52 BÖLÜM

859 35 6
                                    


SUDE'DEN DEVAM EDİYOR

Elim de ki kaleme saf saf bakıyordum. Pamir ile olan durumlara halen daha inanamamıştım.!
Şubat ayın da olduğumuz için bakışlarım yavaşça cama vuran kara döndü. Kalemi  bir köşeye koyup cama doğru döndüm. Bugün çizim yapabileceğimi düşünmüyorum.
Selin'i , arayıp bu, olanları konuşmak isterdim ama yaşadıklarımı sakladığım için anlatamıyorum. 

Telefonuma gelen mesaj sesi dikkatimi dağıtmıştı.

"Konsere ,gelmeyi  düşünüyor  musun?"

--PAMİR---

Hafta sonu olan konseri unutmuştum. Gitmek fikri aklım da yoktu. "

          "Hayır"
Yazıp gönderdim. Aklım çok karışık, onun ile yan yana görülmek fikri beni endişelendiriyor. Zaten annesinin, konusunu hall edememiş iken!
Kendi masumluğumu kanıtlamak istiyorum.

Yine bir mesaj sesi duyduğum  da tekrar telefona baktım.

"Peki...
Pencereni açabilir misin?"

Hızlıca ayağa kalkıp pencereyi açtım.  Balonun ucuna tutturulmuş notu hızlıca açtım.

"Cuma ,akşamı benimle yemeğe çıkar mısın?"
Notun köşesine tutturulmuş küçük kelebeğe baktım.

Bu, kadar inat edeceğini beklemiyordum.  Yine oyun, çıkarsa? Korku  yaşıyorum.

Telefonu elime alıp ,"TAMAM" Yazdım.
 

Yarın , Salı olduğu içi dersim de yoktu.  Ah aklıma gelen düşünce ile Pamir'e, yarın dersim olmadığını yazdım. boşuna gelmesine gerek yoktu. Yine soğukta üzerin de mont olmadan beklemesin! Onun yazdığı tamam yazısına şaşırsam da bozuntuya vermedim. Normal de neden? Diye sorması gerekiyordu. Belki de artık alışmıştı. Haftanın bir günü boş olmama.

------*****-----

Sonun da Cuma günü gelmişti. sabah kalktığım da yatağımdan kalkıp banyoya gittim. Normal ihtiyaçlarımı giderdikten sonra  elimi yüzümü yıkadım. saçlarım da ki vahşet görüntüye şok olmuştum. tarağı alıp yavaş yavaş taradım. Sonun da saçlarım ile işim bittiğin de banyodan çıkıp yatağımı düzeltim. Yatağımın dağınık olmasından hoşlanmam! Üzerime kalın tayt ve yine kalın bir kazak alıp hızlıca giydim. Telefonumu da elime aldıktan sonra pencereyi açıp aşağı indim. Yukarıya çıkana kadar içeri havalanırdı. Aşağı indiğim de kendime uzun zamandır yapmadığım için sandiviç yaptım.  
Yanına da bardağıma doldurduğum sıcak çayı alıp yukarıya çıktım. Bugün içerisi kalabalık olduğu için odam da rahatça yemek istedim. Anneme  başımla yukarıda olacağımı işaret ettim. 

Masaya tepsiyi bırakıp telefonumu elime aldım. İnstagramdan uzun bir süredir olan PAMİR ARSLAN , takip isteği gönderdi. Bunu yapmış olması beni güldürmüştü, isteğini sildim! Bu, kadar beklememin nedeni onu sinir etmek. 

Bu, hafta boyunca hiç beni aramamış ve mesaj atmamıştı. Açıkçası bu halline şaşırmıştım. Umarım akşam ki randevuya gelir. Arayıp sormak istiyorum ama gururum buna izin vermiyor. Onu,önemsediğimi düşünmesini istemiyorum. Sadece içim de ki o yalvarsın af dilesin diyen kadın susmuyor. Bana yaptıklarını burunlarından getirmek istiyorum ama üzülsün de istemiyorum. Neden onu sevmeyi bırakamıyorum ki? Aklıma gelen  anı ile gözlerim doldu.

******-****-***-***

Selin ile Alp'in  kulübüne gittiğimiz gün. Beni kendime getirmek için Selin zorlamıştı.
Üzerim de kısa siyah düz bir elbise vardı. göğüs dekoltesi yoktu ama sırtı fazla açıktı. Zaten kısa oması rahatsız ediyor iken bir, de sırt detayı vardı. 

KURBAN✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin