek ve bunu hep aramak istiyorum. Başka ten değil de yalnızca onun tenin de olmak istiyorum. Gülümsemem yüzüm de daha da genişledi. Sessiz olmaya çalışarak yataktan kalktım. Bir kaç hışırtı ve ses çıkarttıktan sonra tekrar uykusuna geri döndü. Beni böyle görmesini istemiyordum. Bir kadın her zaman güzel ve bakımlı olmalıdır! Yüzüne doğru eğilip yanağına hafif bir öpücük bıraktım. Gülümseyerek, parmak uçlarım da yürüdüm. Sessizce kapıyı kapattım. Odaya girdiğim de Sevgililerin birbirlerine sarılarak uyumaya devam ediyorlardı. Dolaptan kıyafetlerimi aldım ve banyoya girip üzerimi değiştirdim. Rutin işlerimi hall ettiğim de dişlerimi de fırçalarken Ali ve Şilan'ın sesleri geliyordu. Uyanmış olmaları beni sevindirdi. Ağzımı çalkalayıp , yüzümü tekrar yıkadım. Benim için ağız önemlidir. Kokmasını istemem! Havlu ile kuruladım. Saçlarımı tarak yardımı ile güzelce taradığım da tamam olmuştum. İçeri girdim. Ali'nin çıktığını gördüğüm de selam verip Şilan'a yöneldim.
"Uykunu iyi aldın mı canım?"

Şilan , kısaca gülümsedi. "Çok güzel aldım. Sen nerede kaldın?" Dediğin de merakla yüzüme baktı.

"Sizi rahatsız etmek istemediğim için Pamir'in odasın da kaldım."

"Neden bu, kadar erken geldin ki?" Dediğin de koluma vurup "Biraz eğlenirdiniz ya..."dedi. İkimiz de kahkaha atmaya başladık.

"Çok kötüsün ama." Dedim.

Şilan, kahkalar atarak banyo ya girdi. Bu,haline göz devirip ben de makyaj masasına oturup solgun yüzüme biraz makyaj yaptım. Saçlarımı da yukarıdan topuz yaptığım da tamamdım.
Telefonu elime alırken çaldığın da gülümseyip cevapla kısma dokundum.

"Kızım?"

"Efendim anneciğim."

"Nasılsın canım? İyi gittiniz mi? Akşam yorgunsundur diye arayamadım."

"Evet,erken uyuduk anneciğim. Güzel geldik ,her şey gayet iyi."

"İyi iyi güzelim. Biz de düğün alışverişi ile uğraşıyoruz."

"Her şey tamam mı?"

"Tamam yani az kaldı. Neyse canım sen kendine dikkat et görüşürüz."

"Sen de anneciğim görüşürüz."dedim ve telefonu kapatıp çantamın içine attım. Açıkçası ne yapacağımızı bilmediğim içşn biraz temkinli olmak istiyordum. Her şey ayarlandığı için erkekler kızlara para konusunu açtırmıyordu.

●●●●

Pamir'e aşağı da olduğuma dair mesaj attığım da karşım da gördüğüm Alp ile şaşkınlık yaşamıştım.
Alp , bu halime gülümseyip.
"Sude, günaydın."dedi.

"Günaydın. Hande gelemeyeceğini söylemişti."

"Öyle işlerimi hall edip geldim. Sen ne yapıyorsun?"

"Kahvaltı yapacaktım."dediğim de açık büfeyi işaret ettim.

Alp de o tarafa bakıp." Ben de çok açıkmıştım hadi birlikte kahvaltı edelim bu ,ara da tanışırız ne dersin?"

KURBAN✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin