SUDE'DEN DEVAM EDİYOR;
Elimde ki çantayı odama bırakıp hızlıca aşağı indim. Bir kaç günlük kaçamak bana çok iyi gelmişti. Kimse için yıkılmayacağım!
Anneme iyi olduğuma inandırmam lazım...Gülümseyerek yanına gittiğim de boynuna sarıldım. "Nasıl da özlemişim."dediğim de ıslak ıslak öpüyordum.
Annem de benim gibi gülümseyip;
"Hımm ne kadar özlemiş güzel kızım beni?" Dediğin de elinde ki tatlıdan bir çatal alıp bana uzattı. "Zayıflamışsın..."dedi.Kahka atıp;
"Her zaman ki halim anne. Senden her uzaklaştığım da zayıflamışsın diyorsun?" Dedim."Çünkü küçük bebeğimin ben de uzakta olmasına dayanamıyorum." Dediğin de tatlıyı tabağı ile elime bırakıp işine döndü.
Tabağı elime alıp odama çıktım. Bir kaç dikiş işim olduğu için erkenden başlamak istiyordum. Telefonum çaldı. Arayana bile bakmadan kulaklığım takılı iken açtım. "Evet?"dedim.
"Sana da merhaba?"
"Alp?"
"Evet, benim nasılsın?"
"İyim."dediğim de titreyen sesime engel olabilmiştim. Kaç gün sonra iyidim.
"Müsait misin?"
Elimde ki kalemi masaya bırakıp, "Müsaitim neden?"
"Sude aşağıdayım. Yani müsaitsen gelebilir misin?"
Dudağımı ısırıp saate baktım. 23:35'di.
"Olur." Deyip telefonu kapatıp elime aldım. Üzerime ince hırkamı aldığım da aşağı indim. Annem de bir kaç bir müşteri ile oturmuş sohbet ediyordu. Elim ile gidip geleceğimi gösterdiğim de başını sallayıp gülümsedi. Ben de hızlıca dışarı çıktım. Arabasının yanın da bir sağa bir sola doğru yürüyen Alp'e baktım.
Ela gözlerinin etrafı mor halkalar olmuştu. Başını kaldırdığın beni görebilmişti.Hızlı adımlarla yanına vardım."Selam."
Alp, bana endişeli gözlerle baktığın da sesine de yansımıştı.
"Selam. Kusura bakma biraz emrivaki oldu. Ama yardımına ihtiyacım olduğu için aradım. ""Önemli değil Alp dinliyorum." Dedim.
Alp, dudaklarını ıslatıp, "Sorun Selin?"
"Ne oldu Selin'e?" Dediğim de elimde ki telefonu alıp Selin'i arayacağım zaman benden önce davranıp telefonumu elimden aldı.
"Beni dinler misin?" Dedi.
Kaşlarımı kaldırıp,
"Alp, neler oluyor?" Dedim."Selin'in eski ilişkisi nasıl bitti?"
Böyle bir soru beklemiyordum? Ellerimi göğsümde birleştirip,
"Neden soruyorsun bunu?"Alp, elleri ile saçlarını dağıtıp,
"Bir kaç aydır görüşüyoruz biliyorsun ama iş ilişki manasına geldiğin de geri kaçıyor istemiyor! Neden? Neler yaşadı bilmek istiyorum. " dediğin de sesine de endişesi yansımıştı."Alp, bunları bana değil de Selin'e sorman daha iyi değil mi? Benim anlatmam doğru olmaz. "
"Yapma ama Sude! Söylemiyor işte ne yapmam gerekiyor anlamadım? Kalbini kim kırdı?" Dediğin de gözlerimin içine bakarak cevabı arıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURBAN✔
Teen FictionBir iddia ile başlayan oyun ama kimse sonucunu böyle hesaplayamamıştı ! Kaos ve aşk dolu hikayeye göz atın 🥰