Her zaman hikayemi oylayıp beni mutlu eden bir kaç kişiden biri olduğun için kurabiyeedelisi bu bölümü sana adıyorum. Umarım beğendiğin bir bölüm olur💝💘💗❣❣❣
●●●●
Sınavlarımız bittiği için rahattım. Telefonumu elime alıp Pamir ile çekindiğimiz fotoğraflara bakmaya başladım. İkimizin az fotoğrafı vardı ama hiç üzgün değildim. Biz anı yaşayanlardanız. Hatta son an da aklıma gelmese hiç fotoğrafımız olmazdı!
Koyu mavi gözlerini sevmeye başladım. Gerçekten çok güzel gözleri!
Bir kaç defa tekrardan bakıyordum. Özellikle başımı omzuna dayadığım ve gülümserken çıkan gamzem ile güzel çıkmıştım.Telefonu masaya bırakıp aşağı indim. Saçlarımı yukarıdan dağınık topuz yaptığım için bir kaç yerden çıkmıştı bile...
Annemin yanına gidip müşteriler ile ilgilenmeye başladım.
●●●●
"Birazdan geliyor." Dediğim de gülümseyip müşterinin yanından ayrılıp siparişi hazırlamaya başladım.
Kapı sesini duyduğum da yeni müşterinin geldiğini anlamıştım.Annem,
"Tatlım bu siparişi ben hal ederim. Sen git , yeni gelen müşteri ile ilgilen." Dediğin de hazırladığım tepsiyi alıp gitti."Tamam anne." Dediğimi bile duymamıştı. Bu kadar da aceleye gerek var mı? Annemin garip davranışını anlamamıştım. Ellerimi mendile silip içeri yöneldim. Masanın yanına gittiğim de elinde ki menüyü masaya tekrar bırakan kişiye şaşkınlıkla baktım.
"Pamir?" Dediğim de şaşırmıştım. İki gündür görüşemiyorduk. İşler yoğun olduğu için anneme yardım etmek istemiştim.
Pamir, benim şaşkın halime gülümseyip,
"Merhaba?" Dedi."Merhaba?" dedim.
"Bugün baya yoğunsunuz?"dediğin de bakışları içeriye giren yeni müşterilere kaydı.
Gülümseyip, "Evet, sınav sonrası ya öğrenciler ve aileri geliyor."dedim. "Ah sen ne alırdın?" Dediğim de bakışlarım koyu mavi gözlerine kaydı.
Benim gibi gülümseyip, "Ben aslın da sana yardımcı olmak istiyorum."
"Nasıl yardımcı?" Dedim. Kaşlarım şaşkınlıkla yukarı kaydı.
Bir kaç ses yükseldiğin de Pamir ile bakışlarımız müşterilere kaydı.
Pamir ayağa kalkıp bir masaya yöneldi."Hanım efendi bakmıyor musunuz?"
"Kusura bakmayın! Geliyorum."dediğim de müşterileri gülümseten kişiye bakışlarım kaydı. Annem ile bir şeyler konuştuktan sonra mutfağa yöneldi.
Elimde ki kağıda müşterilerin istediklerini işaretleyip mutfağa yöneldim. Aysun abla siparişi aldıktan sonra tepsiye dizmeye başladı.
"İçeride ki yakışıklı seninki değil mi?" Dediğin de dudağımı ısırıp başımı evet anlamın da salladım.
"Aferin çocuğa bak nasıl da koşturuyor!" Dediğin de imasına gülümsedim."Hadi Aysun abla, bugün yoğunuz dedikoduya vaktimiz yoktur." Dediğim de bana gözlerini devirerek cevap verdi.
Aysun abla,
"Hadi hadi siparişi götür bakalım." Dedi.Gülümseyip tepsiyi masaya koydum. İstediklerini masaya dizerken kız grubunun konuşmasına da maruz kalıyordum.
"Bu, yeni garson mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURBAN✔
Fiksi RemajaBir iddia ile başlayan oyun ama kimse sonucunu böyle hesaplayamamıştı ! Kaos ve aşk dolu hikayeye göz atın 🥰